3/31/2017

Rossmanowski krem Alterra z Granatem Bio

Witajcie,

W jednych z moich nowości miesiąca pojawił się krem pielęgnacyjny Alterra z Granatem. Markę cechuje niska cena, a przy tym ciekawy skład jak na drogeryjny kosmetyk. Dlatego postanowiłam go wypróbować. Jeśli jesteście go ciekawi zapraszam dalej.

krem alterra z granatem bio



OD PRODUCENTA:

Alterra Krem zawiera olej oliwkowy BIO i olej z dzikiej róży BIO. Jest to Certyfikowany kosmetyk naturalny, z bogatym kompleksem składników. Krem pielęgnacyjny Alterra opracowany został specjalnie dla potrzeb skóry bardzo suchej. Kombinacja składników, takich jak olej z pestek granatu BIO, olej oliwkowy BIO i masło shea BIO intensywnie pielęgnuje skórę i chroni ją przed wysuszeniem. Efektem jest poczucie dogłębnie wypielęgnowanej skóry. Przy regularnym stosowaniu skóra zostaje wyczuwalnie nawilżona. Zmarszczki robią wrażenie widocznie wygładzonych, a struktura skóry jest równomierna i gładka w dotyku. 

SKŁAD:

Aqua, Glycine Soja Oil*, Glycerin, Alcohol*, Olea Europaea Fruit Oil*, Butyrospermum Parkii Butter*, Myristyl Myristate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Carthamus Tinctorius Seed Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Rosa Canina Fruit Oil*, Xanthan Gum, Dipotassium Glycyrrhizate, Punica Granatum Extract*, Rosa Cannina Fruit Extract*, Hydrogenated Palm Glycerides, Bisabolol, Hydrogenated Lecithin, Helianthus Annus Seed Oil, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Brassica Campestris Sterols, Parfum**, Limonene**, Linalool**, Geraniol**, Citral**, Citronellol**.

krem alterra z granatem bio

Produkt zamknięty jest w plastikowej tubce. Zapach ma lekko kwaśny, owocowy. Osobiście lubię takie zapachy dlatego przypadł mi do gustu. Konsystencja kremu jest dość rzadka, bez problemu wyciska się go z tubki i rozsmarowuje się na twarzy. 

krem alterra z granatem bio

Kremu używałam głównie zimą, kiedy niska temperatura na zewnątrz i ogrzewane pomieszczenia sprawiały że moja twarz była sucha, czerwona i podrażniona. I muszę powiedzieć, że używając ten krem po całym dniu skóra była ukojona, nawilżona oraz mniej czerwona. Do tego przyczynił się, aby skóra była miękka i gładka.

krem alterra z granatem bio

Lecz mam wrażenie, że podczas jego stosowania lekko zapychał pory. Nie wiem czy na pewno ten produkt za tym stoi, choć moja cera jest mieszana i skłonna do wyprysków, więc jest to możliwe. Dlatego krem polecam bardziej osobom o cerze suchej i normalnej. Jeśli ktoś ma tłustą to zdecydowanie odradzam. Teraz więc używam go do nawilżania szyi i sprawdza się świetnie.

krem alterra z granatem bio

Wspomnę także, że najlepiej używać go wieczorem, gdyż zostawia po sobie tłustą warstwę i troszkę wolno się wchłania. Choć może na cerze suchej będzie zachowywać się inaczej. Niemniej jednak polecam bo jest to ciekawy produkt.


Znacie kremy Alterry? 

43 komentarze:

  1. Od nich miałam jedynie szampon który tak średnio wspominam. Krem sama nie wiem też mam skórę mieszaną i jestem ciekawa czy to on trochę cię zakochał czy to było coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji stosować tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jak sprawdzi się u mnie . Akurat kończę mój krem z zjaji i powoli rozglądam się za czymś innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie cała ta seria z granatem ba bardzo dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię ten krem i seria z granatem to chyba moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tego kremu i na noc mógłby być, ale na dzień nie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię tą serię z granatem z Alterry, ale kremu nie próbowałam jeszcze ;) Mam cerę mieszaną, także nie wiem czy będzie mi odpowiadał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiałam się kiedyś nad tym kreme, ale ostatecznie nie skusiłam sie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię tą markę - Do zewnętrznej pielęgnacji skóry warto stosować uzdatnioną wodę - my mamy filtr prysznicowy z systemem kdf - woda z niego jest nawilżająca dla skóry, leczy nawet podrażnienia. Stosując ją mam bazę do zastosowania kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam ten zapach, krem niestety nie dla mnie bo soja na drugim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zapach byłam zadowolona z tego kremu ;)

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty Alterra, cena na plus, ładny zapach i dobre działanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie pewnie by był za ciężki ale lubię tą emulsję do mycia twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam kremy Alterry, ale raczej kupuję tylko do rąk. To jedne z niewielu, które radzą sobie z moją wiecznie przeuszoną skórą <3 I składy rzeczywiście mają przyjemne dla oczu ;) Co do stosowania tych do twarzy to jednak bym się bała przez to, że są takimi tłuściochami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rąk nie próbowałam jeszcze, ale na pewno spróbuję :)

      Usuń
  15. Kosmetyk prezentuje się bardzo intrygująco :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja skóra jest dziwna, w zależności od dnia. Raz tłusta a innym razem sucha. Smarując go na noc nie brudzi pościeli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie kładłam go na twarz bezpośrednio przed snem, zawsze coś jeszcze robiłam po jego nałożeniu, ale nie zauważyłam aby brudził :)

      Usuń
  17. Nie znam, dużo słyszałam ale sama bym się chyba na niego nie skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie próbowałam kosmetyków tej marki 😉

    OdpowiedzUsuń
  19. Mógłby mnie niestety zapchać, bo też mam cerę mieszaną skłonną do niedoskonałości ale bardzo fajnie spisuje się maska do włosów z tej serii;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam ten krem i był ok aczkolwiek bez jakiejś rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten kremik niestety chyba nie dla mnie. Lubię kupować kosmetyki w Rossmann😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego kremu jeszcze nie miałam. U mnie najczęściej goszczą te marki Evree lub Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kompletnie nie znam tego kremu, ale szukam czegos podobnego! Jezeli lubisz diy do druku, to zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam :) niesingielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o tej marce ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam krem z tej samej serii, ale z winogronem i nie do końca przypadł mi do gustu. Ciężko rozprowadzał się na twarzy i cały czas go czułam, więc skończył jako krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z tej serii z granatem miałam kiedyś balsam do ciała, ale niestety musiałam go oddać koleżance, bo dla mnie był zbyt tłusty :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie pewnie też by zapchał ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzieś mi się tam przewinął w Rossmanie, ale jeszcze nie miałam okazji wypróbować ;) Mam wrażenie, że większość tych Rossmanowskich kremów czy balsamów się długo wchłania, co nie zmienia faktu, że miałam i używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie stosowałam tego kremu, zawsze na niego patrzyłam w sklepie ale sięgałam po coś innego.

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie chyba by się niestety nie sprawdził. Lubię na twarz nakładać delikatne kremy, które dość szybko się wchłaniają, ale jego zapach z pewnością jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. alterra jest suuuper *.* właśnie to bardzo przystępna cenowo marka, która ma super skład! lubię przede wszystkim szampony z tej firmy :3
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger