5/24/2017

Nawilżający koktajl do twarzy 3w1 | Nacomi

Witajcie,

Czas na przedstawienie jednej z nowości Nacomi, czyli nawilżającej maski do twarzy. Dlaczego 3w1? Można jej używać jako maseczki do twarzy, pod oczy oraz jako serum na noc. 

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE

OD PRODUCENTA:


Nawilżający koktajl 3w1 to kompleks starannie dobranych składników, stworzony przez nas, aby zapewnić Twojej skórze intensywne nawilżenie. Koktajl chroni przed nadmierną utratą wody przez skórę oraz pomaga zwiększyć poziom jej nawilżenia jednocześnie minimalizując widoczność pierwszych zmarszczek.

Koktajl dodatkowo chroni włókna kolagenowe i elastynę przed rozpadem i zwiększa ich produkcję, skutecznie zapobiegając przedwczesnemu starzeniu się Twojej skóry.

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE


SKŁAD:

W składzie znajdziemy m.in natywny kolagen morski i kwas hialuronowy. Zapewniają one intensywne nawilżenie skóry, a elastyna morska dostarcza nam składników zapobiegając utracie sprężystości.  Podobne działanie daje także olej inca inchi oraz olej ze słodkich migdałów. Znajdziemy w niej także ekstrakt z aloesu, który wspomaga regenerację i działa wygładzająco. 

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE skład

Produkt znajduje się w ładnej, eleganckiej tubce z zakrętką. Kosmetyku jest dość sporo, czyli 85 ml. Zapach maseczki jest trudny do określenia. Mnie on niekoniecznie przypadł do gustu, ale nie jest to według mnie najważniejsza kwestia. Jej konsystencja jest dość gęsta. Po nałożeniu na twarz nie zastyga, lecz mimo to trudno ją później zmyć. Bez wacika niestety ani rusz, choć i przy jego pomocy ciężko schodzi. 

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE

Produktu używałam jako maseczki do twarzy oraz kilka razy pod oczy nakładając grubą warstwę. Po 20 minutach skóra "wypiła" sporo kosmetyku. A dodam, że moja cera należy do mieszanych, choć jak widać taki typ również potrzebuje porządnego nawilżenia. Na początku obawiałam się czy nie zapcha porów, jednak nic takiego nie zauważyłam. 

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE

Po spłukaniu maski skóra staje się miękka i gładka. Zarówno jeśli chodzi o skórę twarzy jak i pod oczami. Skóra widocznie jest bardziej nawilżona i powiedziałabym promienna. Co do pierwszych zmarszczek to niestety nie poradziła sobie z jedną na czole, choć przez jakiś czas po zmyciu maseczki skóra w tym miejscu jest bardziej gładka. Być może przy jeszcze dłuższym stosowaniu daje lepsze efekty. Czy poprawia sprężystość skóry? Ciężko powiedzieć, gdyż moja skóra jest jeszcze młoda i nie zauważyłam jeszcze braku jędrności, lecz patrząc na skład powinna temu zapobiegać.

NAWILŻAJĄCY KOKTAJL DO TWARZY 3W1 – BŁYSKAWICZNE NAWILŻENIE


Na pewno jest to produkt dla osób, których skóra potrzebuje dużej dawki nawilżenia i odżywienia. Warto także próbować dzięki niej minimalizować pierwsze zmarszczki, choć wiadomo nie oczekujmy od razu cudów. 


Czy ktoś z Was słyszał już o nawilżającym koktajlu 3w1 od Nacomi? Dawajcie znać w komentarzu :)

80 komentarzy:

  1. Z Nacomi mam chrapkę na mus ciasteczkowy do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie go polecam jeszcze raz ;D

      Usuń
  2. Niestety nie słyszałam,ale bym wypróbowała.Świetny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt tez jeszcze ni niekoniecznie dla mnie, ale ze względu, iz polubiłam firmę NACOMI warty uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tę maskę. Miałam kilka produktów tej marki i je lubiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny ma skład i wizualnie także kuszący :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie slyszałam, ale fajnie że w swoim działaniu ma ich aż 3 a nie 1 :) Więc produkt na pewno kupię jak będę w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie spotkałam się z tym produktem ale wydaje się interesujący. Moja cera potrzebuje bardzo głębokiego najwilzenia, nawet nie ma mowy o pominieciu jakiego kolwiek kremu bo w tedy nie Jest za ciekawie. No i tak masz rację, trzeba trochę pouzywac produktu aby zauważyć jakiekolwiek poprawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, kremu nie umiałabym pominąć.

      Usuń
  8. zaciekawiłas mnie bardzo tym produktem :0

    OdpowiedzUsuń
  9. o dziekuje za polecenie juz sprawdzam na stronie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze, szkoda, że wsadzili tutaj ten glikol propylenowy :( Zapowiadało się tak fajnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam teraz o nim coś więcej i rzeczywiście masz rację, gdyby nie on byłoby lepiej :(

      Usuń
  11. ostatnio się nad nią zastanawiałam i po Twojej recenzji na pewno ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opis brzmi ciekawie, muszę go wypróbować :) A co do skóry mieszanej, to powiedziałabym, że taka i tłusta potrzebuje nawet więcej nawilżenia niż sucha. Niestety często się o tym zapomina i skóra przez nieodpowiednie nawilżenie przetłuszcza się jeszcze bardziej ;) Miałam tak u siebie :) Dopiero jak zmieniłam pielęgnację, to przestałam się błyszczeć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, taka prawda. A często osoby z tłustą skórą intensywnie ją wysuszają nie stosując nic nawilżającego i później jest tylko gorzej.

      Usuń
    2. Dokładnie tak :) A totalne wysuszanie tłustej skóry bez nawilżania to złooo :D

      Usuń
  13. moja cera potrzebuje nawilżenia więc z przyjemnością poszukam tego produktu w Hebe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc, pierwszy raz widzę taki mix w jednym produkcie i bardzo podoba mi się ta wizja :) Chętnie wypróbuję przy okazji :) dziękuje za obserwację u mnie bardzo mi miło :) piękny masz nagłówek na blogu, myślę nad czymś dla siebie bo mam tak puściutko :( Obserwuję oczywiście i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nagłówek Ci się spodobał. Choć sama myślałam, żeby go zmienić. Twój też jest ładny, taki prosty. Ale czasami czujemy, że to czas na zmiany :)

      Usuń
  15. Nacomi uwielbiam , jednakże tego produktu nie mialam okazji jeszcze testować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku! Myślę, że jest to dobra alternatywa dla osób, które potrzebują dużej dawki nawilżenia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam produktu, ale bardzo ciekawy:) mimo iż mam cerę mieszaną staram się ją dobrze nawilżać - może się skuszę na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie słyszałam o takim koktajlu ;) Moja cera też jest tłusta, ale każda cera potrzebuje dobrego nawilżenia ;)
    Natomiast narazie takich kosmetyków nie potrzebuje, bo aż szafka moja mi się nie zamyka ; ))
    Ale w przyszłości zwrócę uwagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Moja skóra kocha kwas hialuronowy, więc z pewnością kiedyś ją wypróbuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda bardzo ... hm, profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam dokładnie takie same odczucia i właśnie z tego powodu kiedyś zwróciłam uwagę na ten produkt. Jakieś takie zupełnie inne to opakowanie niż pozostałe produkty Nacomi ;)

      Usuń
    2. Dokładnie, jego wygląd od razu wpadł mi w oko, taki inny od pozostałych produktów :)

      Usuń
  21. Ja ogólnie markę lubię :) nigdy mnie nie zawiedli :) tak naprawdę każda skóra potrzebuje nawilżenia nawet tłusta, myślę że mógłby mi spasować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę ciekawy produkt. Dotychczas nie spotkałam go nigdzie. =/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna recenzja, niestety produkt mi nieznany. :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam choć również sięgam po kosmetyki nawilżające bo i dawki nawilżenia potrzebuje Skóra tłusta 😀

    OdpowiedzUsuń
  25. Tego kosmetyku nie miałam przyjemność jeszcze testować, ale w przyszłości na pewno dojdzie to do skutku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda :) Dla mnie to nowość o której się dowiaduję tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedawno wypuścili ją na rynek więc dlatego mało osób o niej jeszcze słyszało :)

      Usuń
  27. Lubię kosmetyki tej firmy i sama bym chętnie się z tym koktajlem zapoznała :)
    Mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście?

    OdpowiedzUsuń
  28. Wygląda obiecująco, aż dziwne że nie znałam tej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam przejrzeć ich asortyment, mają naprawdę ciekawe produkty :)

      Usuń
  29. Pod oczy bym wypróbowała, ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I nabrałam chęci by przetestować na sobie

    OdpowiedzUsuń
  31. Na taki koktajl do twarzy bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sama nazwa już brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nigdy nie używałam ale wygląda bardzo ciekawie :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciekaw produkt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Skoro na Twojej mieszanej cerze się sprawdziła, to może da radę i u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. pierwsze słyszę tym kosmetyku, ale bardzo lubię produkty typu 3 w 1 :). Też mam cerę mieszaną, ale odkąd więcej ją nawilżam ma się lepiej, więc nawet taki typ cery zdecydowanie potrzebuje stałej nawilżającej pielęgnacji :)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Muszę przemyśleć zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Skład jest zachęcający :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Love it !
    Check out my blog.I write about fashion,beauty and lifestyle. I am going to be really happy if we can follow each other and be great blogger friends.

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  40. Słyszę o tym produkcie po raz pierwszy, ale bardzo mnie nim zainteresowałaś. Podoba mi się ta wielofunkcyjność :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja raczej takich masek nie używam, jakoś nie mogę się do nich przekonać - ale może kiedyś się to zmieni - wtedy z chęcią wypróbuję tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz o tym koktajlu dowiedziałam się z Twojego wpisu :) Bardzo fajnie, że powstał produkt, który może być maską i serum na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pierwszy raz słyszę o tym produkcie,ale z chęcią go przetestuję:)

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Widziałam kilka tygodni temu serię tych masek i przyznam, że mnie zainteresowały :) Skoro dobrze nawilża skórę to mogłaby mi się spodobać, jak na razie w mojej kolekcji brakuje tak działającej - mam oczyszczające, glinki, peelingi enzymatyczne, a z nawilżaczy tylko płachty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płachty fajna sprawa, ale myślę że warto spróbować :)

      Usuń
  45. Prezentuje się świetnie ;) ♥ Twoja opinia też zachęca :) Może kiedyś wpadnie i w moje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ciekawy produkt, może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jeszcze na nią nie trafiłam, ale już mi się podoba. Nie tylko dlatego, bo opakowanie jest ładniutkie, ale też uwielbiam wszystko, co daje porządne nawilżenie :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy raz o niej słyszę i chyba sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. ciekawy produkt podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeszcze nic z tej firmy nie miałam Ale ciekawie się zapowiada 😊

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy o tym produkcie nie słyszałam, ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Różne funkcje, fajny skład... muszę spróbować :)

    PS Jako że tematyka mi bliska, pozwalam sobie zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie, ale brzmi niezwykle zachęcająco. Ciężko mi określić ile nawilżenia potrzebuje moja skóra,ale z pewnością więcej niż mi się wydaje. Uwielbiam rzeczy 3 in 1, które można używać jako maseczki, dlatego z pewnością przypadłby mi do gustu ten produkt. Może skuszę się na niego, kiedy skończą się moje nowe Rosmmannowe łupy. :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pierwszy raz go widzę na oczy i powiem szczerze że czuje się zachęcona nim, zwłaszcza że moja skóra jest sucha więc byłby idealny dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Produkt bardzo interesujący, choć nie wiem czy sprawdziłby się na mojej cerze trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. O, tą maseczką się zainteresuję :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Interesująca :) niestety byłabym uczulona :(

    OdpowiedzUsuń
  58. kocham kosmetyki z nacomi, chyba sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger