11/04/2016

Box Only You - zawartość pudełeczka ''Dookoła Włosów''

Witajcie,
Kilka dni temu otrzymałam maila z informacją o zakwalifikowaniu się do testów pudełka Box, Only You. Nazwa tego pudełeczka brzmi  ''Dookoła Włosów'', zatem jak wiadomo zawartością są kosmetyki do pielęgnacji włosów. Do odebrania przesyłki nie miałam pojęcia co będzie w środku, więc jaka była moja radość kiedy pudełeczko w końcu trafiło w moje ręce. Dodam, że opakowanie samo w sobie jest wprost urocze. Jeśli jesteście ciekawi co było w środku zapraszam dalej :)

Box Only You Dookoła Włosów

W pudełeczku znalazło się szcześć pełnowymiarowych produktów.

Box Only You Dookoła Włosów

Floslek, ELESTABion R - Serum multifunkcyjne do włosów

Regeneruje włosy przesuszone, osłabione, zniszczone. Chroni przed utratą wilgoci i zanieczyszczeniami środowiska. Wygładza, nadaje jedwabistą miękkość, połysk i sprężystość. Przedłuża trwałość koloru włosów farbowanych. Zapewnia ochronę termiczną przed ciepłem suszarki, lokówki, prostownicy. 

Box Only You Dookoła Włosów

L’biotica, ProfessionalTherapy Express Dry Shampoo - Suchy Szampon

Suchy szampon do włosów L’biotica Professional Therapy to idealny sposób na szybkie i proste odświeżenie włosów bez użycia wody. Włosy odzyskują świeży wygląd w ciągu kilku sekund. Formuła suchego szamponu L' biotica sprawia, że włosy pozostają odświeżone oraz lekko uniesione u nasady. Przywraca włosom energię i witalność.

Box Only You Dookoła Włosów

Marion, Olejek w kremie do włosów

Olejek w kremie odżywia włosy i ułatwia ich stylizacje bez obciążania. Lekka i łagodna formuła bez spłukiwania. Olejek zawiera bogaty w glicerydy oraz witaminy olej arganowy, olej kokosowy i olej inca inchi.

Box Only You Dookoła Włosów

Ziaja, Kuracja kaszmirowa z olejekiem amarantusowym

Szampon wzmacniający: Delikatnie myje włosy i oczyszcza skórę głowy. Poprawia objętość włosów bez ich obciążania. Substancje pielęgnujące nawilżają i wzmacniają włosy.

Skoncentrowana maska wzmacniająca. Zamyka łuski włosów i wzmacnia ich strukturę. Poprawia elastyczność, zapobiega kruchości i łamliwości, ułatwia rozczesywanie, rewitalizuje i nadaje połysk.

Box Only You Dookoła Włosów

Hello Nature, Case of Sweden, odżywka olejek kokosowy

Eksperci marki Cese of Sweden stworzyli odżywkę, która dogłębnie nawilża oraz intensywnie regeneruje. Dzięki niej włosy odzyskują połysk i zdrowy wygląd, włosy stają się wzmocnione i przyjemnie miękkie w dotyku. Jej formułę nawet do 93% tworzą składniki naturalnego pochodzenia.

Box Only You Dookoła Włosów


Jestem bardzo ciekawa tych produktów, żadnego z nich nigdy wcześniej nie miałam, także testowanie tego pudełeczka będzie dla mnie przyjemnością. Pod koniec miesiąca pojawią się opinie na temat tych produktów, także zapraszam do obserwowania bloga i bycia na bieżąco :)


Znacie może te produkty?

69 komentarzy:

  1. Miłego testowania. Ja już rozpoczęłam testy 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko super z wyjątkiem suchego szamponu ;) który niszczy włosy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz ogólnie o suchych szamponach, czy o tym konkretnym? Ja szczerze mówiąc nie ich nie używam, więc mało o nich wiem.

      Usuń
    2. U mnie suchy szampon musi być. Uwielbiam batiste i tylko tych używam:)

      Usuń
  3. jestem ciekawa wszystkich tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość bardzo fajna! Cieszyła bym się. Co do samego wyglądu - rewelacja! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne pudełko i fajna zawartość 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już moje testuję i jestem mega zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczoraj zaczęłam testy i również jestem już bardzo zadowolona :)

      Usuń
  8. bardzo fajna zawartość ;) chętnie bym potestowała

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nie znam tych boxow ;D ciekawa zawartosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. O ja też chce takie pudełeczko! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanego testowania ;) Również testuję te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie również miłego testowania :)

      Usuń
  12. Bardzo ciekawy box:) jedynym boxem , który do tej pory zamówiłam jest Asian Box

    OdpowiedzUsuń
  13. ile dobroci :) ciekawe co ci się sprawdzi :) czekam na recenzje, bo nie znam żadnego produktu :)

    pozdrawiam
    katarzynakoziej.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawi mnie ta odżywka z olejkiem kokosowym. Udanego testowania :-)
    PS. Zostałaś nominowana do LBA. Po szczegóły zapraszam na mojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka i mnie najbardziej zaciekawiła ze względu na fajny skład :)

      Usuń
  15. Niczego nie miałam, ale ten olejek w kremie mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szata graficzna pudełka super:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietny Box ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/11/zdrowy-deser-dla-figury-i-zdrowia.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawił mnie ten suchy szampon z L’biotica ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również otrzymałam takie samo pudełko ;) Jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatni kosmetyk mnie zainteresował najbardziej z całego boxu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zobaczeniu zawartości mnie też zainteresował najbardziej :)

      Usuń
  21. też mam ten box, większości kosmetyków nie znałam i z jeszcze większą przyjemnością testuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajne pudełeczko :) Miłych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam tego boxa, bardzo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tych produktów, ale wydają się być ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie znam ale jestem ciekawa jak Tobie się spodobają podczas testowania

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa tego szamponu z L'biotica bo od lat jestem wierna Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  27. suchy szampon mnie zainteresowal ,z tej firmy nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów, wydają się być całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  29. Testuję to samo pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni produkt :D Uwielbiam kokos <3
    Będę Ci wdzięczna ,jeśli klikniesz w reklamy na moim blogu :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. jestem ciekawa tej serii z Ziaji. Koniecznie daj znać jak się sprawdzają. A w wolnej chwili zapraszam do mnie http://annapoint.blogujaca.pl/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia w testowaniu, u mnie pudełko już przetestowane, teraz czeka na kolejne zdjęcia i opisy :D Odżywka jest świetna - to już mogę zapowiedzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo jestem ciekawa Twoich opinii na temat tych produktów. Gdzieś już czytałam, że suchy szampon z L' biotica całkiem dobrze się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna idea boxa :D Super, że skupia się wokół jednej kategorii :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa jestem jak się ta Ziaja sprawdzi, jeszcze jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. olejek w kremie z mariona mnie zaciekawił;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Czekam z niecierpliwością na opinię. Pudełko naprawę przykuwa uwagę zawartością :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Powodzenia w testowaniu! :) Część produktów znam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawe produkty, praktycznie wszystko czego włosy potrzebują! ♥ Miłych testów ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  40. przyjemnego testowania, też mam ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Olejek kokosowy i suchy szampon chętnie bym przetestowała. Świetne pudełko. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Produkty mnie bardzo ciekawią, szczególnie ta Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie ładne pudełko :) Uwielbiam suche szampony!

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna zawartość! Miłego testowania :)
    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  45. no nie mogę wyjść z zachwytu nad tym pudełeczkiem :D zawartość jak zawartość, ale wierch prezentuje się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. wow! nie słyszałam jeszcze o tym boxie - ale zawartość świetna! Bardzo lubię L'bioticę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Od małego uwielbiam kosmetyki ziaji :) a pudełko tak pięknie zapakowane ze aż żal otwierać

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniałe pudełeczko i super, że je otrzymalas :) znam tylko krem do włosów Marion - stosuję bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wow, ależ świetne pudełko kosmetyków. Nie znam nic z tego co otrzymałaś.

    OdpowiedzUsuń
  50. Sama chciałabym kiedyś coś takiego przetestować, ale nigdy nie wiem gdzie się zgłosić :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat trafiłam na tą akcję przypadkiem :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger