4/26/2017

Mineralny ulubieniec, czyli podkład Pixie

Witajcie,

Stawiając swoje pierwsze kroki w makijażu zaczynałam od używania podkładów mineralnych i do tej pory nic się nie zmieniło. Moja cera się z nimi lubi, choć przyznaję że podczas rossmanowskiej promocji pokusiłam się o płynny podkład, o którym zapewne napiszę. Nie mniej jednak dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój mineralny ulubieniec, czyli Amazon Gold marki Pixie. 

podkład mineralny pixie amazon gold



OD PRODUCENTA:

Lekki, jedwabisty podkład mineralny w pudrze, stworzony z dodatkiem złota koloidalnego oraz naturalnej białej glinki z lasów amazońskich, wyjątkowo bogatej w sole mineralne, makro i mikroelementy. Zapewnia dobre krycie, gwarantując jednocześnie bardzo naturalny efekt makijażu. Idealnie stapia się ze skórą, subtelnie ją rozświetla, sprawiając, że cera jest ujednolicona, wygląda zdrowo i promiennie.


SKŁAD:

Mica, Titanium Dioxide, Zinc Oxide, Zinc Stearate, Kaolin, Silica, Gold, (+/-) CI 77492, CI 77491, CI 77499

podkład mineralny pixie amazon gold skład

Podkład znajduje się w plastikowym słoiczku z odkręcaną zakrętką. Produkt zawiera sitko przez które wysypujemy puder. Nie są to jednak ogromne dziurki, więc bez obawy wysypiemy tyle ile potrzebujemy bez marnowania. Opakowanie jest proste, a zarazem przykuwające uwagę. Fajnie, że widać ile zostało go w środku przez co możemy kontrolować jego zużycie. Taki słoiczek to tylko 6,5 grama, choć jest on naprawdę wydajny. Przy regularnym używaniu starcza mi na kilka miesięcy.

podkład mineralny pixie amazon gold


JAK APLIKUJE PODKŁAD?

Podkład mineralny ma konsystencje sypkiego pudru, który łatwo aplikuje się za pomocą pędzla, najlepiej typu kabuki na sucho, lub na mokro. Ja zazwyczaj wybieram opcje pierwszą, czyli do zakrętki wsypuje małą ilość podkładu a następnie nabieram go pędzlem. Następnie strzepuję jego nadmiar i rozprowadzam na twarzy. Jeśli ktoś woli na mokro to postępujemy tak samo z tą różnicą, że najpierw psikamy pędzel np. wodą termalną bądź różaną. Wtedy będzie miał bardziej płynną konsystencje. 

podkład mineralny pixie amazon gold


JAK DZIAŁA?

Podkład należy do bardzo lekkich, który nie powoduje efektu maski, a także nie zapycha. Cera wygląda naturalnie. Często słyszę pytanie czym jestem pomalowana bo cera wygląda ładnie, a nie wyglądam jakbym miała ''zwykły'' podkład. Dzięki zawartości złota koloidalnego w składzie skóra wydaje się bardziej rozświetlona i promienna, zwłaszcza jeśli popatrzymy na nią pod słońce. Produkt nie podkreśla także suchych skórek. Jeśli chodzi o trwałość to przyznam, że jak na podkład mineralny utrzymuje się on dość długo. Dopiero po kilku godzinach zaczyna trochę schodzić w miejscach gdzie cera zaczyna się świecić. Poziom krycia jest dla mnie zadowalający. Zazwyczaj nakładam dwie cienkie warstwy, a jeśli na skórze nie występują wypryski wtedy bez problemu wystarczy mi tylko jedna dla ujednolicenia koloru. Efekt możecie zobaczyć na poniższych zdjęciach przed i po.

podkład mineralny pixie amazon gold  shell beige

Podsumowując ja jestem z niego bardzo zadowolona. Dobry skład oraz zadowalający mnie efekt. To już jest któreś z kolei opakowanie i na pewno nie ostatnie. Jedyny minus tego produktu to cena czyli 89 zł na stronie producenta, ale za dobry produkt czasami warto zapłacić więcej.

podkład mineralny pixie amazon gold


Koniecznie dajcie znać czy znacie ten podkład oraz czy używacie produktów mineralnych :)

51 komentarzy:

  1. Ja teraz uzywam podkladu mineralnego Golden Rose. Zakupialm, gdyz zachecily mnnie bardzo dobre opinie i zachwyty, ale jak dla mnie bez rewelacji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że mają w swojej ofercie podkład mineralny. Szkoda, że się nie sprawdził.

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam podkładów mineralnych, ale kuszą po wielu pozytywnych recenzjach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam kosmetyki mineralne, teraz jestem pod wrażeniem Lily Lolo :-) z Pixie jeszcze nie miałam minerałków :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie miałam z Lily Lolo, muszę to zmienić :)

      Usuń
  4. Cena faktycznie wysoka, ale pudry przeważnie mam na długo, więc mogłabym to przeboleć ;) Na twojej buźce wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam podkładów mineralnych, tego akurat nie znam. Dobry produkt czasami kosztuje, ale warto na niego wydać więcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam podkładów mineralnych, ale może w przyszłości uda mi się wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam minerałki, cera wygląda świeżo i naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam takich podkładów i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój też :) Ale ostatnio do tego grona dołączyło Neauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Pixie używałam jedynie próbek podkładów ale nie wyrobiłam sobie zdania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tych minerałów jeszcze nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy jeszcze nie miałam podkładu mineralnego jedynie cień do powiek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych minerałków jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście pięknie wygląda na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy efekt :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/04/ootd-and-bornprettystore-review.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam kosmetyki mineralne. Dla mnie sa prawdziwym numerem 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena nie jest niska, ale jak produkt jest dobry to warto wydać więcej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe czy sprawdził by się na cerze tłustej.. Cena sporawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem ciekawa jak spisałby się u mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie prezentuje się na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam tego podkładu, ale efekt cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego podkładu, ale też zaczynałam swoją przygodę z makijażem od produktów mineralnych. Teraz trochę o nich zapomniałam, a szkoda, bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na razie poznaję podkład od Anabelle Minerals:) Myślę,że warto jest wydać więcej na minerałki, tym bardziej, że nie mają szkodliwej chemii czy masy zbędnych silikonów;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzeczywiście podkład na twarzy wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się efekt, trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy produkt ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join for the community
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    OdpowiedzUsuń
  30. Efekt na Twojej buźce to cudo ♥ Zdecydowanie muszę się w końcu konkretnie zapoznać z Pixie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnio zauważyłam, że dużo osób zmienia płynne podkłady na te w pudrze.
    Ale świetny efekt! Cena spora, ale wygląda na twarzy świetnie, doskonałe krycie. Obserwuję!

    Zapraszam :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo fajnie wygląda na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. muszę chyba z powrotem przerzucić sie na minerały, bo mi sie cera kompletnie buntuje

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam podobny to znaczy moja mama hehe ale muszę przyznać,że jest o wiele lepsze niż te wszystkie w płynie. Tak jak na zdjęciu efekty widać od razu.
    Obserwuję i mam nadzieję, że u mnie także Ci się spodoba :)
    Zapraszam - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie miałam minerałów Pixie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze nie miałam styczności z podkładami mineralnymi tej marki, sama stosowałam jedynie lily lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy o nim nie słyszlam, bardzo fajny się wydaje :)
    Buziaki,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczesniej o nim nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią bym go wypóbowała, bo nie miałam okazji poznac wcześniej tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju bardzo drogi!! Za podkład w płynie mogłabym tyle dać ale nie za sypki *-*

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładny efekt, sama jeszcze nie miałam produktów mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rzeczywiste, efekt jest bardzo ładny i naturalny :) Jeszcze nie miałam podkładu mineralnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger