9/08/2017

Rossmann promocja 2+2 | wrzesień 2017

Witajcie,

Nie tak dawno w Rossmannie zakończyła się promocja -49% na produkty pielęgnacyjne, a tymczasem dzisiaj zaczyna się kolejna. Tym razem promocja będzie dotyczyć produktów do higieny jamy ustnej, żelów pod prysznic oraz dezodorantów antyperspiracyjnych. Jak dla mnie to fajny pomysł. W końcu takie produkty to podstawa i używa ich każdy z nas, więc teraz można na nich zaoszczędzić.  

Rossmann promocja wrzesień 2017 2+2 gratis co kupić


Promocja tym razem różni się tym, że ma charakter nie -49%, ale 2+2. To znaczy, że należy zakupić 4 produkty różniące się kodem kreskowym. Tak jak zawsze w tego typu promocjach dwa tańsze produkty dostajemy gratis. Oferta jest skierowana do klubowiczów, choć osoby nieposiadające aplikacji również mogą skorzystać z promocji. Niestety wtedy będzie to tylko 2+1. 


CO KUPIĆ?

  • Produkty do higieny jamy ustnej:
W tej kategorii ciężko mi coś polecić. Sama od dłuższego czasu nie używam drogeryjnych past do zębów i zapewne każdy z Was ma swoje ulubiony produkty do czyszczenia ząbków. Ale jeśli mam coś polecić to dobrze wspominam produkty Sensodyne. A nitki Jordan to jedne z moich ulubionych.

Rossmann promocja wrzesień 2017 2+2 gratis co kupić

  • Żele pod prysznic 
Uwielbiam testować różne żele pod prysznic i nowe zapachy, więc ta promocja jest dla mnie idealna. Na pewno zaopatrzę się w coś nowego. Co mogę polecić? Na pewno żele pod prysznic Alterry. Mają cudowne zapachy i fajnie się pienią. Osobiście jestem ich wielką fanką. Dobrze wspominam także żel o zapachu mango Wellness&Beauty. Isana podobno również ma fajne kompozycje zapachowe, więc sama chętnie je przetestuje. Mam także ochotę na słynne musy do ciała Nivea. 

Rossmann promocja wrzesień 2017 2+2 gratis co kupić

  • Dezodoranty antyperspiracyjne 
Każdy z nas poci się inaczej. Jedni mniej, drudzy bardziej. U mnie jest to gdzieś pośrodku. Podczas aktywności fizycznej i sytuacjach stresowych najlepiej się u mnie sprawdza antyperspirant Adidasa, który skutecznie zapobiega poceniu. Na co dzień używam Nivea. Nie chroni na wiele godzin, ale jak ktoś ma małe wymagania to daje radę. Do tego ma śliczne zapachy. Mam teraz jednak ochotę spróbować naturalnego balsamu dezodorującego Alterry, o których ostatnio często słyszę. 

Rossmann promocja wrzesień 2017 2+2 gratis co kupić


Skorzystacie tym razem z wrześniowej promocji czy macie w domu wszystko co niezbędne? Dodam, że macie czas do 19 września :)

125 komentarzy:

  1. Chyba nie skorzystam tym razem :D Żeli mam na parę lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może się wybiorę i cos kupię, chociaż żeli pod prysznic to akurat mam spory zapas :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Rossmann ma świetne promocje :D Ja w chwili obecnej niczego nie potrzebuję, więc tę promocję raczej sobie odpuszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się wybrać na super wielkie zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do antyperspirantów i żeli pod prysznic mam podobnych ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń
  6. skozystałam z promocji :) wzielam po jednej sztuce z kazdego rodzaju

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna sprawa te promocje :) ja zapasy mam porobione, jednak dobrze, ze mozna skorzystac z czegos takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że Rossmann ma w ofercie jakieś pasty do zębów bez fluoru, bo postanowiłam się z nim rozstać. A jeśli Nie, To może polecasz jakieś konkretne niedrogeryjne? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie od kilku lat porzuciłam pasty z fluorem. Bardzo lubię pasty Babci Agafii, najbardziej witaminową w pomarańczowym opakowaniu. Bez fluoru dobra też jest pasta Biorepair, a dostępna np. w Superpharm :)

      Usuń
    2. Super, rozejrzę się :) Dziękuję!

      Usuń
    3. Nie ma za co! Mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzą :)

      Usuń
  9. oo żeli pod prysznic nigdy dość, zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, żele zawsze się zużyje :)

      Usuń
  10. Pewnie wybiorę się po żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna promocja. Aż żal nie skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię robić tam zakupów więc na promocję się nie skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się że będę mogła skorzystać z tej promocji,bo nie jestem w klubie 😉
    Żeli mam dość dużo,ale może zrobię zapas past do zębów i płynów do płukania ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo, widzę, że Rossmann ostatnio szaleje z tymi promocjami :D Chyba czas zrobić zapas żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, w tym roku szaleją ;D

      Usuń
  15. Nie skorzystam z tej promocji, ale zapewne wybrałabym inne produkty - Dove, może musy od Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te promocje ale tym razem chyb anie skorzystam, poprzednia promocja mnie wykończyła :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że na coś się tym razem skuszę na spółkę z siostra ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno skorzystam, bo przyda się uzupełnić zapasy żeli pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo cieszy mnie fakt, że tego typu promocje pojawiają się w Rossmannie coraz częściej ;) Na pewno skorzystam z okazji i zaopatrzę się w żele pod prysznic, bo moje zapasy się już kończą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, takie promocje są fajne a nie tylko tańsza kolorówka :)

      Usuń
  20. Ta promocja bardzo przypadła mi do gustu , na pewno skorzystam na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O bardzo fajna informacja, na pewno skorzystam zaopatrzę się w zapas żeli pod prysznic uwielbiam te z Dove, takich rzeczy nigdy za wiele a i musy z nivea też mam zamiar przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele Dove faktycznie są też fajne :)

      Usuń
  22. Właśnie zastanawiam się co tu sobie fajnego kupić, warto skorzystać z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rossmann ciągle zaskakuje nas kolejnymi promocjami. :) Ja raczej nie skorzystam, najpierw muszę zużyć zapasy. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam takie zapasy w domu, że niczego więcej nie potrzebuje póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pasta do zębów mi się kończy :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja chyba tylko jakieś umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myślę ze skuszę się na żele pod prysznic. Tak jak mówisz tego typu produkty po prostu się zużywa. Sięgnę też po anyperspirant bez aluminium.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, żele u mnie przynajmniej idą jak woda ;D

      Usuń
  28. mega sa te promocje w Rossmanie teraz- świetny post :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja niestety nie mam możliwości skorzystania z zakupów w Rossmannie, bo nie ma mnie nawet w Polsce :( Ale oferta dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie ,że Rossmann robi tyle promocji. Świetny post :)
    https://doomiiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. great products! anyway, i hope you can drop by my blog too and follow if you like! saying hello all the way from Southeast Asia! :))

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  32. ja mam takie zapasy mazideł że nawet do rossmana nie wchodzę;p

    OdpowiedzUsuń
  33. Rossmann zaskakuje na każdym kroku!
    pozdrawiam, https://fittravelcouple.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak ktoś nie ma w tym momencie wszystkiego to bardzo dobra okazja. Miałam osobiście nie korzystać, ale chyba się skuszę :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. U mnie właśnie na półce z żelami pustki w łazience ;D

      Usuń
  35. Chyba tym razem nie skorzystam, trzeba troche zaoszczędzić :3

    OdpowiedzUsuń
  36. Powinnam się wybrać po żele bo w moim domu zawsze jest ich deficyt :D Hmm, może dzisiaj będąc w Galerii po nie wejdę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja na pewno na coś się skuszę - zawsze można zrobić zapas i zużyć za kilka miesięcy, akurat produkty do mycia zębów i żele pod prysznic na pewno prędzej czy później zejdą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, te produkty zawsze się zużyje, a mają długą datę :)

      Usuń
  38. O właśnie przypomniałaś mi, że muszę zajść do rossmanna, fajnie że mają takie promocje, bez nich w aplikacji nic by się nie działo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Bez nich aplikacja na razie jest zbędna.

      Usuń
    2. Dokładnie, nie wiem nie raz po co o nią wołają.

      Usuń
  39. Ja chyba zrezygnuję, jeśli się okaże że potrzebuję jakiś konkret to może skorzystam. Natomiast uważam że jeśli nie mam potrzeby to iść i przepychać się przez te tłumy nie ma sensu... na siłę coś kupić aby się później chwalić. Druga strona to fakt że nie mam go po drodze więc musiałabym naprawdę spory kawał drogi iść aby coś kupić i wracać późniejszym busem do domu.. nie chce mi się. Mam co potrzebuję a na siłę nie będę kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku to rzeczywiście nie ma sensu. U mnie akurat skończyły się wszystkie żele to mi się opłaca :)

      Usuń
  40. Awesome my dear
    I invite you to visit my blog
    Have a great day ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. szkoda,że można tylko 4 produkty, bo z chęcią kupiłabym więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  42. O na produkty do higieny jamy ustnej sie skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja na razie nie korzystam z tej promocji, czekam na -49% na kolorówkę ♥


    Mój blog ♥- HELLO-WONDERFUL


    instagram ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Tym razem nie skorzystam z promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kupiłam 3 Rexony i Mus Nivea do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. wlasnie jadę do Polski 15.09 ,więc może się załapię :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja tym razem nie skorzystam ostatnio zrobiłam takie zakupy i troszkę żałuję, że nie poczekałam tego miesiąca no ale trudno :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Amazing post dear! All of the products look great!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie jakoś nie kuszą promocje w Rossmannie , a w dodatku mam wrażenie że jestem jedyną kobieta nie posiadającą tej całej aplikacji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdzie się ktoś jeszcze kto nie ma ;D

      Usuń
  50. oj tak, muszę uzupełnić zapasy żeli z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja jak zwykle przegapię promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ostatnio wrażenie że rossmann ma w kółko jakieś promocje :D Zapraszam do mnie na www.edyta-jaros.com i na youtube : https://www.youtube.com/watch?v=XZJzLu3zL-Q&t=10s

    OdpowiedzUsuń
  53. Rossmann robi coraz większe promocje! :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  54. Na razie nie mam potrzeby korzystania z tej promocji, w ostatniej sporo się obkupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie skorzystałam, ale na pewno świetna okazja na uzupełnienie zapasów :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  56. Już byłam z małżonkiem i głównie dla niego wzięliśmy, ale jutro jeszcze lecę po swoje ukochane żele z Isany. Są mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Rossmann nas zaskakuje ! :) Bardzo ciekawa promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Extra na pewno się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Nadal tam nie dotarłam, mam nadzieje, ze wytrzymam w postanowieniu nie kupowania :P

    OdpowiedzUsuń
  60. Póki co to ja staram się wykończyć moje zapasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. własnie musze się rpzejść do Rossmanna ;D

    OdpowiedzUsuń
  62. Całkiem zapomniałam o tej promocji, a miałam wybrać się po jakieś żele i antyperspiranty :D Na pewno skusze się na jakiś żel z Dove, o ile do Rossmanna się wybiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja już z niej skorzystalam :)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Przydatne zakupy, ja na razie nie mam za bardzo z czym szaleć, nie widzę tam też zbyt wiele dla swojej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja już do Rossmanna nie wchodzę :D za dużo pieniędzy tam zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja skusiłam się na pasty Lavery i żele pod prysznic Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. dziękuję za odwiedziny a z promocji na pewno jeszcze skorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  68. chyba czas się tam wybrać :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Widzę, że gustujemy w podobnych żelach pod prysznic <3 Miałam tę pastę, ale u mnie się kompletnie nie sprawdziła, działala wręcz odwrotnie, dodatkowo podrażniała mi zęby....
    Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  70. Mam 3 produkty i nie wiem jaki wybrać czwarty :(


    Buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  71. ja kupiłam 4 żele pod prysznic:D

    OdpowiedzUsuń
  72. Boję się wchodzić do Rossmanna... ;P Zawsze na tych promocjach cierpi mój portfel ;D

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja jeszcze nie dotarłam do Rosska, ale nie mówię nie :D

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie skusiłam się na nic za dużo zapasów :D Ale piankę z nivea uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Promocja fajna ale ja na razie zakupom mówię stop.

    OdpowiedzUsuń
  76. Tym razem ominęła mnie ta promocja. Fajne przykłady kosmetyków pokazałas

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja już nie robię zakupów w tym sklepie. Odkąd prowadzę bloga stałam sie bardziej świadoma tego co producenci dają do kosmetyków. Jadę teraz na targi kosmetyków naturalnych i tam zrobię zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja z promocji pewnie skorzystam, muszę kupić chociażby szczotki do zębów;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tego typu promocje omijam, bo pewnie w tym czasie będzie MULTUM osób, a kolejki do kas sięgną zenitu. Kupie to co będę potrzebowała i bez promocji a zwłaszcza, że dużo mi nie trzeba bo do Pl jadę zaledwie na kilka dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej promocji akurat nie widziałam kolejek, przynajmniej w mojej miejscowości. Największe kolejki są chyba jednak podczas promocji na kosmetyki do makijażu ;)

      Usuń
  80. Miałam ten balsam dezodorujący z Alterry - u mnie się nie sprawdził, nie polecam go kupować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to szkoda. Na razie się wstrzymam.

      Usuń
  81. Zdecydowanie wybieram się i na pewno znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  82. serial Confess obejrzysz tutaj:
    www.efilmy.tv/serial,2168,Confess-2017,sezon-1,odcinek-1.html :)

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja raczej nie skorzystam, muszę zużyć zapasy :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Sjorzystam :D w piątek lecę do Rosska :D
    W planach dwa żele i dwa dezodoranty,wstępnie to żel Dove i LPM,dezodor Dove i Aquaselin,ale na miejscu może się to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
  85. Z tej promocji raczej nie skorzystam :P ostatnio wydałam majątek na odżywki do włosów, paznokci... czas zacisnąć pasa :D

    OdpowiedzUsuń
  86. Super są te promocje w rossmanie :) Jednak tym razem mam wszystko co potrzeba, więc nie skorzystam .

    OdpowiedzUsuń
  87. fajne zakupy, ja na nic sie nie skusiłam na tej promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja z promocji nie skorzystałam, bo wcześniej z tych działów zrobiłam spory zapas.

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie skorzystałam z tej promocji. Lubię kupować żele pod prysznic i pasty na bieżąco, a akurat jeszcze miałam w zapasie, ale promocja bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger