11/28/2016

Hello Nature, Cece - odżywka kokosowa do spłukiwania

Witajcie,
Pora dzisiaj na opinię czwartego produktu, który otrzymałam w boxie Only You. Tym razem jest to odżywka Hello Nature, olejek kokosowy Cece of Sweden. Jest to marka o której dowiedziałam się dzięki tej odżywce, wcześniej w ogóle o niej nie słyszałam. Zatem jak się ona sprawdziła? Zapraszam do czytania.

hello nature cece odżywka kokosowa


OD PRODUCENTA:

Linia Hello Nature to pielęgnacja włosów inspirowana naturą. Pozyskaliśmy z przyrody to co najcenniejsze, aby zadbać o Twoje włosy w codziennym rytuale delikatnej pielęgnacji. Testowane dermatologicznie, do 93% składników pochodzenia naturalnego.

Odżywka OLEJEK KOKOSOWY NAWILŻENIE I ODBUDOWA to nawilżenie i intensywna regeneracja włosów. Przywraca im połysk i zdrowy wygląd, włosy stają się wzmocnione i przyjemnie miękkie w dotyku. Olejek kokosowy - chroni włos przed uszkodzeniem oraz utratą protein z włosa.


SKŁAD:

Aqua (water), Cetearyl Alcohol, Glycerin, Dimethicone, Stearamidopropyl Dimethylamine, Behentrimonium Chloride, Quaternium-87, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Oil Kernel Oil, Simmonosia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Panthenol, Ceteareth-20, Isopropyl Alcohol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylexylglycerin, Citrid Acid, Parfum (Fragrance), Benzyl Alcohol, Hydroxycitronellal. 

hello nature cece odżywka kokosowa

Odżywka znajduje się w brązowej, pół przezroczystej buteleczce przez co możemy kontrolować ile jej zostało. Po otworzeniu od razu można poczuć mocno kokosowy zapach. Muszę podkreślić, że pachnie rzeczywiście kokosem, a nie czymś sztucznym na wzór kokosa. Ja jego fanką nie jestem, więc zapach mnie nie zachwycił, jednak fani takiego zapachu będą na pewno zadowoleni. Konsystencja odżywki jest dość gęsta przez co trochę ciężko ją wydostać z opakowania. 


hello nature cece odżywka kokosowa

hello nature cece odżywka kokosowa

Włosy po niej są dość miękkie, jednak bez porównania z maską Ziaji, o której pisałam tutaj. Jeśli chodzi o rozczesanie włosów po jej użyciu to przyznam, że miałam mały problem. Włosy trochę się po niej poplątały. Po wysuszeniu widać delikatny połysk, ogólnie są w trochę lepszym stanie, wydają się faktycznie nawilżone. Jak dla mnie jest to dobra odżywka, chociaż nie zauważyłam po niej rewelacji. 

hello nature cece odżywka kokosowa


Używacie odżywek do spłukiwania? Słyszeliście może o tej firmie?

40 komentarzy:

  1. Ja o tej odżywce nie słyszałam . Używam tylko do spłukiwania jeżeli chodzi o odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie,ale ciekawy jest ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello nature?? Nie znam, ale ostatnio uwielbiam wszystko co naturalne :)
    Także obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam nigdy o tym ale pewnie pachnie nieziemsko ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tą odżywkę <3

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa zapachu 😉 Mam słabości do kokosowych kosmetyków 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej sięgam po takie do spłukiwania :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię zapach kokosa wiec pewnie by mi się podobał, ale szkoda że działanie bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cece znam i lubię, a wersję kokosową odżywki na pewno wypróbuję!
    P.S. Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z tej firmy miałam kilka produktów, jednak odzywka to dla mnie nowość :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też dzisiaj napisałam o tej odżywce, u mnie początkowo wypadła bardzo słabo, dopiero jak nakładałam dużą ilość jak w przypadku maski to efekty był ok :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę spróbować w takim razie dawać jej więcej :) Na początku nie chciałam ryzykować, że przetłuści moje włosy.

      Usuń
  12. Nie używałam jeszcze tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja ost przeczytałam dużo przychylnych opini na jej temat i chcę wypróbować ;)
    Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, spróbuj. Może akurat na Twoich włosach się lepiej sprawdzi :)
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
  14. Ktoś, gdzieś ze znajomych chwalił, więc skusić się dam szczególnie po Twoim poście :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dziś o niej czytałam, szkoda ze bez rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach . Ciekawe jak by się sprawdziła u mnie. Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że mogłaby się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba nie dla mnie, moje włosy cos ostatnio dziwnie reaguja na kokos.

    OdpowiedzUsuń
  19. Czyli szału nie ma ;p nie miałam jej nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam już kilka recenzji o tej odżywce ;) większość dziewczyn była nią bardzo zachwycona ale ja sama jej jeszcze nigdy nie testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o niej wcześniej ale chętnie bym wypróbowala

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnio widziałam ta serię w sklepie i wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger