7/02/2017

Projekt denko #5 | czerwiec 2017

Witajcie,

Za nami już czerwiec. Nawet nie wiem kiedy zleciał, bo dopiero co się zaczął, a tu już wakacje. Ja na razie nie mam żadnych planów, ale jestem ciekawa jakie Wy macie wakacyjne plany?
Tymczasem zapraszam do przejrzenia mojego czerwcowego denka :)
Projekt denko czerwiec 2017




W tym miesiącu skończyłam kolejne pudełeczko mineralnego podkładu Amazon Gold, Pixie. To zdecydowanie mój numer jeden jeśli chodzi o podkłady mineralne. Jego recenzję mogliście przeczytać w jednym z postów. Daje ładne, naturalne krycie które można stopniować. Poza tym nie zatyka porów przez dobry, krótki skład.

pixie amazong gold denko



Oleokremy są chyba wielu osobom znane. Ten zawiera oleje indyjskie, moringa i tamanu. Włosy po nią są bardziej nawilżone, lekko dociążone, ale co ważne nie obciążone. Jedyne co mi w nim przeszkadzało to dość mocny zapach.

oleokrem l'biotica denko czerwiec


3. Bielenda, Balsam do golenia

Szczerze mówiąc rzadko kiedy kupuję typowe produkty do golenia. Ten balsam dostałam raz gratis i gdyby nie zapach, który nie bardzo przypadł mi do gustu to byłabym bardziej zadowolona. Golenie idzie dużo szybciej, maszynka ma dobry poślizg, a nogi po goleniu są dodatkowo miękkie. Czy polecam ten produkt? Jak ktoś nie może obyć się bez pianek do golenia itp., to jak najbardziej.

bielenda balsam do golenia



Pomadka niezastąpiona kiedy chcemy szybko wygładzić nasze usta i pozbyć się suchych skórek, np. przed nałożeniem matowej pomadki. Dodatkowo nawilża i zmiękcza usta. To jeden z tych produktów, do których chce się wracać.

pomadka peelingująca sylveco


5. Skinoren, krem przeciwtrądzikowy

Jak nieraz wspominałam moja skóra jest mieszana i raz jest lepiej, raz gorzej. Kilka miesięcy temu postanowiłam wypróbować Skinoren na wypryski i niestety muszę powiedzieć, że się zawiodłam. W sieci znajdziemy sporo pozytywnych opinii na jego temat, a u mnie nie zrobił praktycznie nic. Czasami skóra miała lepsze dni, jednak często na twarzy wyskakiwało coś nowego. Na początku myślałam, że to jakiś wysyp, po którym skóra się wyciszy, ale niestety tak się nie stało. Nie wiem w czym tkwi problem, ale u mnie nie sprawdził się kompletnie.

skinoren krem przeciwtrądzikowy


6. Retimax 1500, maść ochronna z witaminą A

Maść dobrze wszystkim znana. Ma sporo zastosowań. Używam jej zarówno do natłuszczania dłoni, stóp czy punktowo na suche partie twarzy gdzie widoczne są suche skórki. Jak ktoś o niej nie słyszał to serdecznie polecam!

retimax 1500 maść z witaminą A



Nowość Nivea, która jak dla mnie zamiast hitem stała się bublem. Krem zamiast nawilżać wysuszał moje dłonie. Na pewno nigdy po niego więcej nie sięgnę.

nivea krem intensywnie nawilżający


8. Organique, żel do mycia twarzy

Jak na razie jest on moim ulubionym żelem do mycia twarzy. Wprawdzie chcę poszukać na razie czegoś nowego, żeby skóra się zbytnio do niego nie przyzwyczaiła, ale na pewno do niego wrócę. Dobrze oczyszcza skórę, a przede wszystkim jest delikatny. Nie powoduje alergii, przesuszenia skóry. Za to delikatnie rozświetla twarz i nadaje miękkości.

organique żel do mycia twarzy


9. Make Me Bio, woda różana 100%

O tej wodzie już niedługo będziecie mogli przeczytać osobną recenzję. Jestem z niej bardzo zadowolona. Czysta różana woda bez zbędnych składników. Fajnie odświeża, idealna zamiast toniku.

Make me bio woda różana 100%



O tym peelingu pisałam niedawno w poście o pielęgnacji stóp. Peeling raczej nie do zadań specjalnych, ale do regularnej pielęgnacji stóp. Osobiście bardzo się z nim polubiłam.

fusswohl krem peelingujący peeling


To by było na tyle z czerwcowego denka. Jestem ciekawa czy mieliście któryś z tych produktów i jakie Wy macie o nich zdanie. Dajcie znać :)

99 komentarzy:

  1. Kiedyś używałam jednorazowych odżywek z Biovaxa i byłam zadowolona z efektu. Sama nie wiem dlaczego do nich nie wróciłam. Chyba po prostu zapomniałam. Ale muszę poszukać tej odżywki co proponujesz. Nie znam jej, a jestem ciekawa jej działania. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z tych produktów, ale oleokrem mnie zaciekawił - ma fajne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest ciężko z czymś dobrym do twarzy niestety. Ostatnio znów mnie bardziej wysypuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od niedawna używam kremu z kwasem migdałowym 5% Pharmaceris i nie zapeszając na razie twarz się wyciszyła :)

      Usuń
  4. Ta pomadka sylveco kusi mnie od dłuższego czasu

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadkę z Sylveco i maść z witaminą A również uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na recenzję wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Same cudowności zdenkowane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Maść z witaminą A uwielbiam i pomadkę sylveco również :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wodę różaną muszę w końcu zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Woda różana mnie zainteresowała i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jakiś czas temu miałam ochotę na tę pomadkę peelingującą Sylveco, jednak nie mogłam jej nigdzie znaleźć i zakupiłam sobie peeling z Evree i jest super :) Ten krem peelingujący wydaje się całkiem fajny :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O peelingu Evree sporo ostatnio słyszę, więc możliwe że też się skuszę :)

      Usuń
  12. Pixie bardzo chętnie w końcu sprawdzę, mają śliczną oprawę graficzną ;)
    Pomadkę Sylveco również uwielbiam ;D A i pod maścią z Wit A również się podpisuję - niezastąpiona, a kosztuje grosze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Czasami lepiej działa maść za grosze, niż drogie kremy :)

      Usuń
  13. Nie znam żadnego produktu z Twojego denka, miałam kiedyś wodę różaną ale z innej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawe rzeczy!:) pozdrawiam, czekam na kolejny wpis

    +zapraszam do siebie, miło jakbyś została na dłużej:) Niedługo pojawi się konkurs tylko dla moich obserwatorów więc zachęcam do wzięcia udziału! REYVZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie miałam z Twojego denka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pomadkę z Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przyjemne denko :) Ja muszę zrobić porządek w swojej łazience i kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taką samę cerę jak Ty i myślałam, że Skinoren będzie dobry, ale niestety w takim razie już na niego nie poluję ;)
    Wodę różaną także uwielbiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne denko, niewiele produktów z niego znam, ale wodę różaną uwielbiam i pomadkę z peelingiem Syveco też :0

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post dear, I like it a lot :)
    I'm following you, how about to visit my blog and follow me back, I would be glad? ^_^
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. jest i nieśmiertelna pomadka Sylveco!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nic nie miałam z Twojego pokaznego denka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja ulubiona pomadka z peelingiem!

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wodę różaną i zawsze takowa jest u mnie w łazience :-) Od jakiegoś czasu jestem wierna tej z Bioline, ale Make Me Bio również chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam tej Bioline, też chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  25. Świetnie Ci poszło! :) Bardzo lubię kosmetyki marki Organique, choć najbardziej znam produkty do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajne rzeczy :)
    https://princessgaba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post. :)
    Jestem wielką fanką oleo-kremów z Biovaxu. Mnie się ich zapach bardzo podoba. Maść z witaminą A jest po prostu niezastąpiona, używam jej gdy mam zbyt suche ręce, zwykle zimą oraz tak jak Ty na przesuszone partie twarzy.
    Czekam na recenzję wody różanej.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Maść z witaminą A również stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chętnie wypróbowałabym żel Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie testowałam żadnego produktu.
    Najbardziej zaciekawił mnie odżywczy oleokrem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam żadnego z tych produktów, oprócz maści z witaminą A (ale od innego producenta)...

    OdpowiedzUsuń
  32. Nic nie miałam z tych rzeczy. Najbardziej zaciekawił mnie krem Skinoren. Szkoda, że sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, szkoda. Ale u innych podobno robi cuda :)

      Usuń
  33. Chętnie zakupię tą pomadkę z peelingiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Używałam żelu Organique (też uwielbiam!), a w zapasach mam pomadkę Sylveco i wodę różaną Make Me Bio.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam żądnego z tych produktów ale krem do włosów bardzo mnie zaciekawił <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Z twojego denka testowałam jedynie peelingująca pomadkę od Sylveco. Bardzo się polubiłyśmy i chętnie do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nr 2 znajde w Rossmanie? :) a krem do rąk Nivea uwielbiam szkoda że Ci nie pomógł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak oleokrem znajdziesz w Rossmannie :) fajnie, że chociaż u Ciebie Nivea się sprawdziło :)

      Usuń
  38. pierwszy produkt świetny! bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajny post, wszystko opisane w pigułce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Z produktów, które "wykończyłaś" regularnie używam tylko maści witaminowej, która świetnie się sprawdza zarówno u mnie jak i u mojego dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam i lubię wodę różaną i maść z witaminką A :)

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja muszę wypróbować podkładu mineralnego :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pomadka peelingująca Sylveco to zdecydowanie mój hicior :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadkę z SYLVECO miałam - jak dla mnie jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię pomadkę Sylveco, ale woda różana Make Me Bio była bardzo przeciętna.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja też mam ostatnio mocne problemy z trądzikiem :/ Krem do rąk bardzo mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  47. muszę kupić ten peeling do stóp :D
    Pozdrawiam
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten Oleo-krem mnie ciekawi :)
    Peelingującą pomadkę Sylveco bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo fajne rzeczy, kilka z nich mam na liście do przetestowania. Ciekawe jak sprawdzą sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Pomadka peelingująca to także i mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Mnie ciekawi balsam do golenia Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ta pomadka bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja planuję zakupić tą pomadkę z peelingiem mam nadzieję że uratuje moje usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  54. Sporawe to denko się zebrało.
    Stąd znam tylko firmę Sylveco, Bielenda i Nivea. Niestety tych konkretnych produktów nie znam, ale bardzo zaciekawił mnie balsam do golenia :) Nie stosuje nic oprócz wody i to jest mój błąd, bo po dniu mam strasznie suche nogi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja na co dzień mydła Dove bo jest szybciej, niż z różnymi piankami itd :)

      Usuń
  55. Wow, widzę całkiem dużo ciekawych produktów :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  57. numer 4 i 10 miałam - obydwa produkty się u mnie sprawdziły :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  58. Oleokrem znam i chętnie używam po każdym myciu włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  59. Pomadka i nawilżający krem do rąk są świetne! :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  60. Jejku, mi też ten czerwiec minął tak szybko! Chociaż cieszę się, że są wakacje.Póki co, nie mam żadnych planów, ale zawsze coś się znajdzie. :D Muszę przyjrzeć się bliżej ósemce - przydałby mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, fajnie że są wakacje, a żel bardzo polecam. Może trochę drogi, ale bardzo wydajny :)

      Usuń
  61. Zaciekawił mnie peeling do stóp. Wodę różaną mam akurat innej firmu, skoncentrowaną i też jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  62. Ta L'biotica to według mnie koszmar - nie dość że wali na kilometr to i tłuścił mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To co do zapachu to jesteśmy zgodne ;/ ale u mnie na szczęście nie tłuścił włosów.

      Usuń
  63. Produkty Organique już od dawna mnie kuszą, ale nie mogę się zebrać żeby coś kupić

    OdpowiedzUsuń
  64. Żadnego z tych produktów nie miałam ale z chęcią przetestuje podkład mineralny oraz balsam do golenia☺
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Maść ochronną z witaminą a to ja muszę kupić :) Akurat potrzebuje produktu do nawilżenia stóp - poradzi sobie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, bardzo dobrze nawilża i natłuszcza. Koniecznie daj znać jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  66. Muszę wrócić do podkładu Pixie :) Pomadka peelingująca zawsze jest i u mnie, a żel z Organique bardzo lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  67. Aż dziwne, bo nie używałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków i powiem więcej - niektóre pierwszy raz widze na oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Dużo kosztowała ta pianka do mycia twarzy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianki nie mam, to żel ;) a zapłaciłam za niego na promocji koło 50 zł, a regularna cena to prawie 80 zł. Trochę dużo, ale jest bardzo wydajny, starcza na 3 miesiące jak nic.

      Usuń
  69. Jeszcze nie widziałam kremu do rąk Nivea w takim opakowaniu. :P

    OdpowiedzUsuń
  70. O tej wodzie różanej chętnie poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Miałam ten oleokrem, bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo przydatny post :)
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Mam ochote na tą wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  74. love this post and your blog :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  75. U mnie też skinoren się zupełnie nie sprawdził :\
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  76. Nie miałam żadnego z tych produktów:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Znam chyba tylko pomadkę z peelingiem i lubiłam bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger