2/18/2017

PROJEKT DENKO #1 | styczeń 2017

Witajcie,

Dzisiaj pierwszy post z małym styczniowym denkiem. Zbierałam się trochę, żeby napisać ten post, ale w końcu się zmobilizowałam. Jak widzicie nie ma tego dużo, a o części wspominałam już wcześniej. Jeśli jednak jesteście ciekawi zapraszam dalej :)


cepan maść na blizny


1. Jantar, Odżywka z bursztynu

Tutaj jeszcze stara wersja odżywki w szklanym słoiczku. Jak już pisałam w jednym poście, odżywka u mnie przynosi fajne efekty. Pojawiają się po niej nowe baby hair, brak po niej obciążenia włosów. 

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK


2. La Roche Posay, Oliwka myjąca

Produkt dostałam raz gratis. Sama z siebie nigdy nie kupiłabym takiego produktu, choćby patrząc na dość wysoką cenę, a produkty pod prysznic bardzo szybko się zużywają. Co do samej oliwki nie mam żadnych zastrzeżeń. Dobrze oczyściła i natłuściła skórę, jednak jak dla mnie nie jest rewelacją jak na taką cenę. 

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? NIE


3. Organique, Żel do mycia twarzy Basic Cleaner

Mini żel, który dostałam w promocji Organique. Byłam z niego tak zadowolona, że pokusiłam się o zakup pełnowymiarowego opakowania. Produkt bardzo fajnie oczyszcza cerę, nawilża, jest delikatny i lekko ją rozjaśnia.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK


4. Cepan, Maść na blizny

Nie jest to typowy kosmetyk, lecz apteczna maść. Jednak każdy się zgodzi że blizny nie są niczym estetycznym. Na moich nogach znajduje się sporo małych blizn, na które nie mogę patrzeć zwłaszcza latem kiedy ubieram krótkie spodenki. Produkt ten pomaga w pozbyciu się lub chociaż w zmniejszeniu się blizn. Wszystko zależy czy blizna jest świeża czy stara. Przy nowych bliznach produkt działa dość szybko i skutecznie. Gorzej ze starymi, których nie tak łatwo się pozbyć Jednak przy regularnym stosowaniu można je trochę rozjaśnić i lekko zmniejszyć.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK

srebro koloidalne opinie

5. Nature's Voice, Srebro koloidalne   

Srebro sprawdziło się u całkiem dobrze. Skóra stała się bardziej matowa, a niedoskonałości podczas dłuższego stosowania zostały trochę wyciszone. 

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK


6. Jałowcowy szampon Bania

Tutaj jestem troszkę rozczarowana. Szampon miał pomóc w wypadaniu włosów. Niestety poza oczyszczeniem włosów z zanieczyszczeń nie zauważyłam żadnego wzmocnienia, ani mniejszego wypadania. Raczej do niego nie wrócę

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? NIE


7. Gehwol Med Lipidro

Krem silnie nawilżający do suchych i wrażliwych stóp. Spisał się jak najbardziej. Świetnie nawilża popękaną skórę pięt.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK


denko styczeń 2017

8. Marion, Błyskawiczna odżywka w sprayu

Odżywka pomagająca w rozczesaniu włosów. Jestem z niej zadowolona. Rzeczywiście pomaga w rozczesaniu włosów, nie obciążyła ich. Choć wciąż szukam czegoś jeszcze lepszego.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? BYĆ MOŻE


9. Nacomi, Masło Shea

Kolejny świetny produkt Nacomi. Masło bardzo dobrze nawilża i regeneruje podrażnioną skórę. Jestem zdecydowanie na tak, choć następnym razem rozglądnę się za masłem nierafinowanym.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK


10. Alterra, Pomadka z granatem

Całkiem przyzwoita pomadka  z dobrym składem, zwłaszcza patrząc na  jej niską cenę, czyli ok. 3-4 złotych. Fajnie odżywia i nawilża usta.

Czy kiedyś wrócę do niego ponownie? TAK



To by było na tyle z mojego denka. Znacie te produkty? Jak sprawdziły się u Was?

82 komentarze:

  1. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale dwoma jestem zainteresowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomadkę alterra znam i lubię :) Jantar muszę wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten żel z Organique mnie zaciekawił, nie słyszałam ani nigdzie dotąd o nim nie czytałam... Miałam tą odżywkę z Mariona i podobnie jak u Ciebie, fajna ale bez szału;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie miałam praktycznie żadnego z Twoich zdenkowanych. Zaciekawił mnie jednak żel z Organique i masło Nacomi. Pomadkę Alterry znam w wersji rumiankowej, świetnie zadziałała na moje rzęsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji z rumiankiem muszę spróbować, ale o używaniu jej na rzęsy nie słyszałam :)

      Usuń
  5. Znam tylko odżywkę Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomadkę znam i lubię, Jantar miałam, ale mnie nie zachwycila;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam kiedyś tę odżywkę z Mariona. Nie jest ona rewelacyjna, ale jest dobra i ma dobrą cenę. Mi także ułatwiała rozczesywanie włosów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi pasował ten mini żel Organique:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja kochałam te wcierke z jantara...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mi przypadł do gustu ten żel z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam Jantara, ale już w nowym opakowaniu, jak na razie nie widzę zbyt dużych efektów ale nie używam jej zbyt długo.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jantar stosowałam i początkowo był dla mnie mega odkryciem, dopóki nie poznałam nowych, lepszych wcierek jak np. placenta. Cepan stosowałam - dobry na świeże blizny, przyspiesza też gojenie się tatuażu, trochę śmierdzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O wcierce placenta nie słyszałam, chętnie poczytam o niej coś więcej. A co do Cepana to racja, zapach nie jest najlepszy :<

      Usuń
  13. Niektóre produkty znam, ale nie testowałam. Od dłuższego czasu interesuję się jednak tą odżywką z Jantara :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie odżywka Jantar się nie sprawdziła

    OdpowiedzUsuń
  15. Jantar nie dawno kupiłam i dopiero mam zamiar zacząć stosować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używałam maści cepan i nic mi nie pomogła i do tego śmierdzi czosnkiem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to szkoda, że nic nie pomogła. A stosowałaś na świeże blizny? Zapach okropny, to prawda. Dlatego najlepiej nie wąchać jak tylko się da :)

      Usuń
  17. Nic nie miałam niestety :( jedynie słyszałam o jantarze, ale nie wiem czemu nie umiem się przekonać :/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam pomadkę z Alterry, stosuję ją każdej zimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic nie miałam z przedstawionych produktow :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubiłam pomadki Alterra, zaś jeżeli chodzi o Jantar, to tęsknię za starą wersją :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Bursztynowa odżywka zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  22. wcierkę jantar, masło nacomi i spray mariona bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam żadnego z tych produktów ale mam cztery na oku! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zainteresowała mnie szczególnie ta maść na blizny i pomadka z granatem :) Wcierkę Jantar znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odżywkę w spreju o Marion mam , lubię ją. 😊

    OdpowiedzUsuń
  26. jantar to mój ulubieniec od lat :) kupie tą maść na blizny, szukałam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś miała bardzo okropne nawroty opryszczki, przeczytałam o srebrze koloidalnym i pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam pomadkę i również byłam zadowolona. Mąż stosował odżywkę Jantar, niestety się nie sprawdziła. W przyszłości skuszę się na odżywkę Marion.

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu kupić Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z produktów nie znam, być może dlatego, że mam swoje stałe kosmetyki i nie szczególnie zmieniam i testuje co innego ;) Choć taką pomadkę na pewno bym do swojej kolekcji dokupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie posiadam żadnego z tych produktów, ale skusiłabym się na tą pomadkę z Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Używałam 2 z tych produktów - Jantar i Cepan. Niestety, oba nie przyniosły dobrych efektów. Dodatkowo odżywka mocno podrażniła mi skórę głowy i teraz akceptuje tylko niektóre produkty dla dzieci. W skuteczność maści na blizny i tak wątpiłam, więc się nie rozczarowałam przynajmniej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się u Ciebie nie sprawdziły te produkty. Zauważyłam właśnie, że Jantar się sprawdza albo podrażnia niektóre osoby ;/

      Usuń
  33. La Roche i Jantar - mialam, swietnie sie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zaciekawił mnie ten szampon :) u mnie właśnie pojawiła się aktualizacja włosowa:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też lubię Jantara, zaciekawił mnie ten żel z Organique :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam żadnego z tych produktów, ale sporo dobrego słyszałam o odżywce Jantar - mam zamiar w najbliższym czasie się w nią zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trzeba kupić Jantarka ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Używam odżywki Jantar i maści cepan. Jak odżywka sprawuje się świetnie (pojawiają się baby hair, co mnie bardzo cieszy), to maść w ogóle nie działa, blizna po wyrostku jaka była taka jest :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Hah, tak myślałam, że pokusisz się na żelik Organique :D Ja też pewnie wrócę do niego wkrótce, o jakiejś normalnej porze roku, bo zimą jednak trochę mnie przesusza.
    Mogłabyś do tego denka dorzucać linki kochana dla takich ciap jak ja, bo szukam tego srebra i znaleźć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie właśnie teraz fajnie się sprawdza, nie wysusza. A także mam problem z przesuszaniem, zwłaszcza zimą.
      A linki masz na myśli do moich poprzednich wpisów z nimi związanych? ;D

      Usuń
    2. Yup :D Bo np. to srebro brzmi przeciekawie, a wpisywałam w wyszukiwarkę Twojego bloga i nic nie znalazłam :(

      Usuń
    3. Nie znalazłaś o nim wpisu, bo akurat o nim nie było osobnej notki. Ale pomyślę nad takim postem żeby napisać coś więcej :)

      Usuń
    4. Ah no to wszystko jasne :D A zdążyłam już w siebie zwątpić :D

      Usuń
  40. znam i lubię tylko masełko shea :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Odżywkę z jantaru bardzo dobrze znam i jest najlepsza :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomadka z Alterry jest moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Odżywkę z bursztynu uwielbiam, ciekawa jestem tej oliwki ale cena rzeczywiście za wysoka :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jantar świetnie się u mnie sprawdzał jednak jestem mało regularna w jego stosowaniu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  45. Jantar sprawdził się u mnie neutralnie - ani nie zaszkodził, ani wybitnie nie pomógł ;)
    Przypomniałaś mi natomiast o maśle shea. Czas najwyższy się w nie zaopatrzyć! :D
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam tylko Jantar, również działa fajnie na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię masło shea :) Skusiłam się raz na tą wcierkę ale u mnie nic nie zdziałała.

    OdpowiedzUsuń
  48. Organique brzmi ciekawie, a na maść na blizny muszę się kiedy skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Niestety nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  50. W sumie z tego zestawienia tylko odżywkę z Jantara znam, chociaż osobiście nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Produkty Jantar bardzo mi służą. :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Konkretne denko :D Ja uwielbiam Jantar! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. maść na blizny cepan jest fajna, ale wymaga długiego stosowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, szkoda że nie działa szybciej.

      Usuń
  54. Żadnego z tych produktów nie miałam. Odżywkę Jantar miałam ale inną w sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  55. bardzo dziękuję za odwiedziny :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zarówno ja jak i moje włosy uwielbiamy tę odżywkę - świetnie działa u nas z szamponem. Sama wcierka bardzo szybko sprawiła, że wyrosły baby hair, a oprócz tego włosy przestały aż tak wypadać i aż tak się rozdwajać ;)
    zaciekawiłam mnie również tą maścią, muszę sobie o niej poczytać to może i u mnie się sprawdzi ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogłaby się u Ciebie sprawdzić :)

      Usuń
  57. Ja ma cepan :) Oprócz tego jeszcze bliznasil.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliznasil raz miałam, ale dla mnie nie było szału, może działał podobnie do Cepana, a cenowo tą drugą bardziej mi się opłaca :)

      Usuń
  58. Znam tylko pomadkę Alterra, ale w rumiankowej wersji i spisuje się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Zanm sporą część tych produktów, chociaż nie wszystkie się u mnie sprawdziły tak dobrze jak u Ciebie. Chociażby Jantar - u mnie zerowy efekt. Ciekawi mnie czy cepan poradziłby sobie z bliznami po trądziku. Czy stosujesz jeszcze jakieś inne produkty na blizny, które mogłabyś polecić (cepan jest dla mnie dość trudno dostępny)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na twarz nigdy nie używałam Cepanu to niestety nie powiem jak się u mnie w tej kwestii sprawdził. A jeśli chodzi o inne produkty na blizny to używałam jeszcze Bliznasil. Forma żelowa, bezzapachowa co dla wielu osób jest lepszą alternatywą do tej maści, która powiedzmy sobie szczerze śmierdzi cebulą. A co do jego działania to jak dla mnie było ono bardzo zbliżone do Cepana :)

      Usuń
    2. Dziękuję, za odpowiedź :)

      Usuń
  60. Masło Nacomi chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger