12/31/2016

2016 for me - Mój rok 2016 | Rabble

Witajcie,

Jakiś czas temu dostałam zaproszenie do dołączenia do grona ambasadorek Rabble. To strona, gdzie można znaleźć kody rabatowe do wielu sklepów, chociażby Nike - klik. Także kto wcześniej o niej nie słyszał zapraszam do zapoznania się z nią, a teraz czas na krótkie podumowanie 2016 roku :)


Rabble Mój Rok 2016


Rok 2016 był dla mnie raczej spokojny. Nie działo się w nim wiele i nie był do końca taki jak chciałam jednak mimo wszystko nie mogę powiedzieć, że był to zły rok. Początkiem roku podjęłam swoją pierwszą pracę w drogerii. Wprawdzie już tam nie pracuję, lecz mogę powiedzieć, że sporo się nauczyłam. Przede wszystkim odpowiedzialności. Poznałam siebie od innej strony oraz swoje możliwości. 2016 rok będę dobrze wspominać choćby ze względu na koncerty wykonawców, których lubię i na które udało mi się pojechać. Ale najważniejszym dla mnie momentem tego roku było założenie bloga. Długo zastanawiałam się czy powinnam go założyć, jednak teraz nie żałuję. Z każdym wpisem czerpię coraz większą radość z blogowania. W końcu czuję, że mam coś swojego o czym decyduję tylko ja. Dużo jeszcze przede mną jeśli chodzi o samego bloga, jednak mam motywacje i wierzę, że z czasem blog stanie się coraz lepszy, co jest jednocześnie moim postanowieniem na 2017 rok :)

Rabble Mój Rok 2016 fajerwerki

Z racji tego, że jest to mój ostatni wpis w tym roku chciałabym wszystkim czytelnikom życzyć wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym Roku, zdrowia, szczęścia, spełnienia marzeń, a blogującym wielu sukcesów i radości z pisania :)

83 komentarze:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku! Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Żeby był jeszcze lepszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. konkretne podsumowanie :) Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym Nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja Ci kochana życze by ten rok był jeszcze lepszy !! :) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. ABY KAŻDY KOLEJNY ROK BYŁ LEPSZY OD POPRZEDNIEGO!
    Dużo zdrowia, szczęścia i pomyślności!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój 2016 też był spokojny. Chyba nawet za spokojny i mam nadzieję, że 2017 taki nie będzie :) Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo. Tobie w takim razie również życzę żeby ten rok był bardziej pozytywnie zakręcony :)

      Usuń
  7. Szczęśliwego Nowego Roku kochana!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na nowy rok ;) Aby był pełen uśmiechu a blog wspaniale się rozwijał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzajemnie wszystkiego dobrego w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo szczęścia w nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w nowym roku dużo zdrówka i radości :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ja również w tym roku odważyłam się założyć bloga i również nie żałuje. Powodzenia w dalszym blogowaniu ❤👍🏼❤🌟

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :) To była świetna decyzja jeżeli chodzi o założenie Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję i fajnie, że tak uważasz <3

      Usuń
  14. Wszytskiego dobrego, oby ten był jeszcze lepszy !::)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Może coś bliżej opowiesz o tej firmie? Pozdrawiam kochana :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ich stronie znajdziesz wiele kodów promocyjnych. Nie musisz szukać po internecie różnych zniżek. Wystarczy wejść na ich stronę, poszukać sklep który Cię interesuje i zobaczyć jakie mają aktualnie zniżki :)

      Usuń
  17. Też założyłam bloga w tym roku, ale na początku miałam wiele wątpliwości i obaw. Teraz nie żałuję :) Życzę samych pozytywnych chwil w 2017 i sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i Tobie w takim razie również wytrwałości i wielu sukcesów :)

      Usuń
  18. Życzę Ci samych sukcesów! Dużo zdrówka, pomyślności, kreatywności, wszystkiego co najlepsze, spełnienia marzeń i aby ten rok był jeszcze lepszy od poprzedniego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że mnóstwo życzeń pod postem i cóż, wcale nie będę wyjątkiem :D Również życzę wszystkiego, co najlepsze, dużo weny do blogowania i spełnionych marzeń!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, wena z pewnością się przyda. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  21. Gratuluje zostania ambasadorka , mam nadzieje , ze rok 2017bedzie taki jaki zapragniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też w starym roku było raczej spokojnie, ale mam nadzieję że w 2017 będzie więcej pozytywnych zmian;) Tobie życzę dużo radości i wielu szczęśliwych chwil;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, oby było więcej czegoś pozytywnego. Dziękuję i Tego również Ci życzę :)

      Usuń
  23. Dzięki takim doświadczeniom jak pierwsza praca lepiej poznajemy samych siebie :)
    To zdjęcie fajerwerków jest magiczne *.*
    Szczęścia w nowym roku! Powodzenia :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wcześniej myślałam że sobie nie poradzę, a nie było tak źle.
      Zdjęcie niestety nie moje, ale piękne.
      I dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  24. Również życzę wszystkiego dobrego ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oby takich sukcesów było dużo, dużo więcej! ;*

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dobra decyzja, żeby założyć bloga, życzę dalszego rozwoju :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie 2016 to był okropny rok i dobrze, że już się skończył :) Wszystkiego dobrego dla Ciebie w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ten rok okaże się dla Ciebie dużo lepszy! I dziękuję bardzo :)

      Usuń
  30. Fajnie, ze miałaś okazję pracować w drogerii ;) Każda praca daje nam nowe doświadczenia. Oby 2017 był jeszcze lepszy :*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zawsze to jakieś doświadczenie. Zobaczyłam jak taka praca wygląda ''od kuchni''. Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  31. Życze aby Nowy Rok był jeszcze lepszy od minionego ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  32. wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana dużo szczęścia i zdrowia przez cały 2017rok 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój rok był podobny , spokojny i niezbyt wiele się działo. Życzę Ci aby ten rok był lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluje współpracy! Mi bardzo się podobał poprzedni rok i mam nadzieję, że ten będzie jeszcze lepszy! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję współpracy :) Kochana, Tobie również życzę wszystkiego dobrego w 2017 roku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  37. duużo szczęśia i dużo obserwatorów życzę w 2017 ! :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Życzę powodzenia w blogowaniu, nieskończonej motywacji i radości z pisania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger