2/28/2017

Urodziny bloga - konkurs

Witajcie,

Dwa dni temu minął rok od pojawienia się pierwszego posta. Nawet nie wiem kiedy ten czas minął. Dopiero co zastanawawiłam się nad założeniem bloga. Z tej okzji postanowiłam zorgzanizować mini konkurs. Zachęcam wszystkich do wzięcia w nim udziału.

konkurs rozdanie kosmetyczne blogerka konkurs


Regulamin:

1. Nagrodami w konkursie są maseczki do włosów Perfect.Me, mydełko Organique, oliwkowy balsam do ust Ziaja oraz czarna kredka Eveline.
2. Konkurs rozpoczyna się 28.02.2017r. i trwa do 28.03.2017r.
3. Orgzanizatorem konkursu jest właścicielka bloga.
4. Wyniki konkursu zostaną podane do 3 dni po zakończeniu konkursu.

Powodzenia :)

67 komentarzy:

  1. Postaram się zgłosić, bo mydełko śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze życzenia z okazji urodzin bloga, no i oczywiście powodzenia dla wszystkich biorących udział w konkursie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udziału nie biorę, ale wszystkim innym życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O super :D Fajne produkty -maseczki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, jest co świętować. Mi jeszcze trochę do roku brakuje, aczkolwiek pewnie też bardzo szybko zleci :) Życzę dalszej przyjemności z prowadzenia bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę kolejnego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana wzięłam udział i gratulacje za świetne zorganizowanie konkursu ;)
    Oczywiście życzę dużo sukcesów blogów i wielu kolejnych lat w blogowym świecie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego :) życzę ci aby twoja pasja nigdy nie zniknęła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Życzę Ci dużo weny i kolejnego wspaniałego roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najepszego dla bloga i powodzenia w blogowaniu ;) Czy trzeba udostępniać to zdjęcia na instagramie czy wystarczy Cię obserwować? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Obowiązkowym krokiem jest tylko zaobserwowanie bloga. Obserwowanie na instagramie czy udostępnienie zdjęcia jest dodatkowe, jeśli chcesz to byłoby mi miło, ale to nie będzie miało znaczenia w rozstrzygnięciu konkursu :)

      Usuń
  11. Zrobione. Bardzo przyjemne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w dalszym blogowaniu :) I choć udziału nie biorę, to życzę wszystkim powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzięłam udział, a nóż się uda :) Powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulację , jak ten czas szybko leci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję i powodzenia w prowadzeniu bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzięłam udział :) Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę wszystkim powodzenia, a Tobie wytrwałości i kolejnych wspaniałych blogowych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję rocznicy! Ten czas rzeczywiście szybko leci:) Mój blog w kwietniu będzie obchodził już drugie takie urodziny! :)
    Wspaniałe rozdanie. Życzę wszystkim powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję urodzin bloga !!! Brawo za swoje miejsce w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią się zgłoszę, mój blog też ma urodziny więc zapraszam na mój konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana gratuluję roku ;) Oby blog cały czas się rozwijał ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  24. O proszę, to wszystkiego dobrego w dalszym prowadzeniu bloga! Oby statystyki rosły nadal ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Życzę wszystkim powodzenia w Konkursie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Minął rok, a ja życzę Ci kolejnych pięknych lat blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluje roczku i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje roczku i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję rocznicy :) Życzę dalszej wytrwałości i sukcesów w blogowaniu ;)
    Ja swój roczek przeoczyłam, ale teraz zbliża się 1,5 roku :)
    Ciekawe nagrody i bardzo podoba mi się to mydełko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku Kochana jak ten czas szybko leci. Szczerze mówiąc sama nie wiem kiedy. Ja sama nie mam pojęcia kiedy u mnie zleciało 8 miesięcy bloga. Dopiero co zaczynałam, wchodziłam w blogosferę, więc znakomicie wiem co czujesz.
    No i oczywiście z okazji roczka życzę Ci wszystkiego najlepeszgo, jak najwięcej weny no i długowieczności bloga.
    Pisz tak wspaniale jak robisz to teraz :*
    A do konkursu zgłaszam się dwoma rączkami.

    Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, czas tak szybko leci. Dziękuję Ci bardzo za miłe słowa <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger