7/06/2017

Krem pod oczy z ekstraktem z ogórka i witaminą E - Make Me Bio

Witajcie,

Kiedyś usłyszałam, że okolic oczu nie powinno się przyzwyczajać do nawilżenia i używać kremów minimalnie co drugi dzień. Jak dla mnie to totalna bzdura. Nie wyobrażam sobie nie używać kremu pod oczy nawet przez jeden dzień. Skóra w tym miejscu jest wyjątkowo delikatna, wrażliwa i wymagająca. Tym bardziej, że brak nawilżenia doprowadzi do szybszych zmarszczek. Dlatego od około 17 roku życia regularnie nawilżam te okolice. Tym razem trafiłam na naturalny krem marki Make Me Bio. 

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka

OD PRODUCENTA: 

Olej ze słodkich migdałów i orzechów makadamia działają regenerująco, odżywczo i wygładzająco. Bogaty w witaminę C ekstrakt z Ogórka pomaga rozjaśnić skórę wokół oczu. Bio krem działa przeciwzapalnie i napinająco a zmarszczki stają się mniej widoczne i skóra zdrowsza. Działanie: – Wyraźnie wygładza zmarszczki i zapobiega ich powstawaniu. – Intensywnie nawilża i tonizuje naskórek. – Zmniejsza obrzęki wokół oczu – Zapobiega wiotczeniu cienkiej skóry pod oczami – Redukuje oznaki zmęczenia.

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka


SKŁAD:

Aqua (Woda), Butyrospermum Parkii (Masło Shea) Butter*, Prunus Amygdalus Dulcis (Słodkie Migdały) Oil*, Macadamia Ternifolia (Makadamia) Nut Oil*, Tocopherol (Witamina E), Cetearyl Glucoside, Cucumis Sativus (Ogórek) Extract, Cetyl Alcohol, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Rosa Damascena (Róża Damasceńska) Flower Oil, Benzyl Cinnamate**, Citral**, Citronellol**, Eugenol**, Geraniol**, Linalool**   *z upraw organicznych **naturalnie występujący w olejkach eterycznych

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka skład

Krem znajduje się w małym pojemniczku z pompką. Jak dla mnie to higieniczna opcja, więc tutaj duży plus. Choć jedynym minusem tego opakowania jest to, że nie widać ile produktu zostało jeszcze w środku. Zapach jak dla mnie jest słabo wyczuwalny, czuć w nim co nieco róży, która znajduje się pod koniec w składzie, ale bardzo delikatnie. Jego konsystencja jest bardzo lekka, powiedziałabym że nawet rzadka. Także osobom, które lubią treściwe kremy ten może nie przypaść do gustu. 

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka

Krem kupiłam przede wszystkim przez bardzo dobry skład. Na drugim miejscu znajduje się masło shea, które odpowiedzialne jest za opóźnianie procesów starzenia. Wysoko w składzie jest także olej ze słodkich migdałów i olejek z orzechów makadamia, który nawilża i ujędrnia skórę. Kluczowa jest także witamina E, oraz ekstrakt z ogórka który ma zmniejszać cienie pod oczami.

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka

Jak oceniam jego działanie? Na plus i minus. Fajnie nawilża, jest delikatny, nie podrażnia skóry i nie spowodował reakcji alergicznej czego się obawiałam po nieudanej próbie stosowania również naturalnego kremu Sylveco. Choć trzeba pamiętać, że każda skóra reaguje inaczej. Niemniej jednak krem polubiłam, mam wrażenie że skóra wokół oczu stała się minimalnie jaśniejsza. Niestety co do zmniejszenia zmarszczek się nie zgodzę. Drobne zmarszczki jak były tak są. Mam nadzieję, że jednak przyczynia się do opóźnienia ich powstawania. Więc jaki jest minus tego kremu? Jest jednak trochę dla mnie za lekki. Potrzebuje już czegoś bardziej treściwego i odżywczego. Uważam, że krem najlepiej sprawdzi się na bardzo młodej skórze, która nie potrzebuje jeszcze aż tak mocnego odżywienia. Nada się również na dzień, pod makijaż, gdyż dość szybko się wchłania. Nie wiem czy do tej wersji wrócę, raczej będę szukać czegoś mocniejszego, ale kusi mnie jego inna wersja z SPF. 

make me bio krem pod oczy z ekstraktem z ogórka


Koniecznie piszcie czy miałyście z nim do czynienia, a jak macie jakieś godne polecenia kremy pod oczy to byłabym wdzięczna za napisanie :)

104 komentarze:

  1. Nie miałam go, ale do mojej skóry i wieku też chyba szukałabym czegoś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja niestety mam straszny problem z regularnością używania kremu pod oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Po raz pierwszy spotykam się z tym kremem, polecę go swojej córce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wersję z marakują i dla mnie również była zbyt lekka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, a myślałam że może ta wersja z marakują będzie bardziej cięższa ;/

      Usuń
  5. Ja zawsze zapominam o używaniu kremu pod oczy i w rezultacie nie mam ani jednego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam, ja bym nie dała rady ;D

      Usuń
  6. Kompletnie nie znany mi kremik, ale lubię ekstrakty z ogórka w kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kremu, właściwie to nie używam kremów pod oczy sama nie wiem czemu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna recenzja. :) Ja poszukuję nawilżającego kremu pod oczy koniecznie z filtrem, dla młodej cery, ale jakoś nic nie mogę znaleźć. Znasz coś godnego polecenia?
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z filtrem SPF 25 ma właśnie również ta firma i krem jest z marakują. Czuję, że działanie będzie miał zbliżone do tego, tylko dodatkowo jest filtr :) A innego niestety z filtrem nie kojarzę, właśnie sama ostatnio czegoś szukam fajnego, ale nie mogę znaleźć ;/

      Usuń
  9. Nie znam go, ale chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny produkt ma świetny skład. Niestety powstałe zmarszczki bardzo trudno już zlikwidować, ważne aby zapobiec powstawaniu nowych! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam do czynienia. Niemniej jednak wydaje się bardzo ciekawy ten krem :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dość ciekawy kremik, ale skoro jest wersja z SPF to też chętnie jej poszukam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam dobre opinie o Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę też w takim razie coś o niej poczytać :)

      Usuń
  14. Hmm, a może ja się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem ciekawa,jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie bio produkty :) z tym kremem nie mialam styczności,a szukam czegoś na rozjaśnienie cieni wiec moze sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha, a to ciekawa teoria z tym wsmarowywaniem co drugi dzień.. :D Choć akurat moje sfery wokół oczu nie są zbyt problematyczne - obecnie używam wyłącznie toniku, a jak czuję zmęczenie tudzież inne niedogodności dopiero wtedy sięgam po jakiś nawilżacz :) Niestety systematyczność nie jest moją mocną stroną :D Ale możesz mieć sporo racji w tej dbałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też wszystko zależy od rodzaju skóry, genów. W sumie znam osoby, które też nie są zbyt regularne, albo i wcale a nie mają zbyt dużych zmarszczek czy innych problemów. Ale ja wolę dmuchać na zimno ;D

      Usuń
  18. a ja używam chyba raz na tydzień - zapominam :D więc to dopiero przypał! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ale to pewnie znaczy że nie masz strasznie suchej skóry bo wtedy pewne bardziej by się o to dopominała ;D

      Usuń
  19. Po dobrych doświadczeniach z Make me bio chętnie wypróbowałabym ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kremu nie miałam, ale z firmą miałam i mam doczynienia i jestem do niej nastawiona bardzo pozytywnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niby wydaje się fajny, ale ja jednak potrzebuję na okolice oczu czegoś bardziej treściwego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ochotę na ten krem, ale faktycznie może być troszkę zbyt lekki jak na moje potrzeby. Za to z tej kategorii bardzo polubiłam krem pod oczy Nacomi z olejkiem arganowym :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poczytać o tym kremie z Nacomi, firmę lubię a jego nie znam :)

      Usuń
  23. Mnie ten krem naprawde skusił i myślę że przy najbliższej okazji zaopatrzę się w niego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi :)

      Usuń
  24. a ja z takim stwierdzeniem się nigdy nie spotkałam :p jedyne co to o włosach, że niby powinno się je mieć co 3 dni.. produktu tego nie znam, obecnie mam swojego ulubieńca jeśli chodzi o oczka :D
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takim rzadkim myciu włosów też słyszałam, ale u mnie po tylu dniach miałabym olej..

      Usuń
  25. Nie używam tego typu kremów, ale chyba zdecyduję się właśnie na ten! Ostatnio mam bardzo przesuszoną okolicę wokół oczu, ale nie potrzebuję bardzo mocnego działania. I zapach ogórka to dla mnie zapach idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że jak najbardziej się sprawdzi jak nie potrzebujesz nic ciężkiego :)

      Usuń
  26. Ale ma śliczne opakowanie!
    Najważniejsze, że nie uczulił ani nic, no i że nie jest taki zły. Może właśnie inna wersja bardziej Ci podejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, bo na kremy pod oczy często dziwnie reaguję.

      Usuń
  27. ostatnio czytałam, że kosmetyków ogólnie (jako populacja, społeczeństwo) używamy za dużo, a na stan naszej skóry i tak w przeważającym stopniu ma wpływ nasza dieta i styl życia...
    nie wiem czy się z tym zgadzać, też używam sporej ilości kremów..
    pozdrawiam, Mrs.Adella

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta i styl życia to rzeczywiście bardzo ważne, powiedziałabym że faktycznie ważniejsze, ale uważam, że kosmetyki też są potrzebne.

      Usuń
  28. Ja jeszcze ich produktów nie miałam okazji próbować. Natomiast w pierwszej kolejności chcę wypróbować wodę różaną a później. Ten krem dla mnie pewnie byłby również za lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnie, że w recenzji produktu uwzględniłaś zarówno plusy, jak i minusy. Nie miałam jeszcze do czynienia z tym kremem. :)
    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie miałam tego kremu ale obecnie używam z L'orient, czy polecę.. tego nie wiem bo nic nadzwyczajnego nie robi :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię takie lekkie kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie słyszałam o nim, ale jestem zaintrygowana, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
  33. O nie slyszalam wczesniej o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kremów pod oczy nie używam, ale myślę, że kiedyś się skuszę i wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  35. mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie nie dawno kupiłam sobie pierwszy mój produkt "ogórkowy". Tonik z Ziaji i słaby... Tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten tonik z Ziaji też mam i również nie jestem zadowolona ;/

      Usuń
  37. Z chęcią wypróbowałabym ten krem :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę go wypróbować, akurat szukam czegoś pod oczy na lato :)
    Nigdy o tym kremie nie słyszałam.

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Musze się przejrzeć ofertę tej marki

    OdpowiedzUsuń
  40. Wiem że dbanie o okolice oczu jest bardzo ważne jednak już kilkakrotnie moje próby używania kremu pod oczy kończyły się szybciej niż się zaczęły. W okolice oczu stosuję ten sam nawilżający krem co na resztę twarzy i jak na razie jest ok ale chciałabym w końcu jakoś 'przyzwyczaić' się do stosowania specjalnych kremów pod oczy. O tym od Make Me Bio słyszałam już sporo i większość opinii była podobnych do Twojej i myślę że u mnie mógłby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym czytała o mojej mamie :D też nie może przyzwyczaić się do używania kremów pod oczy i używa tylko tych do twarzy, ale jednak lepiej stosować te typowo pod oczy, są delikatniejsze :)

      Usuń
  41. Nie słyszałam o tym kremie, ale zapachu ogórka w kosmetykach jakoś nie trawię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten właśnie nie bardzo pachnie ogórkiem ;D

      Usuń
  42. Ja znalazłam ostatnio swój najlepszy krem pod oczy i jest z Avon'u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba bałabym się używać ich kosmetyków do twarzy, nie wiem czemu ale jakąś mam blokadę przed tą firmą ;D

      Usuń
  43. Mam już ulubiony krem pod oczy na noc i obecnie szukam czegoś fajnego na dzień. Myślę, że ten jest idealnym kandydatem i chętnie go przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ciekawego używasz na noc? :)

      Usuń
  44. Zauważyłam na swoim przykładzie, że im lepszy skład kosmetyku, tym gorsze działanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że też czasami odnoszę takie wrażenie? Bardzo dziwne, prawda? ;D

      Usuń
  45. Świetnie się prezentuję, musiałabym wypróbować ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie http://noduss-tollensss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. jaka cudowna szata graficzna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, uwielbiam właśnie opakowania ich produktów :)

      Usuń
    2. ja za samą grafikę ową bym brała;D

      Usuń
  47. Muszę go przetestować ☺
    Kremy pod oczy nie mam ale mam za to dwa serum też pod oczy:
    Bielenda i Estee Lauder
    Że względów cenowych polecam Bielende 😉
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo dzięki, muszę się jej bliżej przyjrzeć :)

      Usuń
  48. Oho makadamia w składzie to już widzę, że miałabym sińce od oczami od uczulenia. Zdecydowanie nie produkt dla mnie, ale skład ma całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na alergeny trzeba jednak uważać :)

      Usuń
  49. Nie miałam nigdy kremu pod oczy z filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładne opakowanie i skład. Takimi kremami to grzech nie smarować się codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie używam, wydaje się fajny, ale wolałabym coś gęstszego i pachnącego ;).

    OdpowiedzUsuń
  52. Po Twoijej recenzji teraz wiem, że powinnam szukać innego kremu pod oczy. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Bardzo chętnie się skuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Walka ze zmarszczkami pod oczami to jakis koszmar. Nie znam dobrego produktu, ktory by je usunał. A jednak cały czas prawie kazdy producent to obiecuje :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to prawda niestety ;/ żeby chociaż któryś skutecznie zapobiegnął kolejnym to byłabym już szczęśliwa.

      Usuń
  55. Nie miałam tego kremu i jestem w trakcie poszukiwań czegoś dobrego i treściwego ;) Zazwyczaj trafiam na coś zbyt tłustego i ciężkiego albo kompletnie niewyczuwalnego.

    OdpowiedzUsuń
  56. Wydaje się bardzo ciekawy! Ja niestety nie używam nic z tych rzeczy pod oczy :D

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Kojarzę ten krem, ale sama nie miałam. Chętnie w przyszłości się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie przetestuje ten krem, uwielbiam kosmetyki ogórkowe.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajne EKO OPAKOWANIE - chętnie bym go przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Szkoda, że nie zmniejsza zmarszczek bo już czułam się zachęcona. Ale jednak chyba nie wypróbuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Słyszałam o tej firmie :) ja używam naturalnego masła shea i olejku Mońki- z chęcią jednak sięgnę po ten krem jesli go zobaczę na półce ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Oooo właśnie miałam ochotę przetestować ten krem!

    OdpowiedzUsuń
  63. Słyszałam wiele dobrego o tej marce ale osobiście nie miałam żadnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  64. Uwielbiam te krem, jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  65. A ja z kolei bardzo lubię lekkie kremy pod oczy :) i kocham kosmetyki, które mają coś wspólnego z ogórkiem, więc na pewno sięgnę po niego w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  67. Lubię treściwsze kremy, szczególnie na jesień i zimę kiedy to skóra jest bardziej przesuszona. Więc bliżej jesieni powinnam się za nim rozejrzeć i sprawdzić jak się u mnie będzie sprawował.

    OdpowiedzUsuń
  68. przypomniałaś mi, jak bardzo zaniedbuję pielęgnację skóry pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy nie spotkałam się ze zdaniem, że nie powinno się codziennie nawilżać skóry pod oczami, bardzo mnie tym zaintrygowałaś. Muszę poszperać w internetach i zapoznać się z tym tematem;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama jestem ciekawa ile jest w tym prawdy ;D

      Usuń
  70. Mimo tego, że moja skóra lubi raczej bogate konsystencje w okolicy pod oczami to miałam ten krem i ja byłam z niego bardzo zadowolona :) Na noc był za lekki, ale na dzień sprawdzał się super i myślę, że kiedyś jeszcze do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger