1/06/2017

Top Coat Gel Like - Wibo

Witajcie,

Wiele z Was od dawna przerzuciła się na hybrydy. Ja rozważam taką opcję, jednak póki co maluję zwykłymi lakierami. Dobry top coat trudno znaleźć. Czasm droższe, nie znaczy lepsze. Czy znalazłam ten ulubiony?

Wibo, gel like top coat, utwardzacz do paznokci

Bohaterem tego wpisu jest top coat marki Wibo. Jak pisze producent nałożony na lakier zapewnia efekt żelowych paznokci, chroni przed odpryskiwaniem i ścieraniem lakieru. Pozostawia grubą warstwę ochronną, wygładza i nadaje intensywny połysk.

Wibo, gel like top coat, utwardzacz do paznokci

A jak jest w rzeczywistości? Przyznam, że ten produkt radzi sobie dużo lepiej w porównaniu z niektórymi dwa razy droższymi utwardzaczami. Jeśli chodzi o efekt żelowych paznokci to zgadzam się w połowie. Wiadomo, że żaden produkt nie da takiego efektu jak żelowe paznokcie, jednak bardzo fajnie nabłyszcza, nadaje lekki efekt żelu i szybko zasycha. Bez odpryskiwania wytrzymuje koło 3-4 dni. Jak dla mnie nie jest źle. Miałam droższe utwardzacze, które już na drugi dzień gdzieniegdzie odpryskiwały. Wybaczcie za brak efektu na paznokciach, jednak brak słońca sprawia, że zdjęcia jak sami widzicie wychodzą okropnie. Ogólnie mówiąc jestem bardzo zadowolona, na pewno będę do niego wracać, tym bardziej że jego cena to zaledwie 8 zł, a na promocji jeszcze mniej.

Znacie ten top coat? Co sądzicie?

82 komentarze:

  1. Ja go nie lubię, bo na moich paznokciach robił straszne bąbelki powietrza i lakier z nim wyglądał okropnie. Bardzo lubię żelowy top z Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja często mam problem z bąbelkami i ten o dziwo u mnie ich nie spowodował. Ale z Golden Rose nie miałam. Na pewno spróbuję :)

      Usuń
  2. Ja cały czas robię hybrydy ale przyda mi się trochę odpoczynku, a ten nawierzchniowy top przyda mi się pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze go nie miałam ale jak tylko skończę obecny to planuję go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie słyszałam, że jest bardzo dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uzywam tylko tych od WIBO są najlepsze :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2017/01/cos-dla-kazdego-asucha-praliny-od-firmy.html?showComment=1483727570332#c7915043403666688672

    OdpowiedzUsuń
  6. ja na chwile obecną ejstem na maksa zauroczona hybrydami D aż dziwne, że to mówię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się nie dziwię, wyglądają pięknie ;D

      Usuń
  7. Nie znam go, obecnie mam inny top coat, chyba z miss sporty, ale jest kiepski. Następnym razem wypróbuję ten;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przepadam za tym produktem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że Tobie się nie sprawdził. Zauważyłam, że ten produkt się albo lubi, albo nie ;)

      Usuń
  9. Nie znałam go, robię teraz hybrydy i jestem zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam go jakiś czas ale jak dla mnie nie było żadnej różnicy w trwałości lakieru.

    Pozdrawiam,
    http://kosmetyczne--szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ale nie przepadam. Ja uwielbiam sun top od Kabos - każdy mi mówi jakie piękne hybrydy, że błyszcza, a to tradycyjne lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam go, niestety nie używam takich produktów. Do pracy nie mogę mieć pomalowanych paznokci nawet bezbarwnym lakierem :( więc nawet top coat odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Ty :( a gdzie pracujesz jak mogę wiedzieć?

      Usuń
    2. Sklep spożywczy.. niestety wymogi sanepidu są takie :/

      Usuń
    3. Rozumiem, choć trochę się dziwię co do wymogów nawet co do przezroczystego lakieru, dzięki któremu paznokcie wyglądają estetycznie ;/

      Usuń
  13. Ja osobiście też używam hybryd. Ale pewnie niedługo trzeba będzie sobie zrobić przerwę, to spróbuję top coat z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hybrydy to szał jednak ja już od roku ich nie noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem za hybrydami i póki co jestem meeega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go ! :) mam mieszane uczucia, bo nie jest to jeszcze to, czego szukałam, chociaż jest dość trwały. Ogólnie dobry kosmetyk w dobrej cenie właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, może to nie jest ekstra utrwalacz jedno całkiem dobry jak dla mnie w przystępnej cenie :)

      Usuń
  17. Mam bardzo słabe paznokcie, więc może mi troszkę utwardzi. Spróbuję. Obserwuję ♥
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. również posiadam top coat z wibo, jak dla mnie jest rewelacyjny, bardzo go lubię a hybrydy odpuściłam ponieważ za mocno zniszczyły mi paznokcie.

    http://xkareen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie trochę obawiam się hybryd, zniszczenia paznokci. Tym bardziej, że moje naturalne są bardzo cienkie ;/

      Usuń
  19. odkąd używam hybryd nie rozglądam się za tego typu produktami, ale dobrze wiedzieć, że są takie, które dobrze się sprawują:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tym produkcie, ale jest bardzo ciekawy. Muszę zakupić !

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam i też o nim pisałam - bardzo go lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiele osób go sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety nie podbił mojego serca..

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tego produktu, ale w sumie lakier na moich paznokciach i bez takich preparatów długo się utrzymuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Będę mogła go polecić koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś probowałam "cuda niewidy" na paznokcie ale żelowe, fajny jest żelowy top coat z golden rose :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też jestem przy zwykłych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie top z Indigo daje radę 10 dni.... więc temu z Wibo podziękuję;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo to na pewno będzie kolejnym, który wypróbuję :)

      Usuń
    2. a wypróbuj bo ziomek jest zacny:)

      Usuń
  29. Nie jestem na bieżąco ze zwykłymi lakierami, ale produkt ciekawy, Wibo ogólnie ma dość fajne kosmetyki i przystępnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja od dłuższego czasu sięgam tylko po topy Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam raz jeden top Sally, ale dla mnie bez rewelacji :<

      Usuń
  31. Od pewnego czasu moje paznokcie są utwardzane tylko żelem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena jest okej, więc warto spróbować :) Sama bym chciała mieć taki efekt, bez robienia żelowych paznokci :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O super, właśnie mi się skończył top chyba z Essence. Spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie kupowałam tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Znam te lakiery bardzo dobrze, jak na swoją cenę są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo lubię kosmetyki z firmy wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam, nie testowałam go ale moze sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Rzadko maluję paznokcie , tego utwardzacza nigdy nie miałam .

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. miałam typowo żelowe lakiery z wibo i fajnie wyglądały

    OdpowiedzUsuń
  41. Tego nie znam ostatnio używam tylko hybryd jeśli jednak daje swoim paznokciom odpocząć stawiam na SV

    OdpowiedzUsuń
  42. Wolę Wibo Iron Hard, bo nie robi mi bąbelków i zabezpiecza lakier na jeszcze dłużej ;)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeszcze jak używałam zwykłych lakierów ten top był jednym z najlepszych jakie miałam okazję używać :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Prowadzisz ciekawego bloga.Mam nadzieję , że jeszcze wiele osiągniesz, trzymam za Ciebie kciuki piękna <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Może dam mu szansę, szukam własnie dobrego utwardzacza :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham hybrydy, bo ok 2 tygodni nie trzeba malować pazurków ;) Ale dostałam onycholizy i przerzuciłam się na jakiś czas na zwykłe lakiery ;)
    Ale wypróbuje ten top :))

    OdpowiedzUsuń
  47. ooo nie widziałam go ; ) albo nie zauważyłam, ale całkiem ciekawy ten top muszę się na niego skusić po twoim wpisie ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że również się nie zawiedziesz :)

      Usuń
  48. Jestem wierna Seche Vite już od dawna:) Kosmetyki wibo konsekwentnie mnie w jakiś sposób zawodzą, nie wiem co ze mną nie tak, tyle osób je chwali a mnie nic nie zachwyca. Ale bardzo się cieszę że u Ciebie daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat tą markę lubię. Może nie wszystkie produkty się spisały, ale z wielu jestem zadowolona :) a o Seche Vite dużo słyszałam. Jest na mojej liście do testowania :)

      Usuń
  49. nie próbowałam, bo w sumie na razie jedynie ograniczam się wyłącznie do różnych odżywek, żeby przywrócić swoje paznokcie do normalnego w miarę stanu po latach ich zjadania. ;)
    pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trzymam kciuki, żeby odżywki szybko je zregenrowały. Pozdrawiam ;)

      Usuń
  50. Miałam go i lubiłam, ale ostatnio przerzuciłam się na inny z miss sporty, troszkę tańszy (ok 6zł) a równie dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeżeli piszesz, że dobrze sobie radzi i jest lepszy od droższych utwardzaczy to sobie go kupię :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam ale nieco inny... Teraz korzystam z Golden Rose :)
    Na moim blogu trwa konkurs - zapraszam do udziału!
    melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. ja należę do tej grupy, która nigdy nie miała hybrydy na paznokciach :) Też maluję lakierami i cenię dobre top coaty :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Lakiery z Wibo kupuje rzadko ale za to bardzo lubię inne ich kosmetyki jak podkład puder czy korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam kiedyś jakiś lakier Wibo ale nie pamiętam już jaki był.

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie miałam, ale to może dlatego, że od dłuższego czasu mam żel na paznokciach :) Jednak jeśli chodzi o lakiery z Wibo to zawsze byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Z czystym sumieniem polecam Quick Top z Neonail! :) Jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  58. Miałam swego czasu - był niezły, ale szybko mi zgęstniał :( Teraz moim absolutnym hitem jest insta dri z SH :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger