7/13/2017

Różany duet, czyli krem i woda różana Make Me Bio

Witajcie,

Czy u Was też ciągle taka deszczowa pogoda? U mnie ostatnio ciągle pada i pada. Nic tylko siedzieć w domu i pisać posty ;D Niedawno mogliście przeczytać recenzję kremu pod oczy Make Me Bio. Jest to firma oferująca naturalne kosmetyki. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam dwa kolejne ich produkty, których używałam od jakiegoś czasu. Będzie to różany krem oraz woda różana 100%. 

make me bio krem różany woda różana


Krem znajduje się w szklanym słoiczku. Prezentuje się całkiem ładnie, choć nie jest to zbyt higieniczna forma i mimo ładnego opakowania wolę jednak kremy w tubkach. Konsystencję ma bardzo zbliżoną do masełka, lekko tłustą przez co łatwo rozprowadza się na twarzy. Dość szybko się wchłania i nadaje się pod makijaż. Z podkładem mineralnym, którego używam na co dzień współgra bardzo dobrze. Co z zapachem? Jest w nim wyczuwalny zapach róży damasceńskiej, która znajduje się na drugim miejscu w składzie. Nie każdemu on przypadnie do gustu. Sama nie jestem fanką takich zapachów, ale z czasem się do niego przyzwyczaiłam. Krem jest bardzo wydajny. Używam go od kilku miesięcy, a w słoiczku dna jeszcze nie widać.

SKŁAD:

 Aqua (Woda), Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Flower Water*, Pelargonium Asperum (Geranium) Flower Water*, Prunus Amygdalus Dulcis (Słodkie Migdały) Oil*, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil*, Mangifera Indica (Mango) Seed Oil, Macadamia Ternifolia (Makadamia) Nut Oil*, Cetearyl Glucoside, Glyceryl Monostearate, Cetyl Alcohol, Glycerin (Gliceryna), Tocopherol (Witamina E), Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Flower Extract   *z upraw organicznych

make me bio krem różany

Skład ma bardzo dobry. Znajdziemy w nim olej z orzechów makadamia, olej ze słodkich migdałów, masło mango czy olejek jojoba. Mimo, że jestem alergiczką i na różne kwiaty mam alergie produkt na szczęście nie wywołał żadnej reakcji alergicznej. 

make me bio krem różany

Moja cera należy do mieszanej, a kremu używałam głównie zimą kiedy cera była przesuszona i radził sobie całkiem fajnie. Dobrze nawilżał, nadawał miękkość i łagodził podrażnienia, choć czasami miałam wrażenie, że jest jednak dla mnie jednak zbyt ciężki. Nie wiem czy punktowe wypryski miały coś z nim wspólnego, niemniej jednak przy cerze mieszanej jak moja lepiej go nie nadużywać. Ale jeśli Wasza skóra jest typowo sucha to jak najbardziej polecam się z nim zapoznać. Podczas stosowania miałam wrażenie, że skóra stała się bardziej rozjaśniona. 

make me bio woda różana 100%

Drugim produktem jest woda w 100% różana, której używałam zamiast toniku po wymyciu skóry. Pachnie dość intensywnie, o wiele mocniej niż powyższy krem ze względu na obecność róży 100%. Przypomina mi on zapach różanych różańców, jeśli wiecie o czym mówię. Ja fanką takiego zapachu nie jestem i na początku mnie strasznie drażnił, ale z czasem się przyzwyczaiłam i przestałam zwracać uwagę na zapach. Za to bardzo polubiłam jej działanie. Daje uczucie ukojenia i świeżości kiedy spryskuję nią twarz. Muszę przy tym wspomnieć, że produkt ma fajny atomizer, który się nie zacina i rozpyla wodę równomiernie. Woda różana jest pomocna przy leczeniu trądziku i faktycznie mam wrażenie że jak już coś mi wyskoczy to szybciej się goi. Cera jest po niej wyciszona i rozjaśniona. 

make me bio woda różana 100%


Podsumowując uważam, że są to ciekawe produkty z przyjemnym składem. Cena kremu to ok. 40 zł, natomiast wody różanej ok. 15 zł.  A Wy mieliście do czynienia z tymi produktami albo tą marką?

120 komentarzy:

  1. Nie znam ich, ale prezentują się bardzo interesująco :) Opakowania mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodę różaną wypróbuję jak tylko skończy się mój tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta woda różana jest hitem! Uwielbiam ją :) Więc pewnie niedługo przetestuję również krem.

    weronikastaron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów ale składem zachęcił mnie krem☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna prezentacja, obydwa produkty kuszą mnie bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Firmę Make me bio bardzo lubię, tak samo jak wodę różaną, więc bardzo chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobnie zaczęłam nowy post - też wkurza mnie ta jesienna pogoda :D
    Używam teraz toniku z Evree z różą ale mam po nim tłuste placki na Twarzy, róża nie zawsze mi służy może w tym przypadku się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że w Evree nie jest czysta różana tylko ma inne składniki, które Ci nie służą? :)

      Usuń
  8. Uwielbiam wszystko co różane!! Dlatego też używam kosmetyków o tym zapachu. Co do pogody to beznadzieja... co chwilę pada :( chcę słońca!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też pogoda kiepska :( a co do kosmetyków- mi różane zupełnie nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba produkty wyglądają interesująco. Na ten krem chyba się skuszę, ma świetny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kupiłam ostatnio wodę różaną z innej firmy i jest super również 100%

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem ciekawa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Równiez mam cere mieszana wiec kremik by sie srednio sprawdził, ale woda rozana hmn zachęcająca. Ale mam dylemat wtym temacie tez nad rozana z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Bielendy też mnie właśnie teraz kusi :)

      Usuń
  14. Mi pewnie ten zapach by się bardzo spodobał, chociaż jak miałam wodę różaną do demakijażu to na początku uznałam, że ma piękny zapach, a po jakimś czasie przeszkadzał mi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam krem różany i fajnie się sprawdzał, chętnie sprawdzę też tonik :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woda różana to zdecydowanie coś czego brakuje w mojej kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  17. Tyle razy już miałam kupić tą wodę i jakoś nie mogę się zebrać :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam kosmetyki z wyciągiem z róż, czesto używam olejków właśnie różanych, ale ta mgiełka chętnie bym ja przygarneła :* Właśnie dlatego ze to z róz to nie uczula , nawet alegikom daję spokój hiihi ;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. chyba zdecyduję się w końcu na sprawdzenie wody różanej, bardzo dużo dobrego słuszałam o jej działaniu :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak kusi ta woda! Ale wydaje mi się, że kosmetyki z różą w składzie mnie uczulają :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie tylko ta róża co inne składniki? Ciężko powiedzieć ;/

      Usuń
  21. JA polubiłam się z wodą różaną i jest elementem codziennej pielęgnacji ;) A kremu nie miałam ;)
    Buziaki kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam produktów , ale koniecznie muszę przetestować ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Opakowania bardzo ładne, ten róż jest cudowny :D Woda różana chodzi za mną już od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marki nie znam, ale chętnie wypróbuję wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię różane kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niestety u mnie też taka pogoda - większość czasu pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zaciekawiła mnie ta woda różana, cena jest spoko i sprawdziła się u Ciebie. :) Może następnym razem się na nią skuszę. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, tym bardziej że nie jest taka droga a wydajna :)

      Usuń
  28. U nas pogoda istnie jesienna, dziś nawet w miarę ale bez szału. Natomiast z Make Me Bio mam w planach kupić wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj, akurat rozglądam się za różanymi kosmetykami. Sprobowalam u przyjaciółki i bardzo mi służyły. Czy polecasz jakieś produkty różane do ciała?

    Pozdrawiam, ka-vla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ciała niestety nie kojarzę nic z różą, ale też polubiłam jej działanie więc jeśli coś znajdę do pielęgnacji ciała fajnego dam znać.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Kupiłam ostatnio niby wodę różana z Avon jednak okazuje się ze nie do konca to taka 100% woda różana, może skusze się na wodę Make Me Bio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dużo jest takich ''różanych'', ale nie do końca. Ja wolę te czyste 100% :)

      Usuń
  31. Jestem ciekawa tego produktu :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/07/moments.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawią mnie produkty Make Me Bio, kiedyś na pewno na coś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę w końcu się skusić na coś z tej firmy :) Kusi mnie ta woda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z tej dwójki miałam tylko wodę różaną, bo krem nie do końca odpowiadał potrzebom mojej skóry. Lubiłam ją, to dobry kosmetyk, który pozytywnie wpływ na moją trądzikową skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ta woda mnie troszkę kusi i pewnie na nią się wreszcie skuszę ;) krem podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. różane kosmetyki bardzo lubię. Tego duetu jednak niestety nie znam.
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  37. Co prawda posiadam wodę różaną innego producenta, jednak jest to moje wielkie odkrycie kosmetyczne - świetnie mi służy! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Miałam już kilka kosmetyków z tej firmy i bardzo miło je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prezentuje się świetnie :) Kiedyś się suszę :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię kosmetyki w takich ładnych opakowaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Słyszałam wiele dobrego o tym toniku, ale najpierw muszę skończyć ten z Evree- uwielbiam różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Krem miałam a wody różane uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. O dziwo lubię taki zapach różany, chociaż kojarzy mi się z babcią;p

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem bardzo ciekawa tej wody różanej ! :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam takie różane produkty, a ta marke znam i zamierzam coś z niej zakupić

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Kremu nie miałam, ale wodę różaną uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chyba mi się wydaje, ale jestem pewna, że miałam ten kremik :) Uwielbiam produkty różane :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Lubię kosmetyki o zapachu róży pod warunkiem że zapach nie jest zbyt męczący dla nosa.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie miałam do czynienia z tą marką, ale zaciekawiła mnie ta woda rożna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. i want to try this :)

    saying hello all the way from the Philippines!
    i hope you can drop by my blog too and follow if you like.

    have a great day! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    OdpowiedzUsuń
  51. Oj muszę się poważnie zastanowić, prezentacja świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  52. z różanymi kosmetykami nie jestem za pan brat...

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę się skusić na tę wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Już same opakowania skusiłyby mnie do zakupu :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie używałam tych kosmetyków, ale zaciekawiła mnie nimi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki, aczkolwiek mam tonik różany Evree i bardzo go lubię :) Myślę, że taka różana seria by się u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Obie rzeczy miałam :D I jak już wspominałam - moim zdaniem śmierdzą nieziemsko :D Różane różańce.. tak :D To jest dobre określenie dla wody! :D
    Ale cieszę się, że służą Twojej twarzy bo to o to przecież chodzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różane różańce to pierwsze co przyszło mi na myśl gdy ją powąchałam haha ;D
      Racja, każda skóra ma inne wymagania. U mnie na szczęście spasował ;D

      Usuń
  58. Bardzo ci zazdroszczę tego duetu, aczkolwiek trochę obawiam się tego zapachu, ale myślę, że nie byłoby tak źle, bo dla urody jestem w stanie znieść naprawdę wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Obecnie używam wodę różaną z innej firmy, jak tylko mi się skończy, chętnie wypróbuję tej! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Uwielbiam ten zapach! <3 Hydrolat mam i lubię, chociaż mam wrażenie, że czasami skóra jest po nim delikatnie podrażniona, zdecydowanie lepiej sprawdza się u mnie aloes. Kremu nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować czegoś z aloesem w takim razie :)

      Usuń
  61. Nie znam tej marki ale uwielbiam takie kosmetyki.!!

    OdpowiedzUsuń
  62. nie znam marki, ale produkty ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Miałam ten sam zestaw. Wodę różaną bardzo polubiłam, nawet zapach mi sie podoba choć ogólnie róży w kosmetykach nie lubię :) Krem stosowałam niedługo, bo w międzyczasie dostałam od mamy świetny krem i odstawiłam ten. Teraz wykańczam go stosując na noc i mam podobne odczucia, bo i cera moja podoba. Fajnie nawilża ale czasami mam wrażenie że nieco bywa za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy podobne odczucia :)

      Usuń
  64. Nie wiem czy ten zapach by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  65. Różany duet -coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo chętnie bym wypróbowała :) Produkty nie są mi znane ;)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Świetne produkty!;*

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo fajny duet! Na wodę różaną chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Szkoda, że ten krem może zapychać :( Mam podobną cerę i też muszę uważać z ciężkimi kremami, a takie nawilżają najlepiej. Wody różanej używam, ale innej marki i nie widzę niestety żadnych efektów. Może skuszę się na tą, bo mam sporo przebarwień i szukam na nie czegoś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ciężko taki typ cery dobrze nawilżyć bez zapchania niestety ;/

      Usuń
  70. Love your post dear ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Różany duet brzmi dla mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  72. z make me bio na razie miałam tylko krem pod oczy z spf, który aktualnie testuję i jestem całkiem zadowolona :) ta woda różana też mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Miałam ten kremik dla mnie był świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Ta woda różana zawsze mnie kusiła ale jakoś jeszcze nigdy jej nie kupiłam haha :D może w końcu spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Kremy Make Me Bio kuszą mnie od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  76. Uwielbiam tą markę, woda różana to mój hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Miałam hydrolat różany i byłam z niego zadowolona, chętnie zaopatrzę się w tę wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Miałam oba te produkty i szczerze mówiąc nie zachwyciły mnie. Nie widziałam po nich praktycznie żadnego działania na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  79. Lubię markę, ale ja stawiam na wariant z pomarańczą, za różami to ja nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Uwielbiam różany zapach kosmetyków! Woda różana bardzo dobrze spisuje się w pielęgnacji mojej twarzy, choć ta od Make Me Bio nie gościła jeszcze u mnie. Co do kremu, to skład ma super, jednak dla mojej cery chyba byłby zbyt bogaty ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Skoro mówisz, że woda różana intensywnie pachnie to coś dla mnie - kiedyś wąchałam wręcz różańce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno byłabyś zachwycona ;D

      Usuń
  82. Pierwszy raz widzę tą markę. Uwielbiam różane kosmetyki, ponieważ dobrze działają na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  83. Myślałam, że ze względu na skład, będą jakieś wysokie ceny, a tak nie jest - przynajmniej co do wody, wydaje się świetna.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Przy mojej cerze ten krem to raczej nie byłby dobry pomysl :/

    OdpowiedzUsuń
  85. bardzo fajne kosmetyki,ja uzywam wody rózanej ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  86. Ostatnio bardzo polubiłam naturalne kosmetyki :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  87. mam z tej marki maske nawilżająca i migdałowy pewling do twarzy 😊 rewelacja!!! szczegolnie ietypowa forma peelingu migdalowego ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling migdałowy mnie zaciekawił :)

      Usuń
  88. Właśnie tą wodę różaną kupiłam sobie niedawno w Polsce, w zasadzie z przypadku i jeszcze jej nie testowałam. Po twojej opinii chyba szybko to nadrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Nie miałam jeszcze przyjemności stosowania kosmetyków Make Mi Bio ale bardzo mnie ciekawią, a w szczególności puder do oczyszczania twarzy. Szkoda, że krem może się przyczyniać do powstawania niedoskonałości. Woda różna prezentuje się całkiem obiecująco, chociaż nie wiem czy bym zniosła różańcowy zapach przy codziennej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger