3/26/2017

Miła niespodzianka, czyli nowości od Nacomi

Witajcie,

Kilka dni temu dostałam propozycję przetestowania wybranych przez siebie nowości marki Nacomi. Firmę bardzo lubię o czym wspominałam w moich recenzjach. Dlatego nie ukrywam, że możliwość przetestowania od nich czegoś nowego bardzo mnie ucieszyła. Z czasem pojawią się osobne recenzje poniższych produktów, a teraz chciałabym wam pokazać co wybrałam :)

nacomi nowości



Pierwszym produktem jest galaretka do mycia ciała o zapachu greckiego lata. Pierwszy raz spotykam się z produktem do mycia ciała o takiej konsystencji. Do tego dobry, krótki skład i ciekawie zapowiadający się zapach.


Tutaj mamy nawilżający płyn micelarny z kwasem hialuronowym, ekstraktem z rumianku oraz aloesu. Ma za zadanie łatwo i delikatnie zmyć makijaż, a do tego nawilżyć i złagodzić skórę. 

płyn micelarny nacomi

Skusiłam się także na peeling do ciała na bazie cukru o miodowo-mlecznym zapachu. Jeszcze go nie użyłam, ale zapowiada się ciekawie.


Na koniec wybrałam dwie maseczki do twarzy. Pierwszą z nich jest ''Nawilżający koktajl do twarzy 3w1 - błyskawiczne nawilżenie''. Koktajl można stosować na trzy sposoby: jako maskę do twarzy, do oczu oraz jako serum. 

nawilżający koktajl do twarzy 3w1 nacomi

Ostatanim produktem jest maseczka zmniejszająca zaczerwienienia. Ten produkt ciekawi mnie chyba najbardziej ze wszystkich. Moja cera jest w niektórych miejscach widocznie czerwona, a oprócz tego kilka popękanych naczynek. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi i czy zadziała.

zmniejszająca zaczerwienienia maseczka do twarzy nacomi


To by było na tyle z wybranych przeze mnie nowości, a jeśli jesteście ciekawi co jeszcze nowego znalazło się ostatnio w asortymencie Nacomi zapraszam tutaj, a marce dziękuję za możliwość zapoznania się z tymi nowościami.

nowości nacomi

     

72 komentarze:

  1. No proszę jaka urocza niespodzianka. Wszystko super jednak najbardziej interesuje mnie ta galaretka i peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ich bardzo lubię, jeszcze nic mnie nie zawiodło :) sama byłabym zadowolona z takiej paczki tym bardziej że nie miałam tych produktów a w Hebe jeszcze nie są dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne produkty wybrałaś, zatem miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie zapakowane pudełeczko :) Aż miło popatrzeć! Kosmetyki prezentują się świetnie. Wpadł mi w oko peeling :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, pudełeczko wygląda uroczo :)

      Usuń
  5. Ale świetne kosmetyki, też bym z chęcią je przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanego testowania :) To marka godna polecenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię kosmetyki Nacomi, miłego testowania no i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna paka, sama z chęcią poznałabym tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna przesyłka :) Ja jeszcze nie miałam nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna niespodzianka, udanego używania. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem bardzo ciekawa galaretki do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczuszka, czekamy na testy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję, ponieważ naprawdę super przesyłka ;)
    Życzę miłego testowania ;)
    Przesyłam buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne produkty wybrałaś i jestem ciekawa jak się spiszą;) Przyjemnego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nowości i cudowna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wow urocza przesyłka i cudowne nowości, wszystko mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa zawartość :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawe te nowości, zwłaszcza zapach greckiego lata :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne produkty, peeling chyba mnie najbardziej zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne kosmetyki. Mam nadzieję, że jak przetestujesz "galaretkę" to coś o niej powiesz bo strasznie jestem jej ciekawa😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, chętnie podzielę się opinią :)

      Usuń
    2. Nie mogę się już doczekać :)

      Usuń
  22. Udanych testów i już czekam na recenzję produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajną paczka :) Tych produktów nacomi nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja firmy niestety nie znam, ale jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczuszka, ta galaretka do mycia ciała mnie zaintrygowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ale cudowna paczka chcialabym wszystko przetestowac <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, a markę Nacomi bardzo lubię, więc jestem ciekawa, czy sprawdziłyby się u mnie :D Miłego testowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. no, no świetna paczucha, życzę Ci zatem miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, na pewno będzie miłe :)

      Usuń
  29. Świetne produkty! ;) jestem ciekawa tego koktajlu do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super paczka,płyn micelarny bardzo mnie ciekawi :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. O proszę, gratuluję!
    Chętnie i bardzo czekam na recenzje płynu micelarnego:) Nie powiem, że jestem zwolenniczką tych produktów i mają bardzo ładne, proste opakowanie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! To prawda, ich produkty są dobre, a do tego estetycznie zapakowane :)

      Usuń
  32. Słodka seria mnie urzekła :D Jak znajdę galaretkę i peeling gdzieś przy okazji to na pewno skuszę się na spróbowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam kosmetyki nacomi:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Firmy niestety nie znam ale kilka kosmetyków wpadło mi w oko, zwłaszcza scrub do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kosmetyki! Ja jestesm ciekawa działania wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam o Nacomi, ale nic nie używałam z ich asortymentu :)

    OdpowiedzUsuń
  37. niestety jeszcze nie mam nic z Nacomi,ale ich kosmetyki bardzo zachęcają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten koktajl do twarzy bardzo zachęca do zakupu :) Ogólnie bardzo lubię firmę Nacomi.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie produkty są bardzo interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Produkty prezentuja sie super! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fantastyczna niespodzianka. Życzę przyjemnego użytkowania.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Peeling do ciała mnie najbardziej ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger