5/06/2017

Projekt denko #3 | marzec/kwiecień 2017

Witajcie,

Nie wiem jak Wy, ale ja w ogóle nie czuję, że jest już maj zwłaszcza gdy patrzę za okno i praktycznie codziennie widzę taką deszczową pogodę. Mam nadzieję, że od czerwca będzie już dużo lepiej. A dzisiaj krótki post z podsumowaniem zużycia kosmetyków za miesiąc marzec i kwiecień. Zapraszam :)

denko marzec kwiecień 2017



Krem wskazany do pielęgnacji skóry bardzo suchej, także z egzemą i łuszczycą. Ja uwielbiam nim kremować dłonie ze względu na to, że nie pozostawia nieprzyjemnej klejącej warstwy i fajnie nawilża. Na pewno do niego wrócę jeszcze nie raz.

mediderm krem


2. Nacomi, olej kokosowy rafinowany

Jestem zwolenniczką wszelakich produktów nierafinowanych, lecz pokusiłam się na ten rodzaj ze względu na dużą promocję w Hebe. Olej jak pisałam w jednym poście sprawdził się bardzo dobrze do nawilżania dłoni, ale i całego ciała. Mimo wszystko następnym razem będę szukać oleju nierafinowanego.

olej kokosowy Nacomi



O żelu pisałam osobną recenzję. Jest to fajny, delikatny żel, ale powiedziałabym że przeznaczony jest do skóry młodej bez większych problemów ze zmarszczkami. Niestety z naczynkami na powiekach nie zrobił nic. Nie wiem czy do niego jeszcze wrócę.


cera plus solutions żel pod oczy


4. Wellness&Beauty, żel pod prysznic 

Piękny i orzeźwiający zapach mango jest jego największą zaletą. Do tego dobrze oczyszcza i nawilża skórę, nie wywołując podrażnień. Chętnie po niego jeszcze kiedyś sięgnę.


wellness&beauty żel pod prysznic mango


5. Floslek, żel pod oczy

Znany chyba wszystkim żel pod oczy ze świetlikiem. Ten z dodatkiem aloesu. Łagodzący i lekko nawilżający żel, choć jak ten powyższy głównie do skóry młodej. Ja potrzebuję już czegoś bardziej odżywczego, więc raczej po niego już nie sięgnę. Ale dla skóry młodej, jak najbardziej polecam.


floslek żel pod oczy



Mocno pachnąca kokosem odżywka, która na początku nie zrobiła na mnie większego wrażenia. Polubiłam się z nią dopiero gdy zaczęłam nakładać na włosy jej bardzo dużą ilość. Wtedy rzeczywiście włosy stawały się bardzo miękkie i gładkie, a problem z rozczesywaniem znikał. Jedyny minus? Okropnie twarde opakowanie, więc wyciśnięcie odżywki zwłaszcza pod koniec było naprawdę trudnym zadaniem.


hello nature cece odżywka kokosowa



O tym ciasteczkowym musie pisałam już osobny wpis. Zapach będzie idealny dla miłośników słodkich, czekoladowych zapachów. Na skórze zamienia się w olej, który mocno natłuszcza skórę. Chętnie spróbuję inne wersje musów tej firmy.


nacomi mus do ciała ciastko ciateczko


8. Jantar, odżywka

Koleje zużyte opakowanie słynnej odżywki Jantar. Jak już pisałam u mnie po jej użyciu pojawiają się nowe baby hair, zwłaszcza w okolicy czoła. To zdecydowanie produkt do którego będę wracać, choć na razie robię sobie od niej przerwę.


jantar odżywka wcierka


To tyle jeśli chodzi o podsumowanie dwóch ostatnich miesięcy. Jestem ciekawa czy znacie te produkty i co o nich sądzicie. Koniecznie piszcie w komentarzu :)

80 komentarzy:

  1. Floslek i mediderm nie są mi obce, dawno dawno temu kupowałam produkty z tej firmy na DOZ gdzie często pojawiały się promocje :)

    Pozdrawiam i życzę dobrego dnia, a także zapraszam na najnowszy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiłaś mnie tymi musami firmy Nacomi, chociaż z racji tego że idzie lato, chyba lepiej spiszą się lotiony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel pod prysznic z Rossmana również mi się skończył i tez chętnie po niego sięgnę ;)
    Napewno często będę tu zaglądać
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę pamiętać, by kupić w przyszłości ten ciasteczkowy mus :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Z olejem mam identycznie :). Raz się skusiłam na rafinowany, spisał się i lubiłam go, jednak mimo wszystko kolejny raz wróciłam do nierafinowanego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Jantarek bardzo lubię, chociaż bardziej na końcówki włosów używam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie produkty z Twojego denka są mi obce.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    Witaj ! Tylko zaproszenie, aby dołączyć do nas na "Blogspotze katalogowym", aby Twój blog w 200 krajach
    Zarejestruj się w komentarzach: nazwa bloga; Adres bloga; I kraju
    Wszystkie wpisy otrzymają nagrody za Twój blog
    serdecznie
    Chris
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Witaj ! Tylko zaproszenie do przyłączenia się do społeczności
    Https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam olej kokosowy, ale chyba tak jak Ty też będę wybierała te nierafinowane;) Żelu z Wellness&Beauty nie miałam, ale z tej samej linii mam olejek i rzeczywiście, pachnie prześlicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o 2 słyszalam dużo dobrego, ja jeszcze nie posiadam tego produktu, ale na pewno będę go miała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Interesujące denko 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas się zbieram do kupienia tej odżywki z Jantara, ale jakoś nie mogę kupić. Przydałyby mi się nowe włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę w końcu kupić sobie tą odżywkę z Jantar. Tyle dobrych opinii a ja jej jeszcze nie miałam 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę skusić się na ten żel ze świetlikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jantar też kiedyś bardzo lubiłam, może poza jego zapachem :)
    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mediderm bardzo podobny do przedstawianego przeze mnie kremiku;p ten mus z nacomi bardzo lubię miałam wersje ciasteczkową oraz borówkową :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Też bardzo lubię produkty Jantar ale tego akurat jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Choć nie mam problemów ze skórą pod oczami, to u mnie kremy Floslek się nie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja się poznaję z olejem kokosowym nierafinowanym - super do demakijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka razy próbowałam właśnie nierafinowanego do demakijażu i rzeczywiście jest fajny, choć jakoś mimo to nie mogę się przerzucić na niego z miceli.

      Usuń
  20. Odżywka kokosowa mnie zaintrygowała, mimo opakowania jak na nią trafię to na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo... uwielbiam ten ciasteczkowy mus do ciała! Kiedy go użyje, czuję się niczym smaczny słodycz :D

    PS. Kochana, czy mogę Cię prosić o kliknięcie w linki w moim najnowszym poście? Dziękuję, jeśli tak ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. No niektóre produkt mnie zaciekawiły.:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych produktów. Od dłuższego czasu myślę o zaopatrzeniu się w taki olej kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Chyba nie znam żadnego z tych produktów :/
    Ale z przyjemnością pokusiłabym się na olej kokosowy i ciasteczkowy mus do ciała. Przyciągają, a po za tym muszę mieć świetny zapach!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. jak byłam młodsza to chętnie używałam żelów Floslek, ale obecnie przerzuciłam się na coś lepiej nawilżającego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Interesting post! Happy mather Day! 💛💛💛

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam ten olejek kokosowy ;) Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Krem spod numeru jeden miałam okazję stosować i zawsze mnie ratował, gdy tego potrzebowałam. Olej kokosowy również wypróbowałam i też dopadłam go na promocji w Hebe, ale jednak chętniej sięgam po nierafinowany :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny, pomocny wpis! Planowałam zakup żelu pod oczy i myślałam o Flosleku, ale faktycznie lepiej sprawdza się on do skóry młodej. Tak więc, podobnie jak Ty, będę szukać czegoś bardziej nawilżającego ;)
    Oczywiście obserwuję! MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu przerzuciłam się na krem Make me Bio z ogórkiem i jak na razie jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  30. Mediderm bardzo lubię podobnie jak żel W&B :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Coraz częściej zastanawiam się nad odżywką Jantar, o reszcie wcześniej nie słyszałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne rzeczy, zaciekawił mnie bardzo ten mus, nigdy go nie używałam a odżywka kokosowa najlepsze co może być <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli mogłabym prosić o zagłosowanie w konkursie byłabym baardzo wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam tą odżywkę i bardzo ją lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jantar właśnie kazałam kupić mamie. Choć sama w sumie nigdy po niego nie sięgałam to mam nadzieję, że sprawdzi się godnie :D Te smakowite kosmetyki Nacomi strasznie mnie kuszą :D Podobnie ciekawa jestem zapachu Hello Nature, ale na ten moment odżywki na długość włosów nijak nie potrzebuję :/ Będę o niej jednak pamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten pierwszy krem dodałam do listy zakupowej.
    Szukam właśnie ideału na egzeme, atopie.
    Wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. ten mus juz z samej nazwy brzmi kusząco:D

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja cały czas próbuję zebrać jakieś opakowania do denka, ale wykańczanie kosmetyków idzie mi cholernie wolno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie też ostatnio dość ciężko ;D

      Usuń
  38. Świetne kosmetyki, szczególnie mi się spodobała odżywka o zapachu koksa :P I jeżeli chodzi o tą odżywkę Jantar, muszę ją kiedys wypróbować, bo dla osoby ktora ma bzika na punkcie swoich włosów to grzech że jeszcze jej nie miałam w swoich rękach :P

    OdpowiedzUsuń
  39. ja mam zawsze problem z denkiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. znam tylko olej kokosowy i żel pod oczy Floslek ;) Krem Mediderm mnie zaciekawił i chętnie sprawdzę dla moich atopowców ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odżywka z Jantara mam i bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  42. Odżywka kokosowa Hello Nature sprzyja moim włosom, ale faktycznie aplikacja z opakowania jest kłopotliwa.

    OdpowiedzUsuń
  43. U mnie odżywka kokosowa Hello Nature świetnie się spisała :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Produkty z Jantara prześladują mnie chyba od 2 lat. Juz pora wybrać się do sklepu i sprawdzić co to za cudo :)

    http://vienatrenuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam produkty Jantara :) Świetnie działają na moje włosy. Dobry post!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Krem Mediderm przydałby nam się na łokcie i kolana po treningu ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. chyba muszę w końcu wypróbować tej odżywki z Jantara :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam tez żel do kąpieli i pod prysznic, ale czeka na swoją kolej ;) Spore denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten mus ciasteczkowy musi mieć obłędny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Odżywka Jantar jest świetna. Użyłam jej tylko raz gdy byłam u babci, a włosy miałam takie mięciutkie i gładkie. Muszę sama się w nią zaopatrzyć. Świetny post.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Żel ze świetlikiem stosuje u mnie w domu córka i sprawdza się u niej fajnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo lubię kokosową odżywkę choć opakowanie faktycznie nie do końca przemyślane :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę wypróbować ten mus ciasteczkowy!
    Pozdrawiam !
    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://xonlywayofk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Kocham Jantar. Ostatnio wyczerpałam kolejną buteleczkę, więc będę musiała wybrać się do sklepu po zapas :3

    OdpowiedzUsuń
  55. Mus ciasteczkowy <3 już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Jak już pisałam na Instagramie, uwielbiam ten mus z Nacomi, zawsze poprawia mi nastrój podczas aplikacji ;))
    Odżywkę Jantar też znam i bardzo lubię ;)
    Obserwuję ;)) ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Odżywkę Jantar uwielbiam. Używam jej praktycznie cały czas :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam wszystko co ma cos wspolnego z mango, dlatego zel do mycia o zapachu mango jest moim faworytem jesli chodzi o prezentowane przez Ciebie kosmetyki <3

    OdpowiedzUsuń
  59. No któż nie lubi JANTAR'owych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  60. U mnie w przyszłym denku będzie odżywka Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Miałam Jantar różne wersje ale w nowym opakowaniu jeszcze nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Same nowinki dla mnie, natomiast z hello nature się zgodzę - ten plastik to koszmar.

    OdpowiedzUsuń
  63. Uwielbiam kosmetyki Nacomi, więc na mus pewnie się skuszę ;).

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie znam nic, chociaż Jantar na mnie czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale z chęcią wypróbowałabym odżywkę Jantar. Kiedyś miałam wcierkę i bardzo dobrze się u mnie sprawdziła. :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  66. U mnie ten olej kokosowy czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Ooo! Ciekawe propozycje. Nie wiedziałam, że istnieje żel ze świetlikiem w wersji z aloesem.
    Z wielką chęcią bym przetestowała. Lubię poznawać nowe kosmetyki, więc na odżywkę kokosową chętnie się skuszę także.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Poza odżywką z Jantara, która się nie sprawdziła nie miałam innych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  69. Krem Mediderm uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Nacomi fajnie u mnie się sprawdził. ;) Zapraszam do siebie będzie mi bardzo milo jesli do mnie zajrzysz ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger