8/03/2017

Czy korektor Catrice - Liquid Camouflage jest rzeczywiście taki dobry?

Witajcie,

Pewnie nie ma tutaj osoby, która by nie słyszała o słynnym korektorze w płynie Catrice. Ostatnimi czasy stał się blogowym hitem u wielu dziewczyn, więc jak to ja musiałam wypróbować to zachwalane cudo. Tylko czy Liquid Camouflage spełnił moje oczekiwania? O tym za chwilę.

Catrice, Liquid Camouflage High Coverage Concealer korektor


Produkt zamknięty jest  w małej buteleczce z aplikatorem zakończonym gąbeczką. Osobiście lubię taką formę aplikacji, choć wiem że nie każdemu przypadnie do gustu. Dostępny jest w trzech wybranych odcieniach. Ja zdecydowałam się na kolor pośredni 010 Porcellain. Za pojemność 5 ml zapłacimy ok. 16 zł. 

Catrice, Liquid Camouflage High Coverage Concealer korektor w płynie

Nie jest to produkt zawierający połyskujące drobinki, które nadają świetliste spojrzenie, więc kto lubi taki efekt ten korektor nie będzie dla Was. Jest on całkowicie matowy bez żadnego połysku, przeznaczony typowo do zakrywania tego czym nie chcemy się chwalić.

Catrice, Liquid Camouflage High Coverage Concealer korektor w płynie

Producent obiecuje mocne krycie cieni pod oczami, niedoskonałości, czy zaczerwienień. Jak sprawdził się natomiast u mnie? Niestety średnio. Owszem, używając go pod oczy daje całkiem przyzwoite krycie, a po przypudrowaniu wygląda ładnie. Z sińcami nie mam dużych problemów, ale te małe zostają przykryte. Jednak po jakimś czas od nałożenia mimo utrwalenia go pudrem w moim przypadku strasznie wchodzi w zmarszczki i załamania, co nie wygląda estetycznie. Do tego mam wrażenie, że wysusza miejsca, w których go nakładam. Próbowałam go oczywiście używać także na inne części twarzy jak okolice nosa, czy na niedoskonałości ale również się zawiodłam. Dość widocznie podkreślał suche skórki, czego w kosmetykach nienawidzę. Nawet z samymi wypryskami nie bardzo dał sobie radę. W tym wypadku dużo lepiej sprawdza się jego brat w kremie, o którym pisałam tutaj. Na koniec muszę wspomnieć, że zauważyłam także lekkie ciemnienie po nałożeniu go na skórę, przez co również mnie do siebie trochę zniechęcił. Próbowałam mu dać wiele szans, ale niestety za każdym razem obserwowałam takie same efekty, o których napisałam powyżej.


Jak widzicie, często to co sprawdza się u innych, nie zawsze dobrze sprawdzi się u nas samych. Choć jestem bardzo ciekawa jakie Wy macie o nim opinie. Koniecznie dajcie znać :)

111 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o ten korektor to go kupiłam, ale 010 pod moim okiem był strasznie jasny i niestety nie mogłam go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam korektorów i są one mi calkiem obce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam tego korektora i raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze go nie probowalam bo wlasnie boje sie tego wysuszania i wchodzenia w zmarszczki :) to samo z ich slynnym podkladem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale wolę takie bardziej zwarte konsystencje, a nie płynne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam go, więc na jego temat się nie wypowiem. Szkoda, że się nie sprawdził, mimo, że tak wiele osób go zachwalało. Ale tak jak piszesz, to co sprawdza się u innych, niekoniecznie musi u nas. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lezy w zapasach i czeka na swoja kolej, ale tez boje sie czy nie powchodzi w moje zmarszczki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak to prawda, nie wszystko jest dobre dla wszystkich, ale skoro dla większości jest to uważam, że warto kupić. Może Tobie po prostu trafił się jakiś felerny egzemplarz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu też masz rację, że jak dla większości dobry to coś w nim jest więc najlepiej niech każdy sprawdzi czy mu pasuje na sobie :)

      Usuń
  9. Ja z kolei bardzo lubię ten korektor :3 zapewnia mocne krycie, dzięki czemu moje przebarwienia ukrywał jak nikt inny; ciekawi mnie rownież ten w kremie, więc następnym razem sięgnę po taki ;) choć często tak mam że jak idę do drogerii to akurat albo nie ma żadnego korektora catrice, albo są ostatnie sztuki :O xd
    pozdrawiam ♥
    wpadnij do mnie, jeśli masz ochotę ;)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/07/ulubiency-0717.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dawniej miałam tak często, ale ostatnio dość często trafiam na ich produkty :)

      Usuń
  10. Z Catrice używam cały czas kamuflażu ale w słoiczku i go uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Taką formę aplikacji lubię na jesień, teraz jest dla mnie za ciężka i gęsta :) zdecydowanie bardziej wolę te lżejsze w pędzelkach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja go bardzo lubię ;) Używam na moje małe cienie pod oczami i spisuje się w tej roli super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem go bardzo ciekawa! Świetny blog,zostaje na dłużej :)!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go bardzo lubię, używam tylko na niedoskonałości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na szczęście bardzo rzadko używam korektorów. Szkoda, iż ten średnio się u Ciebie sprawdza, dużo dobrego o nim słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze go nie miałam ☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o masło brązujące Bielendy to nie pachnie jak typowy samoopalacz.
      Ma ładny zapach coś jakby orzechowy...
      W każdym razie pachnie przepięknie☺

      Usuń
    2. To tym bardziej się na niego skuszę :)

      Usuń
  17. A Ja go lubię i mam ochotę na jaśniejszy kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie dość dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak tylko go widzę to mam złe skojarzenia. U mnie się wcale nie sprawdził. Pod oczy jest zdecydowanie za ciężki no i miałam też problemy z niemile widzianymi gośćmi na mojej twarzy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy bardzo podobne odczucia co do niego.

      Usuń
  20. Nie miałam i raczej się nie skuszę :-)
    Zapraszam do siebie www.heandmylife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie niestety się nie sprawdza mega przesuszał mi tę okolicę pod oczami :( Może jestem już za stara hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest chyba jeszcze stosunkowo młoda, a też nie zdał egzaminu. Więc chyba nie w tym rzecz kochana ;D

      Usuń
  22. mi pasuje, aktualnie używam ciemniejszego kolorku

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też jeszcze go nie używałam ale chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie tylko ja się z nim nie polubiłam.

      Usuń
  25. Ja go lubię, ale masz rację- wchodzi w załamania. Raz wygląda lepiej, raz gorzej - zalezy od dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Widać, że recenzja jest bardzo szczera, a to się ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam w planach jego zakup, ale to że ciemnieje mnie zniechęciło. Widać dobrze zrobiłam nie kupując go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak też nie lubisz ciemniejących produktów to bym odradzała. Chyba, że jedynie wziąć ten najjaśniejszy odcień :)

      Usuń
  28. No właśnie opinie są podzielone na temat tego korektora, ale ja osobiscie go uwielbiam :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam i słyszę bardzo dużo dobrego o nim, chyba sama się skuszę 😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na przykład często mam problem taki, że jak coś nakładam to nie jest trwałe mimo, że staram się to utrwalać.. i jak u kogoś utrzyma się np. 8h to u mnie zaledwie 3/4 .. także nie wiem, czy ten korektor byłby dobry..

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie miałam tego korektora ale słyszałam raczej złe opinie, szczególnie o tym że ciemnieje i zmienia kolor ;) także na pewno go nie kupię, ale polecam CI korektor z Yves Rocher, jest wspaniały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym z YR, chętnie się z nim zapoznam :)

      Usuń
  32. Napisałam o tych korektorach cały osobny wpis ;) Pod oczy go nie stosuje, absolutnie jest to za mocny produkt w te okolice. Jeśli chodzi o przesuszanie, to jeśli masz suche skórki, to będzie je podkreślał. Z oksydacją można sobie poradzić szybko rozcierając produkt zanim zdąży zaschnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam ten korektor i jest dla mnie pod oczy niezawodny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. nie znam tego korektora ale nie jestem do niego przekonana

    OdpowiedzUsuń
  35. u mnie fajnie się sprawdził:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak sie spodziewałam ze może wchodzić w zmarszczki i wysuszac... szkoda! Ja mam duży problem z cieniami i chyba nie zaryzykuje choć na wielu blogach spotkałam się z bardzo pozytywnymi opiniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie używam korektorów, ale produkt ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo go lubię, niestety jest średnio wydajny, choć jak za tę cenę to można mu wybaczyć ten mankament :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Miałam ten korektor, krycie było przyzwoite, ale niestety najjaśniejszy odcień ciemniał na mojej skórze, co wyglądało źle, więc nie wrócę do niego..

    OdpowiedzUsuń
  40. u mnie na szczęście nie wysuszał skóry pod oczami ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Mi niestety też podkreśla to co ma zakrywać na twarzy i używam go tylko jako baza pod cienie, bo jakoś zużyć muszę. W takiej wersji sprawdza się nawet dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  42. szkoda, że CI się nie sprawdził ja go bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie on totalnie się nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  44. nie lubię jak korektor czy podkład ciemnieje

    OdpowiedzUsuń
  45. u siebie rzadko używam korektorów, bardziej kiedy maluję innych i lubię go ;-)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja prawie nigdy nie sięgam po korektor, nie mam cieni pod oczami, wyprysków też nie, czasami zaczerwienienia

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie miałam.. I w sumie muszę przyznać, że korektorów zazwyczaj nie używam :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  48. Całkiem lubię ten korektor, ale zgodzę się z tym, że lubi wchodzić w zmarszczki i trochę wysusza :(

    OdpowiedzUsuń
  49. Szkoda, że Ci się nie sprawdził. Ja mam sporo niedoskonałości do ukrycia ale dobrze sobie radzi i nie zauważyłam, żeby wysuszał, ale każda skóra jest inna ;) Ten w kremie też lubię, ale odcienie mi nie odpowiadają. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Właśnie dużo oglądając fimów na YT wszysycy się nim zachwalali, a tu w końcu komuś się nie sprawdził :), jestem ciekawa jakby było z tym u mnie samej :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. Producenci zawsze obiecują cuda na kiju a później konsumenci muszą wyglądać tak jak zwykle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha otóż to, ale ich już to nie obchodzi. Ważne, że produkt sprzedany ;D

      Usuń
  52. ja skonczylam w lutym 35 lat i ten korektor pod oczy jest dla mnie stanowczo za suchy. Swietny jest jednak na twarz do tuszowania tego i owego ☺

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam go jeszcze, ale ze względu na dobre opinie miałam go w planach...

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nie miałam żadnego korektora, ale mam zamiar kilka przetestować w końcu. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził :-( U mnie spisuje się świetnie. Nakładam sporo korektora pod oczami i ten wygląda w tym miejscu bardzo dobrze. Dobrze też kryje niedoskonałości i nie zauważyłam, żeby przesuszał mi skórę. Bardzo odpowiada mi też jego jasny odcień (też mam 010). Właśnie chwalę go za to, że nie ciemnieje, więc zdziwiło mnie, że u Ciebie to wystąpiło. Jak widać u każdego jest trochę inaczej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała o innym produkcie ;D ale super, że jesteś z niego zadowolona. Widocznie wszystko zależy od skóry :)

      Usuń
  56. Ostatnio myślałam nad tym korektorem, ale dobrze, że go jednak nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  57. Mam go i u mnie nawet się sprawdza :) Nie jest ulubieńcem, ale miałam też gorsze :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie używałam tej wersji i powiem szczerze, że mi się nie spieszy do tego korektora. Używałam wersji w słoiku i była bardzo ciężka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słoiczku rzeczywiście dużo cięższa konsystencja, więc na pewno nie pod oczy.

      Usuń
  59. Zużyłam dwa opakowania tego korektora w odcieniu 10 i niestety jestem zawiedziona. Po pierwsze strasznie u mnie ciemnieje i robi się pomarańczowy - pod oczami mniej, ale kiedy nakładam go na wypryski mocno odznaczają się na tle podkładu :C Po drugie - jest niewydajny. A po trzecie - rzeczywiście podkreśla wszystkie zmarszczki, załamania i suche skórki. Na początku byłam nim oczarowana, a potem mi przeszło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że masz teraz podobne wrażenia po nim jak ja ;/

      Usuń
  60. Miałam go - u mnie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie używam korektorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Mój makijaż (jeśli już się pojawia) nie jest makijażem całej twarzy, a jedynie oczu, ale ten korektor rzeczywiście jest niesamowicie popularny. Szkoda, że u Ciebie nie sprawdził się tak jak u większości.

    OdpowiedzUsuń
  63. U mnie extra się sprawdza true match, używam już go jakiś czas :D Tego jeszcze nie miałam, ale słyszałam o nim ;p szkoda, że wchodzi w załamania, bardzo nie lubię tego efektu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O True Match też sporo słyszałam, na następnej promocji w Rossmannie go spróbuję :)

      Usuń
  64. Ja muszę się przyznać, że nie słyszałam. Chyba spróbuję, bo rzeczywiście zdania są różne. Szkoda, że u Cb nie jest w 100% dobry.

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  65. Przyznam, że nigdy nie używałam korektora...

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie na początku był świetny, ale z biegiem czasu zaczął podkreślać wszelkie niedoskonałości i ściemniał :(

    OdpowiedzUsuń
  67. Właśnie też pisałam u siebie o kosmetykach które się u mnie nie sprawdziły :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam go i u mnie w sumie się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie każdy produkt nadaje się dla każdego :) Ja nie miałam tego korektora, więc nie wiem jak u mnie by to wyglądało ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Dla mnie on jest po prostu za ciężki :D

    OdpowiedzUsuń
  71. woooow, aż dziwnie, ale tak jest ;) nie zawsze to co się sprawdza u wszystkich sprawdza się rzeczywiście u wszystkich :DDD ja go i tak uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  72. Mam ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja polecam korektor z Loreala true match ;) ma naprawdę dobre krycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Jak dla mnie za ciężki.Jak już go nakładam pod oczy to tylko trzy małe kropki haha :D

    OdpowiedzUsuń
  75. Gdzieś go mam, ale jeszcze nie zaczełam używać.

    OdpowiedzUsuń
  76. u mnie sprawdził się bardzo dobrze - zużyłam kilka opakowań, ale jak tak sobie pomyślę to chyba wolę NARS'a już teraz :) esh jak to wszystko się szybko zmienia hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Mam ciemniejszy odcień, i przyznam, ze faktycznie wrednie podkreśla suche skórki albo np. niedostatecznie nawilżone okolice pod oczami :/

    OdpowiedzUsuń
  78. Jeszcze go nie miałam, jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłby się

    OdpowiedzUsuń
  79. Nigdy go nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  80. Mi też ten korektor strasznie wchodzi w zmarszczki pod oczami ;P

    OdpowiedzUsuń
  81. Albo się go kocha albo nienawidzi.

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten korektor robi furorę w blogosferze. A ja jeszcze go nie miałam.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Miałam go kiedyś kupić Ale na szczęście tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger