10/26/2016

Skuteczne oczyszczanie twarzy, czyli silikonowa myjka do twarzy z Rossmana

Cześć kochani,
Na początku chciałabym bardzo podziękować każdemu kto obserwuje bloga. Dzięki Wam liczba obserwatorów przekorczyła setkę. Cieszę się że są osoby, którym podoba się to co publikuję :)


Oczyszczanie twarzy jest bardzo ważne i chyba wie o tym każda z nas. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać gadżet do oczyszczania twarzy, w który zaopatrzyłam się jakiś czas temu.


Mowa o silikonowej myjce do twarzy z Rossmana, For Your Beauty.

silikonowa myjka do twarzy rossmann

Wiadome, że silikonowa myjka manualna nie oczyści twarzy tak dokładnie jak szczoteczka elektryczna bądź soniczna, jednak i taka zwykła może dawać fajne efekty. Przyznam szczerze, że na początku czytając o niej trochę się bałam czy nie podrażni mojej wrażliwej cery, jednak nic z tych rzeczy. Myjka jest tak delikatna, że można jej używać codziennie nie podrażniając skóry w żaden sposób.

silikonowa myjka do twarzy rossmann

Wystające włókna myjki mają za zadanie usunąć martwe komórki naskórka, podczas gdy delikatne wypustki mają zapewnić pobudzający ukrwienie masaż twarzy.


silikonowa myjka do twarzy rossmann

Niektóre dziewczyny używają jej zamiast peelingu, choć ja z niego nie zrezygnowałam. Używam jej do codziennego mycia twarzy w połączeniu z żelem. Fajnie oczyszcza, pomaga pozbyć się resztek makijażu i przygotowuje twarz do dalszej pielęgnacji. Odkąd używam mam wrażenie, że zmniejszyła się ilość zaskórników.

silikonowa myjka do twarzy rossmann

Myjka jest bardzo wygodna w użyciu dzięki uchwytowi, który wystarczy włożyć między palce. Z tyłu myjki znajduje się ''przyssawka'', więc można trzymać ją np. w łazience przymocowaną do kafelki. Koszt takiej myjki to niecałe 5 zł, a na promocji i jeszcze mniej.

A Wy używacie takich myjek, bądź szczoteczek do oczyszczania twarzy? :)

82 komentarze:

  1. Mam ją i bardzo sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam takie myjki i używam ich codziennie :) Ja swoje kupiłam w sklepie kosmetykizameryki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie myjki (nie wiem czy akurat ta) są podobno świetne do czyszczenia BB :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam praktycznie identyczną z Primarka :) Kiedyś używałam jej do twarzy, a później do mycia pędzli, haha :)
    Buziaki,
    ohmels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dokładnie taką samą:) Bardzo przydatna też przy zmywaniu maseczki, zwłaszcza tej glinkowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie wpadłam, muszę następnym razem wypróbować ;D

      Usuń
  6. ja miałam szczoteczkę elektryczną ale nie byłam z niej zadowolona, pieniądze wywalone w błoto ; (

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ją kupiłam kiedyś w sephorze fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy jeszcze nie używałam takiej ;)

    http://fashionbookbyme.blogspot.com/ zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam silikonową myjkę, ale soniczną:) ale też taką różową:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na silikonową soniczną mam ochotę od dłuższego czasu, kiedyś na pewno ją zakupię ;D

      Usuń
  10. ja mam, ale z killys, nie wyobrażam sobie teraz bez niej demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i bardzo polubiłam, tani gadżet a sprawdza się całkiem fajnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. oooo już od dawna na nią poluję :) melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ja jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli przedmiot o tak niskiej cenie oznacza skuteczniejsze oczyszczanie to zdecydowanie warto się tym zainteresować. NIgdy nie używałam niczego podobnego, ani nawet szczotek do mycia twarzy, ale już wielokrotnie się na nie natknęłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdecydowanie polecam spróbować. Jest to bardzo niski koszt, na pewno nie zaszkodzi a może pomoże jak to mówią :)

      Usuń
  15. Musze ja w końcu nabyć, czytałam o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym ją mieć, ale jest totalnie niedostępna w Rossmannach w moim mieście-podobnie jak rossmannowska gąbeczka do makijażu. Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To u mnie na szczęście jest często dostępna.

      Usuń
  17. Mam taka kupiona w primarku za alego funta i uwielbiam ja ;-) jest niezniszczalna

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam jej :) mam podobną na baterię z biedronki i w sumie mi wystarcza :) choć ta byłaby dobrą opcja na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę i ja wypróbować tej z Biedronki, o której tyle słyszę :)

      Usuń
  19. Mam soniczną z Biedronki i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. dużo ostatnio o niej czytam jestem coraz bardziej jej ciekawa
    Dyed Blonde

    OdpowiedzUsuń
  21. bym ją chciała mieć oj chciała;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale myjeczka śmieszna. ja aktualnie używam myjki konjack świetna

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam ja jakiś czas temu i też będę o niej pisać :)! Uwielbiam ta myjke, super się nią myje twarz. Dużo dokładniej zmywa się makijaż niż jak myje się tylko przy użyciu palców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, palcami się tak dokładnie nie wymyje :)

      Usuń
  24. Swego czasu bardzo chętnie po nią sięgałam każdego wieczora gdyż widziałam, że sprawdza się znacznie lepiej a niżeli sam żel do oczyszczania jednak skutecznie wyparła ją szczoteczka soniczna z Biedronki i tak już do tej pory zostało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczoteczka soniczna z Biedornki zbiera same pochwały w blogosferze zauważyłam. Muszę kiedyś i ja się w nią zaopatrzyć ;)

      Usuń
  25. ta myjka zbiera wiele pochwał, faktycznie silikonowe myjki są bardzo dobre, ja używam elektronicznej szczoteczki Dermo Future i nie zamienię jej na żadną inną :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Właśnie taką myjkę posiadam i bardzo lubię ;) Tania i dobra!

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam taką samą :D
    Nie ma efektów wow, ale to zależy od tego jaki produkt nałożę. Natomiast mając ją peeling nie robię ręką tylko używam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. mam i trzeba przyznać, że to fajny i tani gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna rzecz, którą muszę zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  30. widziałam ją nie raz, ale jeszcze się jej nie dorobiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja używam sonicznej szczoteczki :)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobra cena jak na taką myjkę do twarzy, chyba się jej przyjrzę bliżej ;)

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  33. Love it

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam taką firmy Donegal i bardzo lubię, a też kosztowała kilka złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie mam i jakoś mnie nie kusi by ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  36. początkowo też myślałam, że podrażnia skórę, ale rozwiałaś moje wątpliwości :)

    Mogę prosić o poklikanie w linki u mnie? <3 Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy wynalazek, ten uchwyt jednak wydaje się być mało poręczny :(

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja mam soniczna, jest jeszcze bardziej wygodniejsza i skuteczna :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Silikon i moja wrażliwa twarz? Nie, to nie jest moja bajka :P

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam zwykłą szczoteczkę do mycia twarzy ale chyba skuszę się na tą myjkę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie słyszałam jeszcze o czymś takim, ale chyba się skuszę ! :D

    Pozdrawiam serdecznie. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam coś podobnego, tylko elektryczną,

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie używałam szczotki do mycia twarzy, ale za taką cenę może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Też ją mam, ale ta przyssawka nie chce się trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajna, używałabym jej z peelingiem :-) Poklikasz w linki w moim poście, tutaj: Stylpasja KLIK ?

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam bardzo wrażliwą cerę, więc muszę bardzo uważać z takimi gadżetami. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta nie powinna zaszkodzić, ale wiadomo lepiej uważać przy takiej cerze :)

      Usuń
  47. Widziałam ją w moim Rossmannie, jednak bałam się, że może podrażnić skórę. Ale po Twojej opinii chyba pobiegnę do sklepu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby podrażniła ktoś musi mieć naprawdę mega wrażliwą cerę :)

      Usuń
  48. O muszę koniecznie ją wypróbować, skoro piszesz, że nie podrażnia wrażliwej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Może się na nią skuszę ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Tej nie miałam ale lubię gąbki konjac do mycia twarzy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. Your blog is wonderful and I am following you.
    I would like for you to follow back.
    Have a great week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Looks great!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Podczas następnych zakupów w Rossmannie chyba ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  54. mam bardzo podobną od chinczyka.czasem jej uzywam z zelem do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj kusi mnie ten gadżet, który posiada już prawie każdy. Na kolejnych zakupach jej poszukam.

    OdpowiedzUsuń
  56. To straszne, gdy czegoś nie potrzebujesz, a później czytasz wpis, przeglądasz zdjęcia i wiesz, że jednak potrzebujesz silikonowej myjki do mycia twarzy bardziej niż czegokolwiek na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah skąd ja to znam. Tyle razy wydaje mi się, że nic nowego nie jest mi potrzebne, po czym trafiam na jakąś interesującą recenzję jakiejś nowości ;D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger