12/09/2016

Mikołajkowy prezent, czyli oleokrem od L'Biotica

Cześć wszystkim,

Dzisiaj przyszedł do mnie zaległy mikołajkowy prezent, a mianowicie odżywczy OleoKrem Biovax od L'Biotica. Ostatnio moja pielęgnacja włosów ruszyła do przodu, więc ucieszyłam się z możliwości przetestowania kolejnego produktu.

oleokrem do włosów L'Biotica
 
Odżywczy OleoKrem do włosów Biovax® Caviar kryje w sobie unikalne wartości odżywcze pochodzące z naturalnych skarbów:
delikatnego kawioru i cenionych indyjskich olejów Moringa i Tamanu. 

Ekstrakt z kawioru – bogactwo składników odżywczych zamkniętych w czarnych perełkach kawioru sprawia, że składnik ten wszechstronnie działa na włosy: dzięki zawartości przeciwutleniaczy chroni je przed utratą koloru i zachowuje ich młodość, a witaminy i minerały rewitalizują je i nawilżają.
Olej Moringa – to lekki i jednocześnie bardzo odżywczy olej tłoczony na zimno z nasion indyjskiego „drzewa cudu”. Wykazuje działanie nawilżające włosy. Jest naturalnym środkiem przeciwutleniającym o wyjątkowych właściwościach wygładzających i zmiękczających.
Olej Tamanu – wytłaczany z pestek dojrzałych owoców drzewa rosnącego na obszarze Indii. Niezwykle skuteczny w ujarzmianiu suchych, puszących się włosów. Wspomaga utrzymanie właściwego poziomu nawilżenia, nadaje włosom gładki i lśniący wygląd. Dzięki zawartości korzystnych dla włosów lipidów pomaga w utrzymaniu ich naturalnego zdrowia i piękna. 

oleokrem do włosów L'Biotica

Do tej pory nie używałam produktów do włosów tej marki, dlatego jestem ciekawa  jak się u mnie sprawdzi ten produkt. Na pewno napiszę o nim coś więcej :)


A Wy znacie ten produkt? Używał go ktoś?

55 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jakby się u mnie spisal :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałaś pocztą czy kurierem? Ja czekam, ale u mnie nic nie ma do tej pory :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama jestem ciekawa jak się sprawdzi :) Ja też jeszcze nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe. Czekam w takim razie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny tylko żółtą wersję. Rewelacyjne są te oleokremy, ten kupię następny :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to jeszcze bardziej mnie zaciekawił :)
      Dziękuję :)

      Usuń
  6. Lubię wypróbowywać takie nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czytałam o nim wiele pozytywnych recenzji. Podobno działa cuda na włosach. Mam nadzieję, że i u Ciebie się sprawdzi. Koniecznie daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością dam znać czy i u mnie zdziała cuda :)

      Usuń
  8. Prezentuje się całkiem dobrze,muszę wypróbować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam raz ich maskę do włosów i była ok :) O tym kosmetyku czytam pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się fajnie, czekam na więcej o tym produkcie!

    Pozdrawiam,
    Rose♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje się fajny!

    Zapraszam na nowy post! Sprawdź KONKURS na końcu wpisu - DO WYGRANIA KOSMETYKI!
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  12. O tym kremie do włosów słyszałam ale jeszcze nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  13. też dostałam :) bardzo miły gest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam, ale zaciekawił mnie :) Daj znać jak się u Ciebie sprawdza :)

    http://wazkowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. z tej firmy dawno nic nie miałam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki kosmetyk z chęcią wypróbowałabym na swoje włosy.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również nie używałam, ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam złoty i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że sporo osób go chwali. Dzisiaj zaczynam testowanie :)

      Usuń
  19. Widziałam go ostatnio w drogerii i zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba akurat nie, ale czytałam wcześniej pozytywne opinie o nim i jakośc mnie zainteresował :)

      Usuń
  20. Mam wersję Gold i faktycznie muszę przyznać, że te oleokremy są przyjemne :) Jako fanka odżywek b/s cieszę się, że wypuścili taką linię, tym bardziej że bodajże dwie wersje są zupełnie pozbawione protein :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze mówiąc wcześniej nie słyszałam o tych oleokremach, ale dużo dziewczyn je chwali widzę :)

      Usuń
    2. Ano, robią swego rodzaju furorę :D

      Usuń
  21. Chętnie bym go wypróbowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam jeszcze o tym kremiku, jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używałam tego produktu, ale jest bardzo ciekawy :) ma interesujące składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam, ale jestem bardzo ciekawa :) Może sprawdziłby sie u mnie :3 Świetny post!

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo miły prezent, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej firmy, ale krem wygląda fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam, w ogóle pierwszy raz go na oczy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego akurat nie miałam, ale bardzo lubię ich odżywki do włosów BB. Są genialne! Miałam kilka wersji i wszystkie świetnie się u mnie sprawdzały ;) Ciekawa jestem jak Ci się krem do włosów sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O odżwykach BB do włosów pierwszy raz słyszę :)

      Usuń
  30. Też otrzymałam taki prezencik. Już nawet wypóbowałam. Kremik bardzo lekki i pachnący. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi niestety zapach za bardzo nie przypadł do gustu, ale co do lekkości to się całkowicie zgadzam :)

      Usuń
  31. Pierwszy raz go widzę, dlatego czekam na recenzję :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie używałam, ale ilekroć jestem w Rossmannie to na nie się gapię :D W końcu pewnie się skuszę, albo na ten albo wersję perłową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, często przechodzę obok jakiegoś produktu kilka razy, aż w końcu nie wytrzymuję i go kupuję ;D

      Usuń
  33. A ja niedawno go zakupiłam i muszę przyznać, że niestety oczekiwałam troszkę większego efektu. Nie jest absolutnie zły, nie obciąża włosów, nie wysusza, nie puszą się, jednak w głębi serca liczyłam, że trochę je ujarzmi: wygładzi, nawilży :D Cudów nie było, ale może po prostu trzeba dłużej go stosować, jeszcze nie postawiłam na nim krzyżyka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jak na razie jestem zadowolona, ale fakt, trzeba pewnie trochę poczekać żeby zobaczyć jego całkowite działanie :)

      Usuń
  34. Nominowałam Twój blog do LBA :) zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu:) Pytania na Moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Również mam przyjemność testować ten OleoKrem.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Skuszona wieloma pozytywnymi opiniami zdecydowałam się go wypróbować jakiś czas temu i jestem zdumiona, jak świetnie moje włosy świetnie po nim wyglądają i poddają się stylizacji. Piękny połysk i długo utrzymujący się na włosach zapach to dodatkowe atuty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Używam go regularnie i również jestem pozytywnie nim zaskoczona. Nadają fajny połysk, a przede wszystkim są bardzo podatne na stylizacje :)

      Usuń
  37. Ja też się nie rozczarowałam! Dostałam na Mikołajki i od tamtego czasu regularnie stosuje, włosy są pięknie wygładzone, nie puszą się, mają piękny blask i zapach. No i nie przetłuszczają włosów, czego się bardzo obawiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mam podobne spostrzeżenia po testowaniu. Niedługo napiszę pełną recenzję :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger