poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Tag 40: pytań kosmetycznych

Witajcie,

Jakiś czas temu zostałam nominowana do czterdziestu pytań kosmetycznych przez Kosmetyczne Szaleństwo. W końcu znalazłam czas żeby na nie po odpowiadać. Jeśli ktoś jest ciekawy moich odpowiedzi zapraszam dalej :)




1.Ile razy dziennie myjesz swoją twarz?
Twarz myję dwa razy dziennie. Rano po wstaniu z łóżka oraz wieczorem przed snem.

2.Jaki masz typ cery?
Moja cera należy do mieszanych. Z jednej strony ma tendencje do świecenia zwłaszcza w strefie T oraz wyprysków, a z drugiej czasami bywa sucha. Dodatkowo w niektórych miejsca jest zaczerwieniona. 


3.Co jest obecnie Twoim ulubionym produktem do mycia twarzy?
Aktualnie moim ulubieńcem do mycia twarzy jest żel Organique.


4. Czy używasz peelingów do twarzy?

Tak, staram się używać ich 2 razy w tygodniu aby pozbyć się suchych skórek. 

5.Jaka to marka? 
Używam na zmianę peelingu Avene do cery wrażliwej oraz enzymatycznego Apis z żurawiną.

6.Jakiego kremu do twarzy używasz?
Rano używam kremu nawilżającego Make Me Bio z różą, a wieczorem kremu na wypryski Skinoren.

7.Czy masz piegi?
Nie, nie mam :)

8.Używasz kremu pod oczy?
Tak, nie wyobrażam sobie nie nanieść niczego pod oczy, gdzie moja skóra często jest sucha. 


9.Miałaś kiedyś problem z trądzikiem?
Niestety tak. Przez jakiś czas było lepiej lecz aktualnie znów się z nim zmagam. 

10.Używałaś kiedyś tabletek przeciw trądzikowych?
Nie, walczę z nim od zewnątrz.

11.Jakiego podkładu używasz?
Obecnie używam podkładu mineralnego Pixie Amazon Gold.


12.Co z korektorem?

Korektor w moim przypadku to podstawa makijażu. Bardzo lubię się z korektorem w kremie Catrice.

13.W jakiej tonacji jest Twoja skóra twarzy?
Moja skóra jest jasna, ale nie całkowicie blada. Zawsze mam problem z określeniem jej odcienia ;)


14.Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Kilka miesięcy temu zdecydowałam się na przedłużanie. Uważam, że ułatwiają one życie. Nie trzeba tracić czasu na malowanie czy zmywanie, choć u mnie wywoływały podrażnienie oczu dlatego z nich zrezygnowałam.


15.Czy wiesz, że maskary powinno się zmieniać co 3 m-ce?
Szczerze mówiąc myślałam, że powinno się co pół roku! Więc czas na zmianę.


16.Jakiej maskary teraz używasz?
Aktualnie kończę Maybelline Lash Sensational. 

17. Sephora czy MAC?

Szczerze mówiąc nie kupuję ani tu ani tu.

18.Masz kartę pro do MAC?
Nie.

19.Jakich narzędzi używasz do aplikowania makijażu?
Kosmetyki do makijażu nakładam przeważnie pędzlami. 


20.Używasz bazy pod cienie?
Nie, ciągle zapominam kupić. Swoją drogą jak ktoś zna dobrą możecie mi polecić :)


21.Używasz bazy pod makijaż?
Nie, moją bazę stanowi krem.


22.Ulubiony kolor cienia do powiek?
Wszelkie odcienie nude oraz różowo-brzoskwiniowe.


23.Kredka do oczu, czy eyeliner w płynie?
Zdecydowanie łatwiej użyć mi kredki.

24.Jak często dźgnęłaś się w oko kredką?

Na szczęście mi się to nie przytrafiło :)
  
25.Co sądzisz o pigmentach/ sypkich cieniach?
Jeszcze takich nie miałam okazji używać.


26.Używasz kosmetyków mineralnych?
Tak, choć na razie podkładów ale myślę nad innymi mineralnymi produktami.

27.Ulubiona szminka?
Aktualnie kredka Smart Girls - Nude Bronze.


28.Ulubiony błyszczyk?

Nie używam. 

29.Ulubiony róż?
Nie mam jeszcze ulubionego, choć dobrze wspominam Catrice.


30.Kupujesz kosmetyki na E bay/Allegro?
Czasami zdarza mi się kupić na allegro jeśli cenowo wychodzi taniej.


31. Lubisz kosmetyki z drogerii?

Tak, często robię tam zakupy, choć powoli przerzucam się na naturalną pielęgnację i czasami kupuję w internetowych, naturalnych drogeriach.

32. Czy kupujesz swoje kosmetyki od ulicznych sprzedawców lub na bazarach?
Nie, nie mam do nich zaufania.


33. Czy chciałabyś chodzić na lekcje wizażu?

Bardzo bym kiedyś chciała udać się na takie lekcje.

34. Czy zdarza Ci się niezdarnie nakładać makijaż?

Bywają takie dni kiedy makijaż zupełnie mi wychodzi.

35. Zbrodnia w makijażu, której nie możesz przeżyć?
Zdecydowanie źle dobry odcień podkładu.


36. Lubisz kolorowe makijaże?

Lubię, ale bardziej na kimś innym. Osobiście lepiej czuję się w naturalnym makijażu.

37. Która gwiazda wg Ciebie ma zawsze świetny makijaż?
Uwielbiam makijaże Seleny Gomez.

38. Jeśli miałabyś wyjść z domu używając tylko jednego produktu, co by to było?
Zdecydowanie byłby to korektor, aby ukryć wypryski czy zaczerwienienia.


39. Czy wychodzisz z domu, bez makijażu? 
Czasami się zdarzy, choć czuję się pewniej z makijażem, chociaż delikatnym.

40. Czy sądzisz, że wyglądasz dobrze bez makijażu?

To zależy od dnia. Jeśli coś wyskoczy mi na twarzy czuję się bez makijażu beznadziejnie, natomiast jeśli skóra jest czysta nie mam z tym problemu.


To już wszystkie pytania. Jeśli ktoś dotrwał do końca to dziękuję bardzo za poświęcenie czasu. Powinnam nominować kilka osób choć nie lubię tego robić, dlatego jeśli ktoś ma ochotę odpowiedzieć na te pytania po prostu niech na nie odpowie :)

Na koniec mam prośbę do każdego kto czyta mojego bloga o wypełnienie poniższej ankiety. Nie ważne czy macie swojego bloga czy nie. To tylko chwila, a Wasze zdanie się dla mnie liczy. Z góry dziękuję!

42 komentarze:

  1. Też ostatnio wolę naturalne makijaże :) Ogólnie wystarczyłby mi tylko korektor i tusz do rzęs, ale czasami sięgam po coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tag ♥ Można się super rzeczy dowiedzieć o Twojej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda nie lubię odpowiadać na tak konkretne pytania, ale lubię czytać odpowiedzi :D Wścibska baba. Co do ankiety - kochana, myślę, że powinnaś przede wszystkim pisać o tym, co da Ci satysfakcję i przyjemność ;D Mniej czy więcej zainteresowanych - ktoś na pewno z tego skorzysta ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też właśnie lubię czytać różne odpowiedzi innych osób ;D
      I dziękuję za radę kochana. To prawda, powinnam pisać o tym co lubię i właśnie myślę nad takimi małymi zmianami. Choć ciekawi mnie ile osób ciekawi taki temat :)

      Usuń
  4. ah ten trądzik, znam walkę z nim :/ Ja kiedy tylko mogę siedzę bez makijażu jednak przez problemy skórne, ciężko mi wyjść nawet z psem na spacer bez makijażu/. Ostatnio staram się nie przejmować i kiedy wiem, że nei mam jakiegoś spotkania, po prostu się nie maluje ;D Ciekawe pytania, miło się czytało odpowiedzi na nie i dość szybko ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Ja również jak tylko siedzę w domu nie nakładam makijażu żeby skóra oddychała :)

      Usuń
  5. Ja mam tak samo jak Ty, ponieważ trądzik znowu mnie trapi ;(
    Może jakoś sobie z nim poradzę, ale jak już jest ok, to dam jakiś inny kosmetyk i znowu wysyp ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, skąd ja to znam. A potem już nawet nie wiem po którym dokładnie mnie wysypało :(

      Usuń
  6. Ufff dotrwałam do końca! Ankieta wypełniona. Chętnie sama bym zrobiła taki tag, tyle że na niektóre pytania nie miałabym odpowiedzi, bo z kosmetykami mało co mnie wiąże, chyba że przedokresowe niedoskonałości zmuszają mnie do tego... :)

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, że znalazłaś czas na przeczytanie i wypełnienie. Zawsze możesz odpowiedzieć na wybrane przez Ciebie pytania, chętnie przeczytam :)

      Usuń
  7. Ach, źle dobrany kolor podkładu chyba każda z nas przerabiała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość wyczerpujący tag na sporo pytań odpowiedziałabym podobnie :) kochana ankieta wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię czytać te tagi, można dużo się dowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez preferuje naturalny makijaz i średnio ufam kosmetykom z bazarku :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy tag;) mogę się czegoś ciekawego o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać tego typu posty - można się dowiedzieć co myślą i jak dbają o swoją skórę inni :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię ten korektor Catrice )

    OdpowiedzUsuń
  14. Mamy taki sam typ cery :p A z bazy do cieni mogę polecić Artdeco, choć równie dobrze możesz stosować na nieruchomej powiece korektor, na ruchomej cień w kremie Maybelline Color Tattoo w cielistym odcieniu :) ja tak robię i makijaż trzyma się cały dzień :) ostatecznie dla podbicia cieni warto nałożyć je na eyeliner w żelu lub kredce najlepiej o lekko klejącym wykończeniu (np. NYX milk).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo bardzo dziękuję, na pewno czegoś z tego spróbuję :)

      Usuń
  15. Bazarek to chyba najgorsze miejsce do kupowania kosmetyków albo sklepiki typu 'wszystko po 5.50 " :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie wiadomo co ci wcisną.

      Usuń
    2. Ja tam się boję kupować :D

      Usuń
  16. Jak wychodzę z domu bez makijażu to również stosuję korektor. Mam mocne cienie pod oczami i muszę je jakoś ukryć. Ostatnio odkryłam na nie nowy patent :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z cieniami nigdy nie miałam dużego problemu, ale ostatnio są bardziej widoczne, nie wiem co się dzieje. Zdradzisz patent? ;D

      Usuń
  17. Lubię takie posty :) Dużo pytań i dużo ciekawych odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie tagi! Mamy sporo wspólnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo pytań :) Trochę się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale pytania fajne więc miło się odpowiadało :)

      Usuń
    2. Miło się również czytało :)

      Usuń
  20. Widziałam ten tag już parę razy, pytania są naprawdę fajne :D Może kiedyś i u mnie zawita :p

    OdpowiedzUsuń
  21. Też chętnie wybrałabym się na lekcje wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Też nie wyobrażam sobie, bym nie nałożyła kremu pod oczy;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy tag :) Określenie podtonu cery nie jest ciężkie - jest na to kilka sposobów, które w domu można spokojnie zrobić :) Ankieta wypełniona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawe pytania :) Wypełniłam ankietę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele odpowiedzi udzieliłabym takich samych :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Też myślałam, że maskary powinno się zmieniać co pół roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super wpis, też mam cerę mieszaną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)