9/05/2016

Pielęgnacja dłoni i stóp, czyli ostatnie wzywanie Trusted Cosmetics

W tym tygodniu tematem wyzwania jest pielęgnacja dłoni i stóp. Czytając moje poprzednie wyzwania zapewne zauważliście, że stawiam na minimalizm. Nie są to moje jedyne produkty których używam, jednak mogę zaliczyć je do ulubieńców. Tak więc w dzisiejszym poście chcę pokazać trzy moje aktualnie ulubione produkty do pielęgnacji dłoni i stóp.


Pierwszym z nich jest ochronny dezodorant do stóp, Iwostin. Produkt ma postać suchego sprayu, przez co jest wygodny użyciu, nie trzeba długo czekać aż się wchłonie. Spray ma za zadanie ograniczyć wydzielanie potu, zahamować powstawanie brzydkiego zapachu jak i ograniczyć rozwój różnych bakterii. Produkt zakupiłam spontanicznie widząc go na promocji, jednak jestem z niego bardzo zadowolona. Spełnia moje oczekiwania.



spray do stóp przeciw poceniu Iwostin



Kolejnym produktem, którego używam do pielęgnacji stóp jest krem GEHWOL med Lipidro. Dzięki zawartemu w nim mocznikowi produkt skutecznie nawilża skórę, zwłaszcza pięt, które już po kilku razach aplikacji stały się miękkie i gładkie. Mój stan stóp nie jest zły, toteż efekty zauważyłam szybko, lecz myślę że przy większych zrogowaceniach pięt również dałby sobie radę. Przy regularnym stosowaniu ma również zapobiegać nieprzyjemnemu zapachowi, świądowi skóry oraz grzybicy.



krem na popękane pięty GEHWOL

Kosmetykiem, którego używam do pielęgnacji dłoni jest krem Mediderm, o którym wcześniej już pisałam. Pełną recenzje możecie przeczytać tutaj: klik. Używam go już od dłuższego czasu, świetnie nawilża, natłuszcza oraz regenruje skórę. Przy dłuższym stosowaniu skóra staje się miękka i gładka.



Krem do pielęgnacji dłoni Mediderm


A Wy czego używacie do pielęgnacji dłoni i stóp? Bierzecie udział w wyzwaniu? Chętnie do Was zajrzę :)


56 komentarzy:

  1. Medidermu zdarza mi się używać także do stóp, gdy są mocno suche :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam ten spray z Iwostinu i całkiem fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tych produktów :) również biorę udział w wyzwaniu, ale ten post jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawil mnie ten krem Mediderm.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Mediderm mnie zainteresował. Mam łuszycę, więc myślę, że by mi się przydał ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej warto go wypróbować, myślę że by pomógł :)

      Usuń
  7. Nie znam tych produktów, ale wydają się warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dezodorant do stóp mnie zainteresował :) skoro mówisz, że spełnia Twoje oczekiwania to chętnie się za nim rozglądnę :)

    zapraszam w wolnej chwili :)NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i Ty będziesz z niego zadowolona. Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  9. ooo Iwostin do stóp mnie zaciekawił, nigdy o nim nie słyszałam :o

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotrwalas do konca, a ja zaczynam ;p wyzwanie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opuściłam tylko jedno wyzwanie perfumowe, poza tym rzeczywiście udało mi się dotrwać do końca :) na pewno zajrzę poczytać co Ty posiadasz w swojej kosmetyczce ;)

      Usuń
  11. Ja jakoś nie za specjalnie pielęgnuje dłonie, o stopach nie mówię bo nigdy nie miałam z nimi problemu. Jeżeli chodzi o dłonie to różne kremy, kremiki jednak nigdy nie trafiłam na taki, przy którym zostałabym na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze kilka lat temu nie przywiązywałam zbytniej wagi do pielęgnacji dłoni. Później testowałam różne drogeryjne kremiki, jednak jak na razie jestem wierna Medidermowi :)

      Usuń
  12. Jesteś kolejną osobą, która pokazuje krem GEHWOL. Widać preparat jest dobry :)
    Mój wpis jest już na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, krem Gehwol jest bardzo fajny. Myślę, że zainteresuję się także innymi ich produktami :)

      Na pewno do Ciebie zajrzę ;)

      Usuń
  13. Nie słyszałam nawet o przedstawionych przez Ciebie produktach :) Bardzo ciekawe kosmetyki :) Zapraszam do mnie na post wyzwaniowy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z chęcią przeczytam o Twoich ulubionych kosmetykach :)

      Usuń
  14. Szczerze napisawszy nie słyszałam o żadnym z powyższych produktów :( No może oprócz Iwostinu ;)




    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq  >KLIK<

     
      


        

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są za bardzo znane, jednak zauważyłam że Gehwol zaczyna kupować dużo osób :)

      Usuń
  15. Mediderm... chyba w końcu go sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak widzę stawiasz raczej na dermokosmetyki, ciekawy wybór i fajna inspiracja dla mnie :) Zapraszam do mnie, swoich ulubieńcow mam już opisanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, od jakiegoś czasu wolę dermokosmetyki, chociaż nie mówię całkowicie nie tym drogeryjnym. Z pewnością do Ciebie zajrzę i poczytam o Twoich ulubieńach :)

      Usuń
  17. mediderm stosuję od lat :) nie wiedziałam że iwostin ma produkty do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc ja również, dopóki zobaczyłam go przypadkiem na półce :)

      Usuń
  18. Dezodorant do stóp to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Widzę mnóstwo specjalistycznych produktów - nie znam żadnego :D Choć Iwostin mocno mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mediderm moja ciotka na kilogramy kupuje i obdarowywuje nim calą rodzinę, reszty produktów do tej pory nie znałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że Mediderm robi się coraz bardziej znany :)

      Usuń
  21. Nie znam żadnego z Twoich kosmetyków, ale nie mam także problemów ze skórą dłoni i stóp

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę same apteczne produkty. Niestety żadnego z nich nie znam, ale ochronny dezodorant do stóp z Iwostin mógłby się czasami przydać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, większośc moich kosmetyków pochodzi z apteki ;)

      Usuń
  23. Nie znam nic z Twoich kosetyków niestety.

    OdpowiedzUsuń
  24. O, w końcu coś ciekawego, u wszystkich prawie to samo. Ten dezodorant mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się spodobały, dezodorant bardzo fajny :)

      Usuń
  25. Dezodorant do stóp mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten spray do stóp Iwostin mnie zainteresował. Osobiście jakoś specjalnie o stopy nie dam, choć może powinnam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie najlepszym remedium na suchą skórę jest maść z witaminą a ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam wcześniej zwykłej maści z witaminą A, ale słyszałam o niej i na pewno spróbuję, zwłaszcza zimą kiedy dłonie są najbardziej wysuszone :)

      Usuń
  28. Kompletnie nigdy jeszcze nie używałam, ani nawet nie słyszałam o tych kosmetykach... Nie mam zbyt dużego problemu z suchą skórą, więc mi zwykle wystarcza zwykły krem nawilżający ;)

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. This is such a great post! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten spray z Iwostinu bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Krem w tubce mógłby się sprawdzić u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawe produkty ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię produkty do twarzy Iwostin. Nie wiedziałam, że mają produkty do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że nie są zbyt popularne, a szkoda bo działanie mają dobre :)

      Usuń
  34. Do rąk mam mnóstwo kremów, ale moim ulubieńcem jest Palmers. O stopy jakoś bardzo nie dbam, jak widzę potrzebę, to smaruję kremem do stóp i skarpetki na noc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Palmers próbowałam i rzeczywiście był całkiem fajny :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger