9/02/2017

Projekt denko #7 | sierpień 2017

Witajcie,

Jesień niestety zbliża się do nas wielkimi krokami. Jeszcze wczoraj była ładna pogoda, a dzisiaj szaro, pochmurnie i deszczowo. Czuję się jakby był już co najmniej październik. Nie wiem czy Wy też tak macie, ale jak tylko robi się jesienna pogoda moje samopoczucie zmienia się na gorsze. Miejmy nadzieję, że jednak czeka nas jeszcze choć trochę słońca. A teraz zapraszam na przejrzenie mojego sierpniowego denka kosmetycznego.

Denko sierpień 2017 blog




O tym kremie pisałam już pełną recenzję. Jest to lekki krem nawilżający, dlatego najbardziej nada się do skóry młodej, bez widocznych zmarszczek. Niestety z tymi powstałymi już nic nie robi, ale nawilżając okolice oczu możemy choć trochę opóźnić proces starzenia.

Denko sierpień 2017 blog



Transparentny puder bambusowy, który ma za zadanie matowić cerę. Całkiem fajny, krótki skład i niska cena. Działa również dość dobrze, choć przy bardzo dużym przetłuszczaniu cery trzeba nanosić poprawki w ciągu dnia. Jedyny minus to opakowanie, z którego wszystko się wysypuje. Choć o ile jestem dobrze zorientowana od jakiegoś czasu są już nowe opakowania. Ja miałam starą wersję, której używałam długo ze względu na dużą wydajność produktu.

Denko sierpień 2017 blog


3. BingoSpa, cynkowa maska do twarzy

Maska do twarzy, która dzięki zawartości cynku ma wspomagać walkę z trądzikiem. Ja po niej nie zauważyłam rewelacji jeśli chodzi o gojenie wyprysków, natomiast po jej użyciu skóra była miękka, oczyszczona i bardziej wyciszona. Produkt wprawdzie nie do końca zdenkowany, ale data używania się kończy także idzie do kosza.


Bingospa maska cynkowa


4. Venus, balsam do rąk

Po dobrym wrażeniu koncentratu do rąk tej firmy pokusiłam się o balsam. Niestety tym razem nie było zachwytów. Zdecydowanie był  za mało nawilżający. Co nakremowałam dłonie, po krótkim czasie były znów suche. Do tego jego zapach był trochę irytujący. Daleko mu było do zapachu limonki. Moja skóra dłoni jest bardzo wymagająca, więc się nie sprawdził. Być może u osób, które nie mają większych problemów z dłońmi sprawdziłby się lepiej. 

Venus Nature balsam do rąk



Krem typowo dla cery suchej. Dlatego na mojej mieszanej się nie sprawdził zapychając ją. Zużyłam go używając do nawilżania szyi, gdzie sprawdził się najlepiej. Fajnie nawilża i zmiękcza skórę.

Alterra krem z granatem



Bardzo wydajne serum do włosów, które sprawia że włosy się lepiej rozczesują, są nawilżone i bardziej gładkie. Używając go na połowę moich włosów nie zauważyłam ich obciążenia.

Floslek serum multifunkcyjne


7. CerkoDerm 30, krem mocznikowy

To krem do którego zawsze wracam kiedy mam problem z przesuszonymi, łuszczącymi się dłońmi czy piętami. Dzięki dużej ilości mocznika bardzo fajnie zmiękcza i nawilża naskórek likwidując szorstkość. Można go także używać na inne zrogowaciałe części ciała takie jak kolana czy łokcie.

Cerkoderm 30 krem mocznikowy



Jest to algowa maseczka, która  sprawdzi się idealnie u osób, które mają problemy z przesuszaniem w okolicach oczu. Mimo tego, że jest to maska peel off jest delikatna i nie podrażnia skóry. Za to dobrze nawilża i wygładza. Chętnie do niej jeszcze kiedyś wrócę.

Biocosmetics maseczka algowa okolice oczu


9. Isana, pomadka nawilżająca

Nie wyobrażam sobie dnia bez pomadki nawilżającej. Zawsze muszę mieć ją przy sobie. Jakiś czas temu trafiłam na tą własnie i jestem z niej bardzo zadowolona. Dobrze nawilża i odżywia usta, ma fajny skład, a jej cena jest naprawdę niska. Dodam, że w porównaniu z innymi pomadkami nawilżającymi, które miałam okazje używać ta jest naprawdę wydajna.

Isana pomadka nawilżająca


To tyle z mojego denka. Ktoś może używał tych produktów? Jakie Wy macie o nich zdanie? A może coś wpadło Wam w oko? :)

140 komentarzy:

  1. Puder eccocery kusi mnie już od dawna. Za niedługo wybieram się na zakupy, więc może zastanowię się nad nim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chciałam przetestować ten krem pod oczy z Make me bio ale skoro jest lekko nawilżający chyba z niego zrezygnuję. Poszukuję czegoś bardzo nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą ostatnią pomadke ochronną używam od lat ! Kiedyś kupiłam sobie ja w niemczech ajak jeszce rossmana nie było w PL :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego produktu które pokazałaś. Niektóre wpadły mi w oko ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedyne co miałam z tych produktów to pomadkę z Issana, ale nie pamiętam czy byłam zadowolona :P Spore denko, ja mam nadzieję że wreszcie i mnie uda się zrobić projekt denko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię make me bio. może sięgnę po ten krem pod oczy. u mnie sezon grzybowy w pełni. jest mokro ale na szczęście dość ciepło i rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam puder bambusowy z ecocery i też bardzo go lubię. Fajnie się sprawdzał i był super wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam ani jednego produktu z Twojego denka. Bardzo zainteresowały mnie: serum do włosów i krem z mocznikiem :)
    Ja chyba w cały moim życiu nie skończyłam ani jednej pomadki ochronnej, bo po jakimś czasie nudził mi się zapach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja tak mam z kolorowymi pomadkami. Nawilżające zawsze zużywam do samego końca ;D

      Usuń
  9. Nie znam żadnego z tych produktów, ale bardzo mnie ciekawi krem pod oczy. Jestem właśnie na etapie szukania czegoś takiego, więc wezmę go pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio kupiłam puder ryżowy z ecocery w kompakcie. Już niedługo zacznę go testować, ale najpierw muszę wykończyć mój obecny puder :D
    Bardzo ciekawe kosmetyki, niektóre pierwszy raz widzę :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że zrobili wersję w kompakcie :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Super, że też się u Ciebie sprawdziła :)

      Usuń
  12. Puder transparentny wydaje się być ciekawy. Jak go znajdę, chętnie sama na sobie wypróbuję :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spore denko. Ja już nie piszę postów denkowych, bo mam strasznie mało zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak miałam wcześniej, a ostatnio coś więcej zużywam ;)

      Usuń
  14. Ostatnio myślałam o tej masce peel of pod oczy... Następnym razem robiąc zakupy z pewnością się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bałabym się maski peel-off pod oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo skóra jest tam delikatna i nie chciałabym jej naciągać ;)

      Usuń
  16. Co do jesiennej pogody to mam tak samo! Niestety.. ale co roku staram się bardziej polubić tą porę roku :D
    Ze zdenkowanych produktów nie znam niemal nic. Jedynie pomadkę Isany miałam ale w arbuzowej wersji. Byłam z niej średnio zadowolona bo miała w sobie drobinki, ale moja siostra z kolei bardzo ją polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również staram się polubić jesień, ale co rok mi nie wychodzi ;D

      Usuń
  17. Muszę wypróbować tę pomadkę z Isany. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe produkty. Z Alterry miałam kiedyś szampon. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam nic z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tego denka nic nie miałam ale w oko wpadł mi krem pod oczy oraz cynkowa maska☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. venus balsam do rak mnie zaciekawil

    OdpowiedzUsuń
  22. puder bambusowy miałam oddałam go koleżance bo dla mnie jest za mocny ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. żadnego produktu z Twojego denka nie miałam chyba :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam nigdy żadnego z tych kosmetyków ! :< chyba wreszcie muszę coś wypróbować!
    katemi21.blogspot.com - mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. Pogoda rzeczywiście jest już, co raz gorsza, a szkoda, bo prawie w ogólnie nie nacieszyłam się słońcem tu gdzie mieszkam :(
    Szkoda, że niektóre produkty nie spełniły swoich oczekiwań. Dzięki takim osobom jak Ty możemy się teraz przestrzegać przed niektórymi produktami :)
    Jestem ciekawa tej pomadki z ISANY. Potrzebne mi nawilżenie, gdy zbliżają się chłodne dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Słońca nie było w tym roku aż tak dużo :(

      Usuń
    2. W sumie w zeszłym było dosyć podobnie, ale maj i wrzesień nadrobiły, a teraz? Ja w maju nawet śnieg miałam...

      Usuń
  26. kupiłam na promocji w rossmannie ten krem do rąk z venus, nie mam zbyt wymagającej skóry dłoni więc mam nadzieje że sprawdzi się u mnie lepiej niż u Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  27. Miałam tą pomadkę z Isany i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ten krem pod oczy z Make Me Bio dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jako fanka kosmetyków (wszystko wpadło mi w oko), ale niestety nic nie testowałam.
    Buziaki, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Dla miękkości bym się skusiła na maskę cynkową :)

    OdpowiedzUsuń
  31. U mnie to samo na jesień - spadek energii. Moje wieczko od pudru ecocera rozpadło się na kawałki :D Za to znalazłam w Twoim denku bardzo ciekawy produkt - maskę peel off pod oczy. Chętnie bym coś takiego przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to. Takie zmiany w powietrzu mają powiązaniem z samopoczuciem i energią. Także maskę jeszcze raz polecam :)

      Usuń
  32. Chętnie spróbowałabym tego serum do włosów z Flos-lek ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Żadnego z wymienionych kosmetyków nie używałam, o większości słyszę pierwszy raz w życiu, ale czaję się na zakup czegoś z Alterry, choć jeszcze nie wiem na co, bo na razie mam zapas wszystkiego, co możliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś warto czegoś ich spróbować, ciekawe mają produkty jak i składy :)

      Usuń
  34. Nowe opakowania Ecocery są lepsze, ja posiadam właśnie puder już w nowym opakowaniu i wygląda na solidne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że w końcu pomyśleli nad lepszym opakowaniem ;D

      Usuń
  35. oj żadnego z tych produktów nie znam niestety

    OdpowiedzUsuń
  36. Puder z Ecocery polecam w wersji prasowanej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zainteresował mnie ten krem z mocznikiem, lubię takie kosmetyki szczególnie do pielęgnacji stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam odżywkę do włosów z tej marki alterria i muszę powiedzieć, że spisuje się całkiem nieźle. Kosmetyków dodanych przez Ciebie nie znam, ale może niektóre warto sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią zakupiłabym ten krem z mocznikiem :) Moim dłoniom i stopom potrzeba nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  40. Większości z tych kosmetyków w ogóle nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Make me bio, Alterra i Venus - te kosmetyki najbardziej mnie zaciekawiły :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znam tych produktów, ale puder bambusowy mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam BingoSpa i bardzo lubię maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Krem mocznikowy mnie zaintrygował :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Znam tylko krem pod oczy z Make Me Bio i miło go wspominam. Był lekki, dobrze nawilżał skórę i ją napinał :) Po kilku tygodniach stosowania wpłynął nawet lekko na cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak dobrze się u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  46. Nie miałam żadnego produktu, ale o większości już czytałam :) Najbardziej zaciekawiła mnie maska pod okolice oczu :) Chętnie bym ją przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  47. też zużyłam to serum do włosów floslek:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam z Ecocery puder ryżowy, właśnie w innym opakowaniu, może to jest to nowe, o którym piszesz. Niestety też rozprusza puder na wszystkie strony:C

    OdpowiedzUsuń
  49. lubie ten puder bambusowy, też mam w takim opakowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie używałam żadnego z produktów, ale zaciekawiła mnie maska z BingoSpa :)

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie ma tego tak wiele, ale wszystkiego w sumie nie znam, a puder Ecocera lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  52. kończy mi się puder transparentny, może sięgnę w końcu po ecocera
    :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo lubię tą serię kosmetyków z Alterra ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Calkiem fajne zuzycia. Zobaczymy, jak wrzesien wypadnie pod tym wzgledem ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie miałam niczego z tych produktów, ale kusi mnie puder bambusowy.

    OdpowiedzUsuń
  56. nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Krem z granatem mnie zaciekawił, ale obawiam się, że u mnie też by mógł zapychać :(

    OdpowiedzUsuń
  58. lubie ten puder bambusowy

    Pozdrowiena from Germany
    Johanna

    www.fashionstylebyjohanna.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten krem z alterry to cudo, żałuje, że go wycofali :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak? Nawet nie wiedziałam, że już wycofali.

      Usuń
  60. Same nowości dla mnie od Ciebie znów, tylko 2 produkty znałam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  61. Istnieje dość mało takich balsamów do rąk, które są idealne niestety ;c. Z chęcią wypróbowałabym produkt spod 6 ;)

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ciężko takie znaleźć niestety.

      Usuń
  62. Z Twojego denka miałam tylko puder bambusowy , reszta bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten krem pod oczy zapowiada się ciekawie, poza tym puder bananowy brzmi zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
  64. Jestem ciekawa, gdzie można kupić ten puder bambusowy. Jest dostępny stacjonarnie? Co prawda mam sprawdzoną firmę, ale warto wiedzieć, czy jest jakieś zastępstwo dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój co prawda zakupiłam online, ale na stronie producenta znalazłam informacje o sklepach w całej Polsce, gdzie można znaleźć stacjonarnie ich produkty. Podaję link: http://ecocera.pl/gdzie-kupisz/

      A z jakiej firmy masz swój sprawdzony? :)

      Usuń
  65. Miałam kilka produktów z BINGO SPA i nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia ale maska z cynkiem kusi:D

    OdpowiedzUsuń
  66. Nie lubię tych pomadek z Nivea.
    Mam puder ryżowy z ecocery - genialny :) Nie wiem czy skuszę się na bambusowy, bo czytałam że jest trochę słabszy w matowieniu twarzy niż właśnie te ryżowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pomadka z Isany :)
      Też słyszałam, że bambusowy jest słabszy. Ryżowego jeszcze nie miałam.

      Usuń
    2. To czemu a zobaczyłam Nivea?;p Chyba przez to niebieskie opakowanie zapamiętałam inne firmę ;p Isana trochę lepsze niż Nivea, ale nadal bez szału.
      Polecam wypróbować, jeżeli potrzebujesz czegoś mocniejszego.

      Usuń
    3. Co polecasz? Nivea też miałam wcześniej :)

      Usuń
  67. miałam ten krem z make me bio, ale u mnie niestety to była chlapa :D nic nie robił :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Interesuje mnie ten puder bambusowy.. z racji, że cera przetłuszcza mi się minimalnie w niektórych partiach twarzy to myślę, że spisałby się w sam raz na moje potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że by się sprawdził. Nie matuje wyjątkowo mocno tak żeby wysuszał :)

      Usuń
  69. w puder transparentny muszę zainwestować, bo mój ma się już ku końcowi

    OdpowiedzUsuń
  70. ten puder jest super :D miałam go i wielbiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Pogoda jest okropna :/ u mnie za oknem już listopad. I mam niedługo dwa wesela, ale nie napawają mnie one optymizmem, w takie zimno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie dziwię. W taką pogodę nie chce się nawet wychodzić z domu..

      Usuń
    2. I jeszcze ubierać się w sukienkę - brrr, cierpię na samą myśl :)

      Usuń
  72. widzialam puder z eco cery w wersji prasowanej! takze mozna uniknać tego okropnego opkowania:D

    OdpowiedzUsuń
  73. Też zawsze mam dużo słabszy humor w taką pogodę :( Fajne denko, chyba żadnego z produktów nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Niczego nie użyłam z Twojego denka. :-) Ale puder mnie zaciekawił:-)

    OdpowiedzUsuń
  75. Niestety żadnego z tych produktów nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja niedawno kupiłam puder z ecocery ale ryżowy. Dopiero zaczęłam go testować więc jeszcze nie mam zdania, ale jestem ciekawa czy okaże się być tak dobry jak słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ryżowego nie miałam, ale też mnie ciekawi. Podobno bardziej matuje :)

      Usuń
  77. Zastanawiałam się wielokrotnie nad tym kremem z granatem, teraz wiem że nie sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  78. Nic nie miałam z Twojego denka, puder ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubię ten puder Ecocera, z tym że ja sięgam po wersję ryżową :). Opakowania faktycznie są inne już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  80. Z tego denka jeszcze nic nie miałam okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  81. Oj nie tylko Tobie humorek się psuje... Ja też coraz ciężej znoszę tę aurę. A co do kosmetyków - tych nie miałam okazji testować, ale myślę, że niedługo się przekonam do kilku produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że samopoczucie szybko się nam poprawi :)

      Usuń
  82. Nigdy nie słyszałam o pudrze bambusowym,
    Moze wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
  83. Nie miała żadnego z tych produktów ;)

    Odpowiedziała na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  84. Bio krem i cynkowa maska zaintrygowały mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Ten bambusowy puder do mnie przemawia! Z chęcią sobie go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Dobry ten krem pod oczy bo ja to mam takie sińce że muszę mieć naprawdę dobry krem :)

    Buziaki :*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z sińcami nie mam dużych problemów, ale mam wrażenie że trochę okolice oczu rozjaśniał :)

      Usuń
  87. Ciekawe denko :) Muszę wypróbować ten krem z granatem :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zaciekawiła mnie ta maseczka z Biocosmetics :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Puder bambusowy bardzo mnie ciekawi! :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo zaciekawiła mnie ta maseczka algowa na okolice oczu, na pewno ją kupię :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja bardzo lubię różne maski od Biocosmetics a serum do włosów Floslek też fajnie się u nas sprawdzało.

    OdpowiedzUsuń
  92. Pierwszy raz widzę, żeby ktoś skończył sypki puder haha :D Chciałabym wypróbować tej wersji, bo na razie w formie sypkiej mam tylko puder z Wibo i Kryolanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha a widzisz, ktoś taki jak ja się znalazł ;D

      Usuń
  93. Miałam jedynie pomadkę Isana - o dziwo - to właśnie pomadki tej marki sprawdzają się u mnie najlepiej :) Polecam brzoskwiniową ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniowej nie miałam, muszę spróbować :)

      Usuń
  94. Będę musiała kupić ten krem z alterry mój blog

    OdpowiedzUsuń
  95. Kusi mnie też puder bambusowy :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  96. U mnie w sierpniu nie było wiele zużyć, ale wrzesień ładnie się zaczął i licze na duże denko :)

    OdpowiedzUsuń
  97. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, od dłuższego czasu zastanawiam się nad takim pudrem babusowym :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  98. Miałam sporo produktów Alterry, ale na szczęście mnie nie zapchały, choć wielkiego działania tam nie nie było :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger