8/21/2017

Promocja w Rossmanie -49% pielęgnacja, co kupić? | sierpień 2017

Witajcie,

W tym roku Rossmann zaskakuje wieloma ciekawymi promocjami. Do tej pory promocje obejmowały przeważnie kosmetyki do makijażu. Jednak tym razem można się taniej zaopatrzyć w produkty do pielęgnacji ciała, ust, odżywki do włosów, paznokci czy maseczki do twarzy. 

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


Aby skorzystać z promocji najlepiej należeć do klubu Rossmann. Jak to zrobić? Wystarczy pobrać aplikacje na swój telefon i pokazać przy kasie wirtualną kartę na telefonie. W przypadku zakupów online trzeba po prostu robić zakupy poprzez aplikacje. To właśnie klubowiczom przysługuje aż -49% na minimum dwa różne produkty. Osobom, które nie należą do klubu mogą zrobić zakupy z 40% rabatem.


CIAŁO:
  • Balsamy nawilżające, brązujące, rozświetlające, wyrównujące koloryt, samoopalacze, masła regeneracyjne, rajstopy w sprayu

Z tej kategorii na pewno na coś się skuszę. Dawniej ciężko było mi się zmobilizować do balsamowania ciała, jednak od jakiegoś czasu to się zmieniło. Co mogę Wam polecić? Na pewno masła do ciała Bielendy z serii Vegan Friendly. Świetnie nawilżają i zmiękczają skórę, mają bardzo dobry skład, a do tego ładnie pachną. Warto się również zaopatrzyć w krem do ciała CC Bielendy, który wyrównuje koloryt i delikatnie rozświetla skórę.  W planach mam zakup nowej mgiełki nawilżającej od Lirene oraz olejku antycellulitowego Alterry, o których słyszałam sporo dobrego.

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


USTA:
  • Ochronne pomadki do ust

Pielęgnacja ust jest bardzo ważna. Zwłaszcza jeśli używany matowych pomadek, które lubią podkreślać suche skórki. Aktualnie używam pomadki ochronnej Isany. Całkiem fajnie nawilża, a do tego jest bardzo wydajna. Oprócz pomadek nawilżających codziennie sięgam po wazelinę bądź masełka do ust, np. Nivea. Fajnie natłuszczają i regenerują. Podobno nowe balsamy do ust Evree sprawdzają się całkiem nieźle. Ich regularna cena jest dość wysoka, więc teraz warto skorzystać.  

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


WŁOSY:
  • Odżywki do włosów (intensywne odżywki do włosów, olejki, eliksiry do włosów, maski do włosów, serum na końcówki do włosów)

Moje włosy są bardzo wymagające i wiele drogeryjnych produktów powoduje, że wyglądają jakby były tłuste. Dlatego w tej kategorii mogę polecić jedynie sprawdzoną odżywkę Jantar. Natomiast mam w planach spróbować maskę Alterry do włosów suchych i zniszczonych oraz odżywkę na objętość O'Herbal, które ponoć są dobre. 

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


PAZNOKCIE:
  • Odżywki do paznokci 

Sally Hansen - żel do usuwania skórek to dla mnie totalny hit od długiego czasu. Kto jeszcze go nie miał, a ma problemy z twardymi, narastającymi skórkami polecam spróbować. Co do samych paznokci podobno genialna jest odżywka Eveline 8w1, którą w końcu zamierzam wypróbować. 

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


TWARZ:
  • Maseczki do twarzy

Z reguły nie używam maseczek drogeryjnych. Wiele z nich się u mnie nie sprawdza, albo pogarsza stan mojej cery. Jednak jeśli miałabym coś polecić to maskę nawilżającą Garniera w płachcie. Mimo nieidealnego składu sprawdziła się u mnie. Całkiem możliwe, że znów po nią sięgnę jak i po dwie inne jej wersje. 

Rossmann promocja -49% sierpień pielęgnacja


Promocja dla klubowiczów jest jednorazowa. To znaczy, że z promocji -49% możemy skorzystać tylko raz, więc trzeba przemyśleć dokładnie to co chcemy kupić. Akcja zaczęła się dzisiaj i potrwa do 30 sierpnia.

Kto z Was zamierza skorzystać z tej promocji? Macie swoich pielęgnacyjnych ulubieńców  godnych polecenia?

131 komentarzy:

  1. Słyszałam już o tej promocji, ale raczej z niej nie skorzystam, bo na razie niczego nie potrzebuję. Maseczki z Garniera leżą u mnie i czekają na przetestowanie. :) Do pielęgnacji ust polecam Blistex. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Blistexie nieraz słyszałam, ale jakoś nigdy nie miałam. Może spróbuję :)

      Usuń
  2. Będę musiała się wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście "przejadly" mi sie te promocje w Rossmannie. Jak przy kazdej tego typu akcji ceny skoczyly o jakies 20% w porownaniu do tego co bylo przed promocja ;( ja tym razem nie skorzystam. Nie mam aktualnie potrzeby kupowania tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi cenami to niefajnie robią. Ja zawsze wtedy wybieram takie produkty, których wiem, że taniej jednak nie kupię.

      Usuń
    2. Cała magia wielu promocji :P. Popularna zagrywka sporej ilości sklepów :). Mi też się przejadły i w sumie będzie to chyba kolejna promocja, z której nie skorzystam :)

      Usuń
    3. Wystarczy w sumie sprawdzić na cenówce z kiedy jest cena i wtedy widać, kiedy cena wzrosła ;) Rossmann ma sporą marżę np. Na kolorówke, jeśli chodzi o pielęgnację to różnie bywa :D

      Usuń
  4. Nie przepadam za tymi maskami Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post :)
    Ja mam zamiar wypróbować maskę do włosów z Alterry ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)
    https://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. O będę musiała kupić Jantar na tej promocji bo bardzo lubię tą odżywkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrezygnuj z tej 8w1, ma toksyczne substancje, które często wywołują ostre reakcje alergiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo zawiera Formaldehyd, który jest bardzo dobrym konserwantem i w jego roztworze, czyli w Formalinie przechowuje się i jednocześnie konserwuje się tkanki ;) Wpisz sobie w google "formaldehyd eveline odżywka" i wyskoczą Ci dobre artykuły.
      Ja ich używałam, nic mi nie było. Mimo to wolę ograniczyć takie substancję i o wiele bardziej polecam odżywki np z Bielendy, które znajdziesz również w Ross ;)

      Usuń
    2. Coś raz mi przemknęło o tym składniku, ale nie wiedziałam, że jest dość niebezpieczny. Dobrze wiedzieć. Nad Bielendą się zastanowię :)

      Usuń
  8. Zamierzam wybrać się do Rossmana i upolowac coś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja kupiłam 2 odżywki, 4 balsamy i balsam do ust:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety jak narazie nie mam jak skorzystać z tych promocji bo gdy próbowałam zainstalować aplikację Rossman na telefonie pojawiła się informacja że "ta wersja nie jest zgodna z moim telefonem".😤😥
    Jak narazie apke mam tylko na telefonie...☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda, że się nie chce zainstalować ;/

      Usuń
  11. Ja w sumie miałam nie korzystać, ale tak się złożyło, że musiałam zaopatrzyć się w maseczki nawilżające. Takim oto sposobem kupiłam 4, choć w sumie nie wiem czy był na nie rabat...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś słyszałam, że rabaty są tylko na maseczki nawilżające.

      Usuń
  12. ja mam tyle zapasów że do rossmana nie idę nawet:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już byłam w rossmanie i przyszalałam xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już kupiłam kilka rzeczy w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja w tym roku nie korzystam - mam zapasy kosmetykow chyba na caly rok :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wczoraj zrobiłam zamówienie przez internet ;) Zakupiłam dwa peelingi do ust z Evree i żel do skórek z Sally Hansen i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Maska z Garniera z aloesem super mi się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nic nie kupiłam na tej promocji. Jestem twarda ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam być obojętna wobec najnowszej promocji w Rossmannie, ale każdy z Was nią kusi! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja to znam! Aż w końcu sama zaczęłam kusić ;D

      Usuń
  20. Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam widząc rano ten szyld. Akurat mam w planach odzywkę, maseczkę i cudowny balsam :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To idealnie Ci się trafiła ta promocja teraz ;D

      Usuń
  21. Ja nie planuję zakupów,w sumie na obecny moment mam wszystko co potrzebuję a chciałabym oszczędzić trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak masz wszystko na razie co potrzeba to pewnie :)

      Usuń
  22. Jak super, że zrobili promocje na takie produkty, akurat zaopatrzę się do bursy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja na pewno pokuszę się na produkty Alterry, bardzo je lubię i są w miarę zdrowe dla naszego organizmu. :) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też bardzo lubię produkty Alterry :)
      Dziękuję za obserwację :)

      Usuń
  24. ja akurat nie lubię tych masełek nivea,miałam wersję jagodową i nie byłam w sanie zużyć, zdecydowanie bardziej lubię tisane, carmexy, eoski itp. a nawet zwykłą wazelinę do ust floslek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych co wymieniłaś nie miałam, prócz zwykłej wazeliny. Też lubię :)

      Usuń
  25. Masła z Bielendy od dawna mnie kuszą a w szczególności zapach kokosa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz zapach kokosa to warto spróbować :)

      Usuń
  26. będą szczera z racji, że mam sklep to teraz omijam rosmmana, bo sama siebie muszę wspierać :D na promocje tam nie poszłam, ale zaszalałam z biedronce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taki zapas, że nic nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne propozycje, sama będę myślała czy sie nie skusić na promocje w Rossku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie na pewno coś wleci do koszyka, ale jeszcze nie wiem co :) obstawiam, ze jakies prodkty alterra

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja chcę zakupić kilka maseczek i odżywek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wczoraj zrobiłam małe zakupy, ale pójdę jeszcze jutro :D

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie wiedziałam o tej promocji.. Lubię te pomadki do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja miałam sobie odpuścić tą promkę bo mam mega zapasy ale zewsząd każdy kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki od wyboru do koloru. Należy coś kupić na zakończenie lata, żeby trochę odżywić i nawilżyć skórę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nawilżanie to podstawa ;D

      Usuń
  35. Nie słyszałam o tych promocjach jutro koniecznie idę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam już wszystko do pielęgnacji, toteż nie skorzystam z promocji. Chociaż polecane przez ciebie produkty do włosów wyglądają nieźle, więc może na coś z tego się skuszę :D!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Akurat niczego nie potrzebuje, to nie skorzystam. A tym, ktorzy chca skorzystac-owocnych łowów!

    OdpowiedzUsuń
  38. ja nie poszalałam, bo zarówno do ciała, włosów jak i paznokci mam spore zapasy :D wzięłam tylko peeling do ust z evree, maskę w płachcie Exclusive Cosmetics i płatki pod oczy z Efektimy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kupiłaś chociaż to co było Ci potrzebne ;)

      Usuń
  39. Bardzo ciekawi mnie to masełko Bielendy w wersji kokosowej, ale póki co nie zamierzam go kupować. Sierpień i wrzesień to dla mnie miesiące oszczędzania i jak na razie nieźle mi wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za dalsze oszczędzanie, a na masełko może skusisz się zimą ;D

      Usuń
  40. Super ta promocja :)! Ja jestem ciekawa tego malinowego masełka z Nivea :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Byłam dzisiaj, skupiłam się na włosach. O'Herbal używam dłuższy czas i to przecudowne kosmetyki. Szkoda tylko, że w Rossmannie nie ma wszystkich produktów, serię dla loków nadal muszę zamawiać online :/ Ale i tak warto przejść się na promocję :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z O'Herbal na pewno coś kupię. Ich szampon fajnie się sprawdzał :)

      Usuń
  42. W Irlandii nie ma rossmana , a niedługo jadę do Polski więc tym bardziej się cieszę na te wszytskie produkty :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja niestety nie mogę skorzystać z tej promocji. Ostatnio i tak zaopatruję się w sklepach z naturalnymi kosmetykami lub z kosmetykami mineralnymi :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja kupiłam tylko maskę, suchy szampon i płatki pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja już obkupiona i zaopatrzona na następne miesiące - oj będzie nowy wpis :D
    Uwielbiam takie promocje, bo mogę wtedy skusić się na coś do przetestowania i w razie co nie żałuję wydanych pieniędzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Na takich promocjach najlepiej kupić coś nowego i wypróbować za pół ceny. A na wpis chętnie wpadnę :)

      Usuń
  46. Planuję kupić masełko do ciała oraz odżywkę do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Great post! Very interesting :)
    Hope you'll leave a comment on my new post --> http://howaboutjourney.blogspot.hr/2017/08/crikvenica.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  48. Promocje niezłe robi :)
    fajne produkty wymieniłaś.
    Oprócz odżywek do paznokci Eveline - do której mam uraz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która mi ją odradza. Chyba sobie odpuszczę ;/

      Usuń
    2. Ja musiałam po niej pół roku leczyć paznokcie. Nie każdy ma uczulenie na skład. Ale mało kto mówił ze ten skład bywa rakotwórczy. Dowiedziałam się o tym jak po problemach po tej odżywce zaczęłam czytać dokładniej o jej składzie.

      Usuń
    3. Dobrze, że ostrzegasz. Niektórzy niby są zadowoleni z efektów, ale lepiej uważać.

      Usuń
  49. Rossmann zachwyca tymi swoimi promocjami :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kupiłam kilka maseczek i odżywkę do włosów :)

    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  51. Jutro będę w Rosku i na pewno coś kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Skorzystałam dzisiaj z promocji i zakupy zrobiłam skromne :) Gdyby nie duże zapasy balsamów do ciała, wykupiłabym wszystkie, które mnie interesowały;))
    U mnie te maski z Garniera się w ogóle nie sprawdziły :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skuszę się chyba na dwa balsamy, choć miałabym ochotę na więcej, ale nie będę szaleć ;D

      Usuń
  53. Zastanawiam się nad Jantarem, bo właśnie zdenkowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  54. Ja nie zamierzam korzystać z tej promocji - jakoś tak nic mi z Rossmanna na razie nie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  55. Wybieram się, ale jeszcze nie mam upatrzonych produktów. Na pewno wezmę jedną z odżywek do paznokci z Eveline, bo są po prostu cudowne i bardzo dobrze odżywiają zniszczone paznokcie :)

    Uwielbiam te promocje <3 i z niecierpliwością czekam na promocję kosmetyków, znowu odkupię się na co najmniej pół roku :D

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  56. zrobiłam zakupy, ale teraz widzę, że powinnam kupić dużo więcej :D

    obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Co do ciała, również chciałam ten olejek z Alterry, ale w Rossmannie na moim zadupiu ich nie było :/ Zamiast tego Skusiłam się na jakiś nowy balsam z Yoskine :P Jeśli chodzi o włosy sama uwielbiam serię granatową z Alterry, ale po półtora rocznej wierności postawiłam na zmianę i sięgnęłam po serię Basil Element. A co do maseczek, to moim zdaniem ta maska zielona z Garniera jest ok, ale granatowa to koszmar, podrażniła mi skórę :< Za to kupiłam kilka innych, zobaczymy jak się sprawdzą :P Pozdrawiam!
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że u mnie też się okazało, że nie ma tego olejku Alterry niestety. Szkoda, że ta granatowa maseczka tak Cię podrażniła ;/

      Usuń
  58. Ja się cały czas zastanawiam czy iść i wydać pieniądze czy obejść się smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Znów przeceny? Wow. Szybko ;p Na pewno coś kupię. Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja już troszkę kupiłam, ale mam ochotę na jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  61. Nooo nieee... jadę do Polski akurat w okresie przecen w rossmannie... czyli niczego na sklepowych regałach już nie znajdę :(

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja już po szalonych zakupach w Rossmanie, tym razem postawiłam na same nowości dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  63. ja omijam jak na razie rossmana :D za dużo tego wszystkiego mam w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie wiedziałam, że teraz w Rossmanie są wyprzedaże ! Muszę koniecznie tam iść ! Muszę mieć masełko do ust z Nivea ( uwielbiam tąmarkę)

    OdpowiedzUsuń
  65. ja kupiłam tylko pomadki carmex:)

    OdpowiedzUsuń
  66. Produkty od O'Herbal są świetne :D W Rossmanie nic ostatnio nie kupuję, wybieram raczej produkty w 95 % naturalne :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Wzięłam sobie tą niebieską maseczkę z Garniera, oby była fajna :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Akurat tym razem promocja nie dla mnie, akurat produktów do pielęgnacji mam pod dostatkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Kupie na pew3no zapas maseczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  70. Jesteś którąś już osobą, która poleca ten krem CC - chętnie go kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja jeszcze nic nie kupiłam, ale na pewno skoczę po maseczki do twarzy i balsamy do ust :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten żel do usuwania skórek jest niezastąpiony :) Akurat kończyła mi się moja ostatnia buteleczka i bardzo się ucieszyłam widząc, że wlicza się w "odżywki do paznokci" :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Chciałam kupić te maseczki z Garniera, ale nigdzie nie mogłam ich dorwać w czasie tych promocji :(

    OdpowiedzUsuń
  74. a ja jeszcze nie skorzystałam z tej promocji:P

    OdpowiedzUsuń
  75. Ciekawią mniw te masła Bielendy - widziałąm ich skłądy i są naprawdę fajne :) Jantar i odżywkę z Sally Hansen też polecam, to świetne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  76. nie ma jak takie zakupowe szaleństwo, zwłaszcza jak można trochę zaoszczędzić

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja jeszcze nie byłam na tej promocji i nie wiem czy się skuszę :) O nie widziałam tego wariantu olejku z Alterry!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje się ciekawy, ale widzę że w wielu Rossmannach jest niedostępny ;/

      Usuń
  78. Póki co staram się wykończyć moje zapasy ;D Więc staram się nic nie kupować ;)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja się nie skuszę na nic kompletnie ! :D Muszę zużyć zapasy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Z racji moich łamliwych i zniszczonych paznokci ciągłym malowaniem zaopatrzyłam się w trzy odżywki do paznokci z Eveline, u mnie sprawdzają się super :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja skorzystałam z promocji i przede wszystkim skupiłam się na maskach do twarzy ( kupiłam chyba z 10 różnych ) oraz standardowo ulubiony carmex i maska do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  82. o jak dobrze, że nie zdażyłam na tę promocję :D

    OdpowiedzUsuń
  83. ja chciałam zakupić Jantar, ale niestety już w moim Rossmannie jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger