11/19/2016

Sposób na trądzik? Effaclar Duo Plus La Roche Posay

Trądzik to nic fajnego i chyba każdy się ze mną zgodzi. Ja jestem posiadaczką cery mieszanej i niestety posiadam skłonność do niedoskonałości. Ciężko go całkiem wyeliminować, jednak są preparaty, które pomagają chociaż ograniczyć zmiany trądzikowe. Dzisiaj chciałabym napisać o znanym chyba wszystkim produkcie Effaclar Duo Plus, La Roche-Posay.

effaclar duo plus la roche posay

OD PRODUCENTA:

effaclar duo plus la roche posay

SKŁAD:


effaclar duo plus la roche posay skład

Produkt znajduje się w plastikowej tubce z zakrętką. Jego pojemność to 40 ml. Krem ma lekką konsystencję, pół żelową przez co fajnie rozprowadza się na twarzy. Jego zapach jest specyficzny dla produktów tej marki, jednak myślę że nikomu nie powinien on przeszkadzać.

effaclar duo plus la roche posay


Krem bardzo szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej bądź tłustej warstwy przez co może być użyty jako baza pod makijaż. Sama czasami używam go pod podkład mineralny i generalnie fajnie ze sobą współgrają, choć czasami przez mały stopień nawilżenia bardziej podkreśla suche skórki, zwłaszcza wokół nosa. Dlatego zazwyczaj stosuję go tylko na noc, a na dzień sięgam po coś nawilżającego.

effaclar duo plus la roche posay

effaclar duo plus la roche posay

To jest już moje któreś z kolei opakowanie, jednak miałam roczną przerwę w jego stosowaniu. Niestety w ostatnim czasie moja cera uległa pogorszeniu, więc postanowiłam powrócić do tego kremu z nadzieją, że i tym razem mnie nie zawiedzie.

effaclar duo plus la roche posay

Powiedzmy sobie szczerze nie ma chyba cudownego produktu (przynajmniej ja na taki nie trafiłam), który całkowicie pomoże nam z trądzikiem. Trzeba pamiętać, że trądzik może być m.in objawem zmian hormonalnych w organiźmie bądź spowodowany złą dietą, a przeróżne preparaty mogą nam jedynie trochę pomóc. Ale przechodząc do działania tego preparatu to jestem z niego zadowolona. Przy regularnym stosowaniu, niedoskonałości rzeczywiście pojawiają się rzadziej, nowe szybciej się goją, a blizny potrądzikowe z czasem robią się mniej widoczne. Natomiast podskórne wypryski, które pojawiają się zazwyczaj przed okresem jak występowały, tak wystepują nadal.  Generalnie uważam, że jest to bardzo dobry produkt, choć nie wyleczy całkowicie trądziku.

effaclar duo plus la roche posay


A Wy co sądzicie o tym produkcie? Używaliście go kiedyś?

51 komentarzy:

  1. Ja trądziku nie mam, ale mam w zapasie mini wersje do sprawdzenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam, ale również mam problem z niedoskonałościami, więc chętnie wypróbowałabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam większych niedoskonałości, więc nie używałam, ale polecę koleżance :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam sporo niedoskonalosci ale je lecze u dermatologa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na szczęście nie mam problemów z trądzikiem, ale słyszałam pozytywne opinie o tym produkcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie niedoskonałości mnie omijają, więc ten produkt póki co jest mi zbedny :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno już nie słyszałam o Effaclarze. Opinie są różne, pewnie tak jak mówisz - różne przyczyny trądziku, więc różnie bywa z efektem. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie rzadko kiedy coś wyskoczy ale na takie problemy świetny jest olej z nasion konopi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo, o oleju na takie problemy nie słyszałam. Dobrze wiedzieć :)

      Usuń
  9. Ja niestety muszę mieć leki na receptę :(
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele razy przymierzałam się do jego kupna, ale jak do tej pory nie udało mi się to:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używałam nigdy tego kremu, ale tak jak Ty mam skórę mieszaną ze skłonnościami do niedoskonałości i też z nimi walczę od dłuższego czasu. Muszę poczytać więcej na temat tego produktu i może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używam już od ponad roku i zawsze muszę mieć opakowanie w kosmetyczce. Moja cera jest bardzo wymagająca, a właśnie effaclar duo świetnie sobie z nią radzi, wszelkie niedoskonałości pojawiają się naprawdę rzadko, a gdy już się pojawią znikają w błyskawicznym tempie. Zgodzę się także z Tobą w kwestii nawilżenia bo faktycznie od czasu do czasu muszę sięgnąć po coś mocniejszego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy podobne zdanie na jego temat :)

      Usuń
  13. Miałam kiedyś i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam ten problem... bardzo fajnie, że napisałaś, że niedoskonałości to efekt głównie tego, co dzieje się w naszym organizmie i trzeba podejść do sprawy całościowo :) warto jednak stosować odpowiednie kosmetyki. Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, warto stosować coś co może nam pomóc :)

      Usuń
  15. Miałam go kiedyś i niestety u mnie się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda. Rzadko widzę, że u kogoś się nie sprawdza. Ale każdy ma jednak inną cerę.

      Usuń
  16. Miałam trochę pomógł ale później już tak świetnie nie działał, obecnie stosuję peeling z kwasem glikolowym z ISIS pharma i jak dla mnie spisuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może skóra też się do niego przyzwyczaja po dłuższym używaniu. O Twoim peelingu nie słyszałam, ale chętnie o nim poczytam :)

      Usuń
  17. Awesome product! Thanks for sharing sweetie *-*
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nigdy go nie miałam, ale tez (na szczęscie) nie jest mi potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie stosuje bo nie muszę, ale opakowanie jest minimalistyczne, jasne i świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja używałam maści benzacne i mi pomogła ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie slyszałam o tej maści, chętnie wypróbuję :)

      Usuń
  21. Na szczęście nie mam z tym problemów, ale znam ten produkt. Koleżanka używała i była zadowolona :) pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie sprawdzał się do pewnego momentu, później niestety skóra się do niego przyzwyczaiła ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam podobnie dlatego zrobiłam przerwę i teraz znów widzę efekty :)

      Usuń
  23. na szczęście nie mam problemu z trądzikiem ale zapewne przyda się wielu osobom :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. tyle osób go miało a ja na wypryski używam po prostu maści cynkowej:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wiele dobrego o nim słyszałam. Chyba w końcu muszę się przekonać i go zakupić. Za to niejednokrotnie decydowałam się na kosmetyki nawilżające z La Roche Posay i zawsze byłam bardzo z nich zadowolona.
    Teraz mój trądzik nieco się wyciszył, co bardzo mnie cieszy.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że trądzik u Ciebie znika. Miejmy nadzieje, że nie wróci choć gdyby tak się stało to polecam spróbować tego kremu :)

      Usuń
  26. Ja właśnie kończę któreś z kolei opakowanie. Już nawet nie liczę :) moja mieszana cera go uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Na problemy skórne kosmetyki u mnie nie działały, dopiero zmiany żywieniowe przyniosły miłe rezultaty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zastanawiam się nad jego kupnem, może w końcu się skuszę. Teraz stosuję kurację serum LIQ CG z kwasem glikolowym. Troszkę zniwelowało moje przebarwienia i świetnie złuszcza naskórek. Póki co jestem zadowolona z efektów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto wypróbować ten krem. A o serum, którego używasz nie słyszałam ale chętnie poczytam na jego temat coś więcej :)

      Usuń
  29. Chyba mam jego miniaturę, więc będę mogła przetestować go na własnej skórze ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kremik mam w szafce od kilku lat..w sensie co roku kupuję nową tubkę :-) Świetnie się sprawdza doraźnie w razie potrzeby. Jednak nie używam go na co dzień :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam, jest dobry ale moja skóra się do niego przyzwyczaiła i nie dawał żadnych efektów. Teraz trzymam się kremów Iwostin i Sylveco.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba jestem ostatnią osobą, która przez większość życia zmaga się z trądzikiem i jeszcze go nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja go nigdy nie używałam, ale coraz częściej mam ochotę go prztetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  34. sama jestem posiadaczką cery z trądzikiem. zawsze bardzo dużo słyszałam o tym kremie,lecz nigdy nie mogę się zawziąć za jego kupno. ale chyba czas najwyzszy! :D
    pozdrawiam gorąco i zapraszam również do mnie xx
    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/11/ulubiency-listopada.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Tego kremu nigdy nie stosowałam, choć słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii :) Podobnie jak Ty jestem posiadaczką cery mieszanej ze skłonnością do niedoskonałości. Stosowałam już różne kremy, lecz do niektórych moja skóra po dłuższym czasie stosowania po prostu się przyzwyczajała. Może pora wypróbować ten kosmetyk :)
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że w takim wypadku warto spróbować. Do tego kremu też mam wrażenie, że skóra się niestety przyzwyczaja, więc ja robię przerwy w jego stosowaniu :)

      Usuń
  36. Dużo dobrego o nim słyszałam, bije się go jednak wypróbować ze względu na to, że moja skóra łatwo się przesusza.
    Pozdrawiam,
    Rose💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc też tego się obawiałam przed pierwszym użyciem, ale jeśli będziesz używać go tylko raz dziennie, a drugi krem będzie dobrym nawilżaczem to nie powinien wyrządzić krzywdy. Ja Effaclar używam na noc, a na dzień Cetaphil :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger