11/29/2016

Dookoła włosów, czyli serum do włosów Floslek oraz olejek w kremie Marion

Witajcie,
W ciągu ostatnich dni pojawiło się kilka wpisów z recenzjami produktów z kosmetycznego boxa Only You. Powiem Wam, że to pudełeczko zmotywowało mnie do regularnej pielęgnacji włosów, na którą ''nigdy nie miałam czasu''. Dzisiaj zamieszczam już ostatni wpis, w  którym możecie poczytać o serum multifunkcyjnym do włosów, Flosek oraz olejku w kremie do włosów marki Marion.

box only you dookoła włosów


Serum multifunkcyjne do włosów - ELESTABion R


Serum multifunkcyjne do włosów - Floslek


OD PRODUCENTA:


Regeneruje włosy przesuszone, osłabione, zniszczone. Chroni przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje jedwabistą miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. Zapewnia ochronę termiczną przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. 

Włosy nawilżone, wygładzone, lśniące i zregenerowane, bez skłonności do puszenia. Łatwe do rozczesania i stylizacji.


SKŁAD:

Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Cyclomethicone, Dimethicone, Hydrolyzed Silk, Tocopheryl Acetate, Parfum.

Serum multifunkcyjne do włosów - Floslek


Serum znajduje się w małym plastikowym pojemniczku z pompką. Opakowanie jest malutkie, jednak do użycia wystarczy tylko kilka kropli, więc jest wydajne. Serum jest przezroczyste, w dotyku można powiedzieć silikonowe. Zapach jest delikatny, mało wyczuwalny.

Serum multifunkcyjne do włosów - Floslek

Produktu używam przeważnie od połowy długości, zaczynając od końcówek jak zaleca producent. Serum w żaden sposób nie obciążyło włosów, chociaż miałam takie obawy patrząc na to, że produkt jest dość ''oleisty''. Włosy po nim są lekkie, miękkie, nawilżone, gładkie i co najbardziej po nim dostrzegłam - są ładnie błyszczące. Jeśli chodzi o ochronę terminczą to tutaj się nie wypowiem, gdyż używam jedynie suszarki z jonizatorem, która nie wysusza moich włosów.

Ten produkt to dla mnie zdecydowany hit i ze wszystkich kosmetyków dostępnych w tym boxie właśnie on zrobił na mnie największe wrażenie.

Serum multifunkcyjne do włosów - Floslek


Ostatnim produktem z pudełeczka jest olejek w kremie do włosów, Marion  


olejek w kremie do włosów Marion



OD PRODUCENTA:

Olejek w kremie odżywia włosy i ułatwia ich stylizację bez obciążania. Lekka i łagodna formuła bez spłukiwania. Olejek zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olej arganowy, olej kokosowy i olej inca inchi, które pomagają zapewnić włosom 7 efektów:

- zmniejszają skutki oddziaływania UV
- przywracają piękny połysk
- wygładzają
- odżywiają i nawilżają
- nadają jedwabistą miękkość
- zapobiegają puszeniu się włosów
- ułatwiają rozczesywanie i układanie


SKŁAD:


Aqua, Isoamyl Laurate, Cetearyl Alcohol, Plukenetia Volubilis Seed Oil, Tocopherol, Glycerin, Cocos Nucifera Oil, Argania Spinosa Kernel Oil, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Isostearyl Isostearate, Poliquaternium-70, Behentrimonium Chloride, Quaternium -87, Polyglyceryl-3 PCA, Zea Mays Starch, Cystoseira Compressa Extract, Dipropylene Glycol, Propylene Glycol, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, PEG-8, Ascorbyl Palmitate. Ascorbic Acid, Citric Acid, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Gluconolactone, Calcium Gluconate, Triethanolamine, Parfum, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Benzyl Cinnamate, Isopropyl Alcohol, Cl 15985, Cl 19140.

olejek w kremie do włosów Marion

Olejek znajduje się w plastikowej, przezroczystej buteleczce z pompką. Konsystensję ma zbliżoną do kremu, łatwo się rozprowadza. Zapach mi niestety nie podszedł, dla mnie trochę za mdły i za mocny, ale to już kwestia gustu. 

olejek w kremie do włosów Marion

Co do tego produktu mam mieszane uczucia. Na pewno trochę łatwiej mi się po nich rozczesywało włosy, stały się lekko błyszczące i miękkie. Natomiast mam wrażenie, że po nałożeniu moje włosy robią się  ciężkie i trochę obciążone. Być może produkt jest za ciężki, patrząc na moje bardzo cienkie włosy. Wydaje mi się, że olejek lepiej sprawdzi się na włosach grubszych.

olejek w kremie do włosów Marion


Znacie te produkty? Dajcie znać co sądzicie :)


Na koniec chciałabym podziękować portalowi http://o-you.pl/ za możliwość przetestowania pudełeczka pełnego kosmetyków do pielęgnacji włosów :)



47 komentarzy:

  1. U mnie też pielęgnacja włosów zdecydowanie się ruszyła dzięki tym testom :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentują, jak będę miała okazje to na pewno przetestuje :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. no ja niestety zamiast czegoś takiego wybieram olejowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kupiłam teraz olejek i niestety dość mocno obciąża mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum jest bardzo kuszące! Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo osób chwali te serum z Floslek ciekawe czy u mnie spisałby się dobrze ;D Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak. Warto wypróbować za tak niską cenę :)

      Usuń
  8. te dwa kosmetyki sprawdziły się u mnie najlepiej, uwielbiam zapach olejku w kremie Marion :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Własnie rozglądam się za serum do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serum jest fajne, ale olejek to klapa jak nie wiem co.

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłaś mnie tym serum multifunkcyjnym do włosów. Wcześniej nie miałam z nim styczności, a po Twojej recenzji już żałuję, że trafiłam na niego dopiero teraz ;) Eksperymentów z produktami do pielęgnacji włosów u mnie nigdy zbyt wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że Cię skusiło. Myślę, że i Tobie się spodoba :)

      Usuń
  12. Ciekawe te kosmetyki do włosów. Nie znam ich.

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkty mariona bardzo lubię miałam sporo ich kosmetyków i wszystko się u mnie sprawdza świetnie przynajmniej jeszcze się nie nacięłam :) a na serum mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nawet polubiłam te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba skuszę się kiedyś na to serum. Wydaje się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bardzo lubię produkty do włosów z Mariona i ten kremowy olejek chętnie bym spróbowała, może w małej dawce by nie obciążył zbyt mocno a dobrze wygładził...:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten olejek w kremie to ja chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. akurat używam tego olejku od marion,zły nie jest,ale jakiegoś efektu waw też nie ma

    OdpowiedzUsuń
  19. ja ostatnio kupuję jedynie kosmetyki naturalne, więc te powyższe mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oba produkty się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam ostatnio serum do włosów i strasznie wysuszyło moje włosy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na te serum bym się z chęcią skusiła, mam odżywkę z Marionu i słabo się spisuje :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków ale to chyba dobrze, bo ich składy skutecznie mnie do nich zniechęciły (szczególnie ten Mariona).

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa jestem jak te kosmetyki sprawdziły by się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że pudełko zmotywowało Cię do pielęgnacji. Ja swoim włosom regularnie serwuję różnego rodzaju kuracje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. oba kosmetyki bardzo polubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To już któraś z kolei recenzja tych przyjemniaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mnie ciekawi ten olejek w kremie Marion. Myślę, że mógłby się sprawdzić na moich wlosach.

    OdpowiedzUsuń
  29. Serum od Floska bardzo lubię :0

    OdpowiedzUsuń
  30. To serum z FlosLek muszę wypróbować, bo używałam ich żelu pod oczy i był super, a skoro je polecasz to pewnie jest warte uwagi. :) A olejków z Marion używam i z jednych jestem bardziej, z innych mniej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelu pod oczy tej marki również używam. Ich produkty są bardzo tanie, a całkiem fajne :)

      Usuń
  31. nie znam, ale bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja ostatnio ruszyłam z regeneracją moich włosów, ale tych kosmetyków nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie znam obu produktów, zaciekawiło mnie to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawy ten olejek do włosów ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedyś miałam ten produkt do włosów ale był średni, nie wróciłabym do niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O tym produkcie z Mariona słyszałam trochę słabe opinie, dlatego też nigdy go nie próbowałam.Lecz może i taka nadejdzie pora :D
    pozdrawiam cieplutko xx
    i zapraszam rónież do mnie

    http://sylwiasylwiaa.blogspot.com/2016/12/swiateczny-nastroj-pomysy-na-prezent.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam jakiś olejek do włosów z firmy Marion i również mam mieszane uczucia :-/ niby dobry ale jednak coś nie tak. Pozdrawiam :-)
    http://piekno-po-mojemu.blogspot.com/?m=1 Zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. również testuje ten box, ale jakoś ten Marion mi zbytnio nie przypadł do gustu. dookoła ochy i achy, a dla mnie takie średnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger