8/05/2016

Wyzwanie dla blogerek - opróżniamy nasze kosmetyczki :)

Witajcie kochani :) Jak zapewne zauważyliście, co druga blogerka bierze udział w wyzwaniu dla blogerek: opróżniamy nasze kosmetyczki. Myślę, że to bardzo fajna akcja i również chciałabym dołączyć do tego wyzwania. Postanowiłam opróżnić moją skromną kosmetyczkę i łazienkowe półki i pokazać Wam kosmetyki, które aktualnie używam. Pominę te, które siedzą gdzieś w kącie półki, a które używam ''raz na rok''. A więc zaczynajmy:


Pielęgnacja ciała:


- żel pod prysznic, Dove

- peeling myjący, Joanna
- masło shea, Nacomi
- krem, Mediderm


Żel Dove, Mediderm, Peeling myjący, masło shea Nacomi


Antypespiranty:

- antypespirant, AA

- antypespirant, Nivea



Pielęgnacja twarzy:


- żel do mycia, SVR Provegol

- płyn micelarny, Garnier
- krem do skóry naczynkowej na dzień, Cera Plus
- krem przeciw niedoskonałościom, Iwostin Puritin
- serum korygujące na dzień i na noc, Bielenda
- serum nawadniające, Dermedic
- peeling oczyszczający, Avene
- żel pod oczy i na powieki, Floslek
- cynkowa maska do twarzy, BingoSpa



Pielęgnacja włosów:


- szampon hamujący wypadanie włosów, Dermena

- odżywka do włosów i skóry głowy, Jantar
- jedwab w sprau, Marion



Pielęgnacja dłoni:

- krem, Mediderm (dokładnie został opisany w poprzednim poście)



Krem na łuszczycę Mediderm

Pielęgnacja stóp:


- spray do stóp, Iwostin

- masło shea, Nacomi


Masło Shea Nacomi

Makijaż:



Jak widzicie moja kolekcja kosmetyków nie jest wcale taka duża, jednak wolę zużywać kosmetyki do końca, a później kupić nowe zamiast upychać po kosmetyczce stare, których potem pewnie i tak bym już nie używała.


A Wy bierzecie udział w wyzwaniu blogerek? Znacie kosmetyki zaprezentowane powyżej? :)


41 komentarzy:

  1. Krem madiderm, masło nacomi, micel Garnier i odżywkę janrar to są produkty które bardzo często używam :)
    Uwielbiam też odżywkę do brwi i rzęs z my secret o korektory lovely też są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział! Kilka kosmetyków znam i mam, a parę chciałabym zgarnać :) Duża częśc jest także dla mnie nowością, wiec z chęcią dowiem się o nich więcej pozniej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszeczkę kosmetyków uzbierałaś :) Lubię płyn micelarny Garnier; )Również biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię odżywkę z Jantar :) Mediderm - nie słyszałam o nim, ale zerknę bo szukam czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele rzeczy zawiera Twoja kosmetyczka. Krem Mediderm bardzo lubię, peeling z Joanny to mój must have (mam inny wariant zapachowy), antyperspirant Nivea kiedyś stosowałam i serum nawadniające Dermedic również. Lubię także balsam z Bielendy i pomadki z Nivea. :) Jeśli chodzi o płyn z Garniera używam wersję z olejkiem arganowym i jestem zachwycona! Oczywiście także biorę udział w tym wyzwaniu. Mój post wisi na mym blogu, zapraszam Cię tam serdecznie. Na ten moment obserwuję i czekam na kolejne wpisy! Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że mamy sporo takich samych kosmetyków, bądź które wcześniej używałaś :) wersji z olejkiem arganowym nie używałam, ale skoro tak zachwalasz to pewnie kupię zwłaszcza jak wypatrzę go na promocji ;)

      Dziękuję za komentarz, na pewno wpadnę i również obserwuję :)

      Usuń
  6. Bardzo lubiłam krem Iwostin, właściwie nie wiem, dlaczego już go nie używam :) Fajna kolekcja kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masło shea i Jantar - moi ulubieńcy :) Tez biorę udział w wyzwaniu, zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie tak popodgladać innych co mają w swoich kosmetyczkach.
    Obserwuję , zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja może po powrocie z wakacji podejmę to wyzwanie :) Sporo masz pomadek do ust a ja aktualnie nie mam żadnej ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małą obsesję na punkcie pomadek, ale postanowiłam jednak że muszę najpierw po zużywać stare żeby kupić nowe ;D

      Usuń
  10. Jest kilka kosmetykow które bardzo lubię : jantar, dove ☺ również obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jantaru też używam regularnie, świetna kolekcja <3

    OdpowiedzUsuń
  12. W sumie mało tych rzeczy masz ;) Ciekawi mnie jedno tylko - nie używasz żadnych lakierów do paznokci? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrałam te kosmetyki, których używam najczęściej. Stwierdziłam, że nie ma co pokazywać kosmetyków, które używam bardzo rzadko i nie wiele mogę o nich powiedzieć :) a jeśli chodzi o lakiery do paznokci to używam, ale akurat o nich nie wspomniałam ;)

      Usuń
  13. Ja nie biorę udziału w wyzwaniu, ale uwielbiam czytać posty :)
    Widzę kilka znanych mi kosmetyków :) Uwielbiam żele Dove, dla mnie najpiękniej pachnąca wersja to ta z pistacją i magnolią. Kiedyś namiętnie używałam tych małych peelingów z Joanny, niestety nie były zbyt wydajne - ale dla zapachu czasami warto się skusić :) Znam również (i bardzo lubię) płyn micelarny Garnier i żel do powiek i pod oczy Flos Lek. Bardzo kusi mnie serum korygujące z Bielendy, niedługo będzie moje :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersji z pistacją i magnolią jeszcze nie miałam, będę musiała wypróbować :) serum z Bielendy bardzo fajne, warto zainwestować. Mi udało się trafić na promocji tylko za 10 zł ;)

      Usuń
  14. Mi taka akcja przydałaby się z kosmetykami do makijażu. Mało się maluję, a jakoś tyle ich uzbierałam, że szok!

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam za minimalizm :) znam żel pod prysznic Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo tutaj również moich faworytów! Szczególnie jedwab z Marion, nie wyobrażam sobie już pielęgnacji moich włosów bez niego :) Lubię też Garniera i Bielendę :) A jeśli chodzi o "kolorówkę" i kosmetycznych ulubieńców, ojjjj, tutaj widzę perełki :) Kocham Inglota, widzę, że masz go w swoim asortymencie. Widzę też catrice, które bardzo lubię :) Super post!

    Oczywiście obserwujemy i zapraszamy także do obserwacji naszego bloga:)
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również tak przyzwyczaiłam się do Mariona, że ciężko mi rozczesać włosy bez niego :) o tak, również uwielbiam Inglota. Jedyne cienie, które mnie w żaden sposób nie uczulają ani nie podrażniają :)

      dziękuję za komentarz, również obserwuję :)

      Usuń
  17. uwielbiam micele Garniera, teraz używam z olejkiem arganowym, jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobry jest ten szampon? Bo ostatnio mam problem z wypadaniem włosów i już nie wiem co robić :O
    Trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale tak mi się spodobało, że zostaję :) Dodaję obserwację :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam niestety problem z wypadaniem włosów, dlatego testuję różne szampony. Powiem Ci, że ten kupiłam juz po raz kolejny i mimo iż nie jest jakiś rewelacyjny i nie zachamował wypadania w 100% to jakąś poprawę widzę :) zawsze możesz spróbować, zwłaszcza kiedy się trafi na promocji i jest taniej ;)

      bardzo mi miło, że Ci się spodobało, również obserwuję :)

      Usuń
    2. Koniecznie! :D Ja teraz używam Seboradin na wypadające włosy i mogę powiedzieć, że mniej mi ich wypada. Jednak nie wiem czy to zasługa szamponu czy picia pokrzywy i drożdży :)
      Dziękuję za obserwację :) Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Seboradinu wcześniej nie miałam, więc może też wypróbuję ;) a pokrzywa na pewno się do tego przyczyniła, sama widziałam poprawę kiedy piłam ją regularnie :)

      Usuń
  19. ten jedwab do włosów najlepszy!
    dirtyunicorns.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie spray do stóp Iwostin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z niego zadowolona, ma nawet ładny zapach i działa :)

      Usuń
  21. oj widze duzo kosmetykow mamy takich samych :)

    https://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/co-zawiera-moja-kosmetyczka-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Haha, kilka rzeczy nam się pokrywa! Ale przyznam szczerze, że świetny pomysł na akcję i na post. Można znaleźć produkty, których się dłuuugo szukało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Widząc u wielu blogerek często ten sam kosmetyk to znaczy, że jest dobry i przez to można poznać naprawdę fajne kosmetyki :)

      Usuń
  23. jedwab w sprau, Marion, peeling myjący, Joanna, antypespirant, Nivea miałam okazję przetestować, A aktualnie uzywam odżywki Jantar i jest naprawdę super:) również biorę udział

    OdpowiedzUsuń
  24. peelingi z Joanny uwielbiam , miałam okazję stosować szampon z dermeny jednak bardzo mi nie służył :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon nie zatrzymał hamowania wypadania czy wyrządził dodatkowo jakąś szkodę?

      Usuń
  25. Niezła kolekcja. Nie ma w niej przesady, a jednocześnie znajdziemy w niej wszystko, co jest niezbędne. Ja niestety jestem kosmetyczką sroką i zbieram wszystko, a potem mam problem ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Niewiele tego mam, ale za to wszystko to co najbardziej według mnie potrzebne.

      Również pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger