1/03/2017

Cera Plus Solutions - żel pod oczy do skóry delikatnej

Witajcie,

Przychodzę z pierwszym wpisem w nowym roku. Jak wiecie z innych postów, moja skóra pod oczami jest bardzo wrażliwa ze skłonnością do alergii. Używałam różnych produktów. Jedne sprawdzały się lepiej, inne gorzej. Tym razem przyszła pora na przetestowanie delikatnego żelu do skóry delikatnej marki Cera Plus. Zachęcona dobrym działaniem kremu do twarzy tej samej marki, postanowiłam wypróbować inny ich produkt. Padło na żel pod oczy. Czy słusznie?

cera plus solutions żel pod oczy do skóry delikatnej


OD PRODUCENTA:
  
Żel przeznaczony do pielęgnacji delikatnej skóry wokół oczu z widocznymi cieniami i drobnymi rozszerzonymi naczynkami, a także do intensywnej pielęgnacji skóry naczynkowej, skłonnej do zaczerwienień. Poprawia wygląd i kondycję skóry wokół oczu, zmniejsza widoczność zaczerwienień.
Żel łagodzi podrażnienia i przyspiesza regenerację. Zmniejsza widoczność cieni i tzw. „worków” pod oczami.

Żel posiada lekką konsystencję.


SKŁAD:

Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract, Glycerin, Malpighia Glabra Fruit Extract, Panthenol, Triethanolamine, Carbomer, Troxerutin, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben.

cera plus solutions żel pod oczy do skóry delikatnej

Żel pod oczy znajduje się w plastikowej tubce z odkręcaną zakrętką. Wolę produkty w słoiczkach, gdzie mogę zużyć produkt do końca bez rozcinania opakowania, jednak taka wersja jest bardziej higieniczna. Jego pojemność to 15 ml, jednak jest bardzo wydajny. Produkt ma postać przezroczystego żelu. Taka konsystencja najbardziej mi odpowiada, jeśli chodzi o pielęgnację wokół oczu. Nie chcę w te okolice nakładać jeszcze ciężkich kremów, więc żele sprawdzają się najlepiej. Zapachu natomiast nie wyczuwam żadnego.
  
cera plus solutions żel pod oczy do skóry delikatnej

Do samej aplikacji żelu nie mogę się przyczepić. Fajnie się wklepuje, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu. Za to sprawia, że skóra staje się gładka i nawilżona. Od ponad roku po używaniu odżywki do rzęs Long4Lashes na moich powiekach widnieje kilka popękanych naczynek. Głównie dlatego zdecydowałam się wypróbować ten kosmetyk. Jednak czy je zlikwidował? Nie będę ukrywać, że na to liczyłam chociażby w małym stopniu, jednak nie zauważyłam aby coś z nimi zrobił. Naczynka jak były, tak są. Chociaż nie ma się raczej co łudzić. Rozszerzonych naczynek zarówno na twarzy jak i ciele bardzo trudno się pozbyć. Natomiast podczas stosowania żadne nowe się nie pojawiły, co już jest dla mnie plusem. Chociażby profilaktycznie uważam, że dobrze jest stosować taki produkt, zwłaszcza jeśli ktoś ma predyspozycje do pękania. Natomiast mam wrażenie, że lekkie cienie, które posiadam trochę się rozjaśniły i skóra nabrała lepszego koloru jak obiecuje producent. 

cera plus solutions żel pod oczy do skóry delikatnej

Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z tego żelu mimo tego, że nie zrobił nic z naczynkami. Jednak żel jest godny uwagi. Fajnie nawilża i rozjaśnia skórę. Najbardziej nadaje się do skóry młodej, bez widocznych zmarszczek. Dla starszej skóry prawdopodobnie będzie za słaby. Muszę także dodać, że produkt mnie nie uczulił, ani nie podrażnił za co duży plus. Nawiasem mówiąc Cera Plus posiada w swojej ofercie całkiem fajne produkty. Nie mam pojęcia, dlateczego marka nie jest bardziej popularna. 

cera plus solutions żel pod oczy do skóry delikatnej


A Wy znacie produkty tej firmy? A może używaliście tego żelu?

72 komentarze:

  1. Nie znam ale chętnie bym u siebie przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej zależy na nawilżaniu, więc jak fajnie nawilża to na pewno wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam cery naczynkowej , więc nie używam tego typu produktów ;) Ale masz rację, że naczynka cięzko jest usunąć kremem czy serum. Delikatnie możemy je zniwelować ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo wszystko dla mnie, wydaje się być dosyć fajnym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że tak czy tak trzeba go przetestować co by zobaczyć jak u nas się spisze;)

      Usuń
  5. U mnie są już widoczne pierwsze zmarszczki, więc obawiam się, że będzie dla mojej suchej skóry zbyt słaby.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie potrzebuje nic na zmarszczki,ale się zacznie niedługo,więc dobrze wiedzieć,że ten kosmetyk przynosi efekty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na zmarszczki akurat właśnie nie jest ;)

      Usuń
  7. Ja to już potrzebuję czegoś mocniejszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że kremik dobrze by się u mnie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny ten żel pod oczy. Szkoda, że już zakupiłam krem.
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już niestety stosuję mocniejsze i lekko przeciwzmarszczkowe kremy pod oczy, więc ten pewnie byłby u mnie trochę za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukałam takiego produktu, dzięki za cenne info!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz spotykam się z tą marką jak i z żelem :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam jeszcze nic tej marki. Problemu z naczynkami nie mam, ale od czasu do czasu pojawiają się cienie. Może ten żel potrafiłby je rozjaśnić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakoś wolę bardziej "treściwe" kremy od lekkich żeli ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jako nastolatka używałam żeli pod oczy, teraz wolę treściwsze kremy

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie pewnie będzie za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znałam tego żelu ale wygląda fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nic jeszcze z tej firmy ale ten żel pod oczy bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To chyba coś dla mnie, cienie są moją zmorą. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja szczerze mówiąc już dawno odpuściłam kwesię kosmetyków "pod oczy" bo nic na mnie nie działa ;D Z faktem, że nic nie zmniejszy moich genetycznym sińców pod oczami też sie pogodziłam :D
    Ale lubię czytać takie posty, bo zawsze gdzieś tam mam nadzieję, że trafię na jakiś kosmetyk-cud :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już tak gdzieś od dwóch lat używam regularnie. Nawilżam z nadzieją, że może chociaż dzięki temu opóźnię proces powstawania zmarszczek ;D A no i mam często suchą skórę w okolicach oczu, więc nie wyobrażam już sobie nic nie używać pod oczy :)

      Usuń
    2. Nie wiem w jakim jesteś wieku ale spróbuj coś z retinolem. Jednym z działań retinolu jest pogrubienie skóry, może zadziała :)

      Usuń
  21. Muszę się przyjrzeć temu kremikowi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale przetestuje, jak skończy mi się krem z resibo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja kupiłam ostatnio krem, czy tam żel od Ziaji i jestem do niego sceptycznie nastawiona. Niby coś tam robi, ale nie do końca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja do kremów z Ziaji jakoś nie jestem do końca przekonana.

      Usuń
  24. Mam dość spore cienie pod oczami i jak na razie żaden krem mi ich nie zredukował :( może ten by troszkę pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kosmetyki tej firmy bardzo mi służą. Polecam szampon i odżywkę do włosów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię stosować kosmetyki pod oczy ale tego żelu akurat nigdy nie kupowałam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Polecam pod oczy serum od Babuszki Agafii, jak dla mnie jest idealny!

    zapraszam na bloga o moim życiu: diamentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. nowość dla mnie. ciekawe czy ma skóra by go polubiła:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam marki, ale krem wydaje się na prawdę godny uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie dopracowane są Twoje posty! <3
    pozdrawiam!

    i zapraszam do siebie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam kosmetyków tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie pewnie już tylko pod makijaż
    Tak sięgam bardziej po kremy niż żele

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Niestety ten produkt nie sprawdził by się u mnie. Patrząc na jego skład przypuszczam, ze mógłby mnie uczulić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Potrzebuję czegoś bardziej treściwego :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Firmy nie znam, ciekawy produkt, ale wątpię, że się sprawdzi na mojej skórze :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Słyszałam o tej marce, ale nie miałam okazji jeszcze jej wypróbować. Żel wydaje się ciekawy, ale już przerzuciłam się na kremy pod oczy, trochę bardziej odżywczo-regenerujące:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Używam kremu do cery naczynkowej na noc z tej firmy i jest boski. Strasznie tłusty, ale rano po przebudzeniu widać ogromną różnicę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też używałam na naczynka, tylko wersji na dzień :)

      Usuń
  38. Od dawna szukam skutecznego żelu pod oczy. Chętnie wypróbuję ten który polecasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam za taką formułą produktów pod oczy. Lubię zdecydowanie mocne, treściwe kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie słyszałam wcześniej o tym produkcie ani filmie - chyba będę musiała trochę o niej poczytac. :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja próbuję się uporać z cieniami pod oczami, może zatem to coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwszy raz o nim czytam. Póki co, produktów pod oczy mam pod dostatkiem.

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tej firmy. Produkt wydaje się być bardzo ciekawy :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam produktu, ale tez mam problem z dopasowaniem odpowiedniego kremu pod oczy. Zazwyczaj kazdy sprawia, że mnie pieka :(

    OdpowiedzUsuń
  45. Krem pod oczy musi nawilżać :) nie ważna jest dla mnie konsystencja. :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy ten kremik a zdjęcia przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten żel pod oczy ... fajnie brzmi i wygląda :) Nigdy go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Na moją zmęczoną cerę świetnym rozwiązaniem okazało się serum z witaminą C marki Liqpharm. Jednak przydałoby mi się coś konkretnie pod oczy, ten żel mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam wcześniej o tym konkretnym serum, jednak szukam czegoś właśnie z witaminą C, więc na pewno o nim poczytam :)

      Usuń
  50. na moje cienie nic nie pomoze juz wszystkiego probowałam

    OdpowiedzUsuń
  51. ooo a ja właśnie szukam czegoś pod oczy ! :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Miałam kilka żeli i jednak wolę takie miłe odprężenie po kremowej formule, więc w sumie z żelów zrezygnowałam :) Może jednak przekonałabym się do niego na lato :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger