12/15/2016

Wyzwanie ''OBUDŹ SIĘ PIĘKNA'', CZYLI PIELĘGNACJA TWARZY PRZED SNEM

Witajcie,

Dzisiejszym postem będzie wyzwanie ''Obudź się piękna'', które rzuciła mi Dyed Blonde. W wyzwaniu chodzi o to aby opisać pielęgnację twarzy przed snem. Dla mnie to fajna akcja i z chęcią zdecydowałam się wziąć w niej udział :)



Każda z nas ma inne przyzywczajenia, używa innych kosmetyków do pielęgnacji cery, jednak żadna z nas nie zapomina o demakijażu po całym dniu - mam przynajmnniej taką nadzieję! ;). Moim zwyczajem jeśli chodzi o demakijaż jest używanie płynu micelarnego Garniera. Więcej o nim mogliście przeczytać w tym poście.

Kolejnym krokiem, o którym nie zapominam jest oczywiście oczyszczenie twarzy. Aktualnie używam żelu Organique, Basic Cleaner. Jestem z niego bardzo zadowolona. Fajnie oczyszcza skórę, delikatnie myje nie powodując podrażnień. 

Żel Organique Basic Cleaner

Każdy typ cery potrzebuje nawilżenia, a zimą kiedy twarz wystawiona jest na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz przebywanie w ogrzewanych pomieszczeniach musimy jeszcze bardziej o nią zadbać. Chciałabym Wam pokazać trzy produkty, które lubię i fajnie sprawdząją się w pielęgnacji cery przed snem. 

Pierwszym produktem jest serum nawadniające Dermedic. Serum używam przede wszystkim wtedy kiedy widzę, że moja cera jest przesuszona, zaczerwieniona i potrzebuje ukojenia. Produkt bardzo fajnie nawilża i nawadnia skórę, a po wstaniu mam wrażenie, że twarz jest lekko rozjaśniona.  Moja cera jest mieszana, jednak nie zauważyłam aby zapychał pory. Nie mogę nie wspomnieć także o tym, że twarz po nim jest miękka i gładka.

Serum nawadniające Dermedic

Jeśli chodzi o kremy, których używam na noc to jednym z nich jest Effaclar Duo Plus, którego pełną recenzję możecie przeczytać tutaj. Jeśli Wasza cera jest problematyczna to polecam zapoznać się z tym produktem. W tym jednak poście bardziej chcę skupić się na nawilżaniu. Jednym z kremów, których aktualnie używam jest Mixa Hyalurogel, krem intensywnie nawilżający. Szczerze mówiąc rzadko sięgam po drogeryjne kremy. Ten otrzymałam jednak w ramach tesów Ofeminim. Powiem Wam, że jak na krem z ''niższej półki'' jest całkiem niezły. Fajnie nawilża, nadaje skórze miękkości i mimo moich obaw nie uczula. Używam go także do skóry szyi, o której w swojej pielęgnacji nie zapominajmy.

Mixa Hyalurogel, krem intensywnie nawilżający

Mixa Hyalurogel, krem intensywnie nawilżający

Ostatnim produktem, którego zaczęłam używać tej zimy jest maść z witaminą A pewnie wielu z Was już znana. Osobiście jednak nie miałam z nią wcześniej styczności i szczerze mówiąc żałuję, bo ten produkt jest świetny i to nie tylko w pielęgnacji twarzy. Używam jej kiedy na skórze pojawiają się suche ''placki'' oraz skórki, a także co kilka dni nakładam pod oczy. W efekcie skóra jest natłuszczona, nawilżona i zregenerowana. Trzeba tylko uważać, aby nie przesadzić z ilością, gdyż przez zawartą w niej wazelinę może zapychać stosowana w zbyt dużej ilości. Dużym plusem jest także cena, czyli jakieś 3 zł.

maść ochronna z witaminą A


To by było na tyle w tym temacie. Mam nadzieję, że dotrwaliście do końca :) 

Do wyzwania nominuję kolejne trzy dziewczyny:

1. Dianę - http://chanceleee.blogspot.com/
2. Dominikę - http://princessdooomiii.blogspot.com/
3. Paulinę - http://dramabeautyy.blogspot.com/


79 komentarzy:

  1. koniecznie muszę zaopatrzyć się w tę maść z witaminą A :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię używać maści z witaminą A, ostatnio jakoś o niej zapomniałam :) Dziękuję za nominację, świetna akcja!

    OdpowiedzUsuń
  3. znam tylko maść z witaminą a;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maść z witaminą A to mój niezbędnik sama o niej pisałam, natomiast reszty nie używałam ale u mnie teraz podstawowym punktem pielęgnacji jest olejek Nacomi z nasion konopi indyjskich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuje i w sumie kupie żelu Organique ;) Mój się skończył więc czas na kupno nowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam. Sama raczej zdecyduję się na większe opakowanie, jest bardzo wydajny :)

      Usuń
  6. muszę kupić sobie jakiś dobry toniczek :D bo akurat skończył mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, jestem na etapie poszukiwań toniku :)

      Usuń
    2. ja pewno kupię ten tescowy :D

      Usuń
  7. Maść witaminowa dosłownie uratowała mi skórę kilka lat temu, gdy zmagałam się ze strasznym przesuszeniem. Po kuracji problem już nie wrócił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej często zmagałam się z przesuszeniami na twarzy. Aż szkoda, że wtedy o niej nie wiedziałam :)

      Usuń
  8. Mam maść z wit. A i też polecam. Bardzo fajne produkty do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maść ochronna zawsze u mnie jest ! To taka moja " apteczna" doraźna pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie tak dawno przeszłam na wieczorną pielęgnację ala koreańską i moja skóra wygląda teraz o niebo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo słyszałam o koreańskiej pielęgnacji :)

      Usuń
  11. Maść z wit. A stosuję na pęknięte kąciki ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, i mi pomaga kiedy pękną kąciki :)

      Usuń
    2. I ja ją wtedy używam :)

      Usuń
  12. O! A ja mam krem z witaminą A, może też spróbuję maści...

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałam swego czasu mixa i byłam zadowolona :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. pewnie, że dotrwałam, maść z witaminą A chyba kiedyś stosowała do suchych rąk, pomagała. Do twarzy nie próbowałam, ale wszystko przede mną
    Cieszy mnie, że przyjełaś wyzwanie, ciekawe jak długo będzie krążyć po sieci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do rąk również czasami używam kiedy dłonie są mocno przesuszone. Fajnie, że maść jest uniwersalna. Wzywanie jest bardzo fajnie, więc myślę że trochę będzie krążyć, ale zobaczymy ;)

      Usuń
  15. Żelik Organique miałam i choć cena boli portfel to na pewno jeszcze się na niego skuszę, bo pachnie nieziemsko, a i na mojej alergicznej cerze sprawdza się bardzo w porządku.
    Zaciekawiło mnie Twoje serum. Prezentuje się zachęcająco, a potrzeby mojej skóry są, zdaje się, podobne do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój jest z promocji za 1 grosz. Przyznam, że wcześniej sama z siebie bym go raczej nie kupiła ze względu właśnie na dość wysoką cenę, a przy tym w składzie posiada składnik, na który mam uczulenie, więc takie produkty omijam szerokim łukiem. Ale o dziwo, stosując ten żel nie wystąpiła żadna reakcja i chyba zdecyduję się na pełnowymiarowe opakowanie. A co do zapachu to racja. Pachnie przepięknie :)

      Usuń
    2. Czyżby Cocoaminopropyl Betaina? ;)

      Usuń
  16. Serum mnie interesuje chyba najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. O witaminie A słyszałam dużo dobrego, więc czas zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten żel do buzi z pierwszego zdjęcia i jest świetny!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Maść z witaminą A zawsze musi być w mojej kosmetyczne ;) "Kosmetyk" uniwersalny ;) Ja najczęściej używam jako kremu pod oczy, ale doskonale sprawdza się również jako fenomenalny nawilżacz/natłuszczacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja wciąż poszukuję odpowiedniego kremu nawilżającego dla siebie. Ciągle mi coś w którymś nie odpowiada. Jeszcze teraz mam nowy krem na trądzik, który trochę mi skórę podrażnił i tym bardziej potrzebuję odpowiedniego nawilżenia. Maść z witaminą A to dobra rzecz :) A co najważniejsze taka tania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda że nie możesz trafić na odpowiedni, a krem jeszcze podrażnił skórę. A próbowałaś może kremu Cetaphil? Dla mnie świetny nawilżacz, zwłaszcza przy podrażnieniach. Będę pisać o nim osobnego posta :)

      Usuń
  21. Sporo fajnych kosmetyków, ale znam tylko maść z wit. A i też bardzo lubię;) Fajne wyzwanie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć! :) Świetny pomysł z tą akcją. Pielęgnacja skóry, zwłaszcza nocą, jest naprawdę ważna :) Maść z wit. A na pewno i u mnie sie znajdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam żadnych kosmetyków, o których pisałaś. Ostatnio u mnie na topie są kosmetyki VIANEK z Sylveco.

    OdpowiedzUsuń
  24. Organique uwielbiam, a masc z witamina A od dawna za mna chodzi i wlasnie przypomnialas mi, ze w koncu musze ja kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się zaopatrzyć w maść z witaminą A! Zupełnie o niej zapomniałam, a kiedyś bardzo dobrze mi służyła na suchą skórę łokci :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maść z Wit. A muszę ją kupić i to jak najszybciej ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ooo jaki fajny pomysł na wpis ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe wyzwanie :) ja osobiście używam płynu micelarnego, peelingu, kremów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam kilka z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie podobna pielęgnacja często gości, chciałabym wypróbować to serum, no i dobrze, że przypomniałaś mi o tej maści, muszę się w nią znów zaopatrzyć ;)
    Obserwuję i zapraszam
    http://marta-kom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Maść z witaminą A bardzo dobrze kojarzę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. uwielbiam serum z Dermedic, muszę do niego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię wieczorem sięgać po sera oraz olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam maść z witaminą A i jestem z niej mega zadowolona <3333
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak daj znać u mnie na blogu :D ♥ http://sofia-eliza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja przez dodatek wazeliny nie mogę stosować tej maści z wit. A ale słyszałam, że u wielu dziewczyn się sprawdza właśnie w okresie zimowym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Maści z witaminą A często używam do ochrony ust jak jest bardzo niska temperatura na dworze :)
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czasami lubię ją użyć w pielęgnacji ust :)

      Usuń
  37. Ja ten krem z witamina a nakładam na ręce zima, kiedy są czerwone i szorstkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, też się świetnie sprawdza na dłoniach :)

      Usuń
  38. Uwielbiam produkty z Mixy :) Posiadam płyn do demakijażu tej marki i jestem z niego bardzo zadowolona :D
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płynu Mixy też kiedyś używałam i byłam zadowolona :)

      Usuń
  39. Świetny pomysł na wyzwanie! Z dobrym skutkiem dla naszej cery :) Wstyd się przyznać ale nie raz zdarzyło mi się zasnąć w pełnym makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja zawsze wieczorem dokładnie myję twarz szarym mydłem oraz przed tym zmywam makijaż płynem do demakijażu Garniera (różowy).

    Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarego mydła nigdy nie używałam do mycia twarzy, ale słyszałam że dobrze się sprawdza :)

      Usuń
  41. Nie znam nic z tych produktów, zazwyczaj na noc używam maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. mam witaminę A w szafce ale jeszcze nigdy nie stosowałam muszę zacząć :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Też jestem zaproszona do udziału w tym wyzwaniu tylko czekam na wolny czas w moich wpisach :) Ciekawa jestem tego kremiku z mixy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam Twój wpis jak dodasz :)

      Usuń
  44. Widzę, że serum nawadniające to nie tylko mój hit :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo fajne wyzwanie :) Miło się dowiedzieć co nieco o Twojej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  46. Zainteresował mnie ten krem z Mixa. No i również bardzo lubię Effaclar Duo ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Serum to fajny dodatek do pielęgnacji :) Jestem bardzo ciekawa tych kremów Mixa :)

    OdpowiedzUsuń
  48. to serum nawadniające mnie zaciekawiło, chętnie wypróbuję :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja maść z wit A stosuje podczas kuracji kwasami.

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne wyzwanie.
    Lubię stosować sera oraz olejki do pielęgnacji twarzy.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam tych produktów, ale miło dowiedzieć się czegoś o pielęgnacji twarzy zimą, świetny post :)
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja lubię używać sleeping pack. Kładę na twarz idę spać i zmywam rano ;) Polecam Ci sleeping pack bananowy z Tony Moly.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym, ale chętnie dowiem się czegoś więcej :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz i zapraszam do obserwowania. Na pewno do Was zajrzę :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger