5/10/2017

Nowość Nivea, czyli błyskawicznie nawilżający krem do rąk

Witajcie,

Jak wiecie jestem ''maniaczką'' pielęgnacji dłoni. Lubię kiedy są nawilżone i gładkie. Nie wspominając, że po każdym umyciu muszę je nawilżyć, gdyż nie cierpię gdy są suche. Ktoś z Was też tak ma? W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić nowość Nivea, czyli błyskawicznie nawilżający krem do rąk. Czy rzeczywiście tak błyskawicznie?

błyskawicznie nawilżający krem do rąk nivea

OD PRODUCENTA:

NIVEA® Błyskawicznie nawilżajacy krem do rąk Express Care z naturalnymi morskimi minerałami nawilża Twoje dłonie i szybko się wchłania. Dzięki kompleksowi pielęgnującemu “Care Complex”, który zawiera m.in. masło shea i glicerynę, krem zapewnia skórze dłoni właściwe nawilżenie i odżywienie. Jego działanie jest natychmiastowe: skóra dłoni przestaje być sucha, a dzięki lekkiej konsystencji, nie pozostaje na niej lepka warstwa. Regularne stosowanie kremu poprawia wygląd dłoni – są one gładkie, odżywione i zadbane. Produkt nie zawiera parabenów, PEG i olejów mineralnych. Przebadany dermatologicznie.
  • Przynosi natychmiastową ulgę suchej skórze dłoni
  • Pielęgnująca formuła z morskimi minerałami
  • Z kompleksem pielęgnującym “Care Complex”
  • Wyraźnie gładsza skóra rąk
  • Tolerancja dla skóry potwierdzona dermatologicznie

błyskawicznie nawilżający krem do rąk nivea


SKŁAD:

Ingredients: Aqua, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Myristyl Myristate, Maris Sal, Butyrospermum Parkii Butter, Dimethicone, Glyceryl Stearate Citrate, Tapioca Starch, Sodium Carbomer, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Citronellol, Linalool, Parfum.


błyskawicznie nawilżający krem do rąk nivea skład

Produkt zamknięty jest w małej tubce, zamykanej na "klik". Zapach całkiem ładny, typowy dla kosmetyków Nivea. Konsystencje ma bardzo lekką, powiedziałabym że rzadką. 

błyskawicznie nawilżający krem do rąk nivea

Producent informuje, że krem wchłania się błyskawicznie i rzeczywiście tak jest. Tylko nie wiem czy jest to jego zaletą, gdyż po chwili dłonie są z powrotem suche i ''matowe''. Nawilżenie odczuwam bardziej w chwili wsmarowywania go w dłonie. Później jak były suche tak są dalej. Na pewno nie jest to krem dla osób z bardzo suchą skórą, bo działanie ma słabiutkie. Jedyne co zauważyłam to trochę bardziej gładkie dłonie, ale czy jakoś specjalnie odżywione to bym nie powiedziała. Według mnie jest to niestety średniaczek. Spodziewałam się po  nim czegoś lepszego.


A jak u Was sprawdziły się kremy z nowej linii Nivea? 

59 komentarzy:

  1. Nie miałam tego kremu, ale to, że na dłuższą metę nie nawilża bardzo mnie zniechęca. Lubie dłuższe nawilżenie. Szkoda, bo wygląda opakowania jest świetny i spodziewałam się, że krem również taki będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nie dałby radę... stan moich dłoni pogarsza się w Krakowie :/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe opakowanie ale ten produkt jest nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam jeszcze okazji wyprobowac tego kremu, ale z tego co piszesz u mnie sie raczej nie sprawdzi! Borykam sie z dosc mocno sucha skora dloni :(

    OdpowiedzUsuń
  5. To nie dla mnie w takim razie. Ja lubię też troszkę gęstsze formy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mógłby u mnie nie znaleźć stałego miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea dla mnie zawsze była strzałem w dziesiątkę :)
    Ale nowej kremów z nowej linii jeszcze nie testowałam. Szkoda, że średniaczek :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie próbowałam nic z tej serii jestem wierna mojemu kremowi karmelowemu z sephory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, czyli nie dla mnie, suche co prawda miewam rzadko, ale jak już mam to potrzebuję petardy, która zadziała od razu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A miałam ochotę na jego zakup no niestety już na niego się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie typowe kremy do rąk nie sprawdzają się. Od ponad dwóch lat do rąk używam oliwkowego kremu do twarzy z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawsze zapominam o używaniu kremu do rąk ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja w sumie dam mu szanse i go wypróbuję bo z reguły kosmetyki Nivea mnie nigdy nie zawiodły :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam nigdy kremu do rąk z Nivea i sądząc po opinii nigdy nie będę miała, hehe. Ale u mnie to też jest ta kwestia, że ja ni używam kosmetyków do rąk, nie potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak sobie właśnie pomyślałam, że jeśli wchłania się błyskawicznie, to i błyskawicznie dłonie znów są suche :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze się z nimi nie zapoznałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze mówiąc to nie poznałam jeszcze kremów z tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie do nawilżenia dłoni najlepiej nadaje się balsam do ciała :D Mimo, że nie jest przeznaczony do kremowania rąk, to w tej roli sprawdza się lepiej niż w pierwotnym założeniu :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam własnie, że czasami produkty przeznaczone do konkretnej części ciała sprawdzają się w innej roli :)

      Usuń
  19. Być może odczuwasz suchość rąk chwile po nałożeniu kremu przez Cetyl Alcohol. Swoją drogą skład nie wygląda za ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że średniak, bo buteleczkę ma przyjemną dla oka. No, ale teraz to raczej go nie przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Kosmetyk, który działa na chwilę mnie nie interesuje. Ale jestem w szoku, bo przypuszczałam, że skoro Nivea to jednak działanie będzie dobre i trwałe :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądziłam. Powiem Ci, że już lepiej nawilża ich uniwersalny krem Nivea.

      Usuń
  22. U mnie przy wszystkich suchościach najlepiej z Nivei sprawdza się stary dobry krem w białym opakowaniu, prócz twarzy bo zapycha :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakoś nigdy nie przepadałam za kremami Nivea :( wszystko takie średnie, zdecydowanie za te pieniądze można kupić coś lepszego

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak średniaczek to raczej nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że średniak, bo ładne opakowanie, takie trochę inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko opakowanie im się udało ;D

      Usuń
  26. Mam zbyt wiele kosmetyków, żeby kupować coś nowego.
    Poza tym do produktów Nivea ostatnio jestem nieprzekonana.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Od zawsze używam produktów Nive, także post idealny dla mnie :D
    pozdrawiam, http://makrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ostatnio jakoś nie mogę trafić na żaden dobry krem. Szkoda, że ten jest średniakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnio częściej sięgam po kosmetyki tej marki chociaż kiedyś nie byłam do niej przekonana :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślałam, że się super sprawdzi. :( Kochana, chętnie dodaję Twojego bloga do obserwowanych i zostaję na dłużej. Zapraszam również do mnie, miłego piątku. Buziaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojj, to chyba nie dla mnie. Bo ja ostatnio mam bardzo suche dłonie :/ niestety.
    PS. Fajny blog! Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Coś mi się wydaje, że nie jest to produkt dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie kojarzę produktu, to chyba nowość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nie tak dawno była ich premiera :)

      Usuń
  34. Nie miałam tego kremu i całe szczęście bo mam bardzo suche dłonie a ten niestety nie dałby rady

    OdpowiedzUsuń
  35. Opakowanie ma fajne, i o dziwo skład nie najgorszy, chociaż nivea to nivea - ciężko u nich znaleźć fajne produkty :(

    OdpowiedzUsuń
  36. uwielbiam kremy do rak, sama stosuje ich wiele, czesto kremuje dlonie w ciagu dnia ale tego jeszcze nie mialam. :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  37. Według mnie kremik dość fajny ;-) Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie widziałam wcześniej tego produktu. Zapraszam na post o moim ulubieńcu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cool post, dear! I really like product <3
    I'd be happy friendship blogging ♥ (Subscribe to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  40. bardzo podoba mi się tubka tego kremu:D

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie mam zaufania do Nivea, dla mnie to taka druga Ziaja.

    OdpowiedzUsuń
  42. To ja jednak zostanę przy moim The Secret Soap Store. On daje mi odpowiednie nawilżenie :).

    OdpowiedzUsuń
  43. Oprócz pomadek to jakoś nie przepadam za kosmetykami Nivea :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tej serii, ale myślę że bym go polubiła ;) obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  45. amazing post :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  46. nie probowalam tego kremu, ale podoba mi sie ze jest taki....do torebki idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  47. kurczę szkoda, że słabo nawilża. Tak fajnie się zapowiadał

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam suchą skórę dłoni i rzadko sięgam po kremy, więc jeśli już jakieś wybieram - staram się stawiać na te bogate i mocno nawilżające. Ten może nadałby się do torebki, ale znam krem, które całkiem dobrze się wchłaniają, a przy tym przyzwoicie nawilżają, więc jakoś mnie nie kusi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger