niedziela, 19 marca 2017

Maseczka na okolice oczu | Biocosmetics

Witajcie,

Jakiś czas temu w nowościach miesiąca znalazła się maseczka algowa do okolic skóry oczu Biocosmetics. Dzisiaj mogę powiedzieć o niej już coś więcej, także zapraszam do czytania.

maseczka maska algowa okolice oczu Biocosmetics


OD PRODUCENTA:

Maska algowa "PEEL-OFF MASK FOR EYES" rozświetla kontur oka, co powoduje, że twarz staje się promienna i nie wygląda na zmęczoną. Produkt nawilża, dotlenia, a także pielęgnuje delikatną skórę wokół oczu. Maska zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek. Regeneruje komórki skóry i nawilża ją dogłębnie.
Wskazania do zastosowania maski: 
-skóra sucha, wiotka, wymagająca ujędrnienia i liftingu
-zmarszczki
-cienie, sińce, kurze łapki, worki, opuchlizna
-inne obrzęki wokół oczu

SKŁAD:

Solum Diatomeae (Diatomaceous Earth), Algin, Calcium Sulfate, Tetrasodium Pyrophosphate, Sodium Ascorbate, Trisodium Phosphate,Crithmum Maritimum Extract,Himanthalia Elongata Extract.

maseczka maska algowa okolice oczu Biocosmetics skład

Aby maseczka była gotowa do użycia należy wymieszać ją z wodą stosując się do proporcji, które producent zamieścił na opakowaniu, a mianowicie na 1 łyżeczkę proszku, należy dodać 2 łyżeczki wody. Jeśli chodzi o wodę to staram się dodawać zamiast zwykłej wodę termalną lub różaną.

maseczka maska algowa okolice oczu Biocosmetics

Po wymieszaniu powinna wyjść jednolita konsystencja bez grudek. I tu mam problem, bo nigdy nie mogę uzyskać jednolitej masy. Za każdy razem wychodzą  grudki, a gdy chcę mieszać ją dłużej wtedy szybko zasycha i nie jestem jej w stanie nałożyć już na skórę. Nie mniej jednak nie wydaje mi się, aby te kilka grudek wpłynęło na działanie produktu, z którego jestem zadowolona.

maseczka maska algowa okolice oczu Biocosmetics

Po ściągnięciu skóra wokół oczu jest rzeczywiście lekko rozjaśniona, a przede wszystkim bardzo gładka i miękka. Często miałam tendencje suchej skóry pod oczami, a nawet na powiekach. Odkąd zaczęłam stosować tą maseczkę problem zniknął co bardzo mnie cieszy. Nowych zmarszczek jak pisze producent nie zauważyłam, ale też nie zauważyłam ani zniknęły te małe, które mam. Być może aby zauważyć efekt trzeba używać jej częściej. Ja stosuję ją raz w tygodniu, kiedy mam więcej czasu. Dla wielu osób maseczki algowe śmierdzą. Ta na szczęście nie ma intensywnego zapachu, chyba że bardzo się nad nią nachylimy.

Podsumowując jestem z niej zadowolona. W końcu znalazłam delikatną maseczkę, która nawilża okolice oczu, wygładza nie powodując przy tym podrażnienia czy uczulenia. 

A ktoś z Was używał już tej maseczki? A może polecacie coś innego na okolice oczu?


PS. Zapraszam tych, którzy nie wzięli jeszcze udziału w moim konkursie, który kończy się już jutro ---> klik

45 komentarzy:

  1. Lubie maseczki algowej, specjalnego pod oczy nie mam ale i zwykle maski algowe można aplikować na oczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz ją widzę i przyznam, że mnie nieco zaciekawiła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm, maseczki pod oczy nigdy nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. A byłam ciekawa, jak się ona sprawdzi;) I super, że fajnie działa;) Ja pod oczy stosuję krem a czasem kolagenowe płatki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nie miałam maski pod oczy w proszku zazwyczaj coś sama z kosmetyków kombinowałam lub używałam zwykłych płatków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po ostatniej przygodzie z maseczką pod oczy z Isany zniechęciłam się do takich produktów .

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to chyba coś dla mnie :) Brzmi dobrze, ma przyjemny skład. Chętnie bym przetestowała, bo maski peel off bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię produkty tej firmy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sprawa :) staram się dbać jak tylko mogę o okolicę oczu, bo mam duuuże predyspozycje do ogromnych zmarszczek wokół oczu (ech, geny), póki co masłem shea. Martwi mnie jednak te peel off... przecież ta skóra jest bardzo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też niestety predyspozycje do zmarszczek, może nie ogromne ale jednak. Według mnie maseczka jest delikatna i jeśli nałoży się grubą warstwę wtedy odchodzi ładnie, bez dodatkowego zmywania.

      Usuń
  10. Chętnie wypróbuję, bardzo ciekawa ta maseczka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt, sama powinnam już się takimi zainteresować, ponieważ podobnie jak Ty często miewam suchą skórę pod oczami. Lepiej zapobiegać niż potem narzekać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, później ciężko coś zrobić. Łatwiej zapobiegać :)

      Usuń
  12. Lubię maski algowe, ale nie wiedziałam, że są też takie na okolice oczu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trafiłam na nia przypadkiem i się skusiłam :)

      Usuń
  13. Nie używałam jej, ale ja lubię maseczkę pod oczy Isana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że mają maseczkę tej firmy :)

      Usuń
  14. Miałam z BjuSpa i bardzo lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam szczerze mówiąc o tej firmie wcześniej, na pewno i niej poczytam :)

      Usuń
  15. Oo, nie wiedziałam, że Biocosmetics ma takie rzeczy :) Ale chyba byłabym zbyt leniwa, by kombinować z tą konsystencją i bałabym się, że mi się to do oczu nasypie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też się tego obawiałam, ale na szczęście jeszcze mi nic nie wpadło. Najlepiej się położyć po nałożeniu, żeby czasem nie ''ściekło'' ;D

      Usuń
  16. Nie miałam okazji jej używać, ale lubię kosmetyki na bazie alg :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może i mnie by się przydała taka maseczka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś czuję, że ta maseczka sprawdzilaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. właśnei szukam maski dobrej na odżywienie i nawilżenie skóry:) ta się wpisuje w kryteria;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli nawilża to coś dla mnie i z chęcią ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takiej maseczki jeszcze nigdy nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Brzmi zachęcająco, choć ja jak mam coś wymieszać i zrobić sama, od razu mi się odechciewa :P Na pewno miałabym problem z regularnością ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś o tym wiem, na to trzeba znaleźć czas ;)

      Usuń
  23. Mi by się taka przydała, musze gdzieś ją znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nigdy nie stosowałam maseczki pod oczy..muszę to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Maseczki konkretnie na okolice oczu nigdy chyba jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Trochę ciężko jest mi sobie wyobrazić zrywanie maski peel off z delikatnej skóry pod oczami :P Ale lubię kwas hialuronowy tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja okolice oczu chyba mam tłuste, zwłaszcza po nocy. Więc nie wiem czy maseczka by się spisała jakoś dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydałaby mi się teraz taka maska :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam maskę algową z tej firmy i byłam z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  30. Maseczki algowe fajnie działają na skórę ale też mam problem z ich przygotowaniem

    OdpowiedzUsuń
  31. Pierwszy raz słyszę o takiej maseczce ale z Twojego opisu myślę, że idealnie by się u mnie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)