7/22/2016

Krem do rąk, czy paznokci? - Krem do rąk i paznokci pielęgnacyjno-odżywczy FLOSLEK

Często się mówi, że zadbane dłonie to wizytówka każdej kobiety. Dlatego nie należy zapominać o ich pielęgnacji. Skóra dłoni jest wyjątkowo delikatna, cienka i szybko ulega starzeniu, dlatego należy zadbać aby nasze dłonie były zawsze odżywione i nawilżone. Nie zapominajmy także o paznokciach i skórkach wokół nich, które stanowią część naszej wizytówki.

Chciałabym przedstawić Wam dzisiaj krem pielęgnacyjno-odżywczy do rąk i paznokci marki FlosLek. 

Krem nawilżający do rąk i paznokci


OD PRODUCENTA:


Krem doskonale nawilża i natłuszcza skórę dłoni i paznokcie. Skóra staje się gładka i elastyczna. Chroni dłonie przed nadmierną utratą płaszcza lipidowego a tym samym przed negatywnym wpływem detergentów. Regularnie stosowany poprawia ogólny wygląd paznokci, zmniejsza ich łamliwość, zmiękcza naskórek okołopaznokciowy, hamuje jego pękanie i powstawanie tzw. „zadziorków”. Bardzo dobrze rozprowadza się, pozostawiając na skórze delikatny film. 
Doskonale nawilżona, natłuszczona, gładka i elastyczna skóra dłoni.


SKŁAD:


Aqua, Glyceryl Stearate, Ceteareth-20, Ceteareth-12, Cetearyl Alcohol, Cetyl Palmitate, Paraffinum Liquidum, Stearyl Heptanoate, Ricinus Communis Seed Oil, Propylene Glycol, Hydrolyzed Keratin, Parfum, Dimethicone, Panthenol, Carbomer, Triethanolamine, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Tocopheryl Acetate, Propylparaben, Alpha-Isomethyl Ionone


Krem znajduje się w tubce z klapką co jest bardzo wygodne. Konsystencja kremu jest dość rzadka, przez co wystarczy mała ilość aby rozsmarować na dłoniach. Jeśli chodzi o sam zapach jest on dla mnie troszkę za mocny, za bardzo naperfumowany. Osobiście preferuję neutralne zapachy, ale to każdego indywidualna sprawa.


Krem bardzo szybko się wchłania, lecz pozostawia na skórze film, o którym wspomina producent. Dla mnie nie jest to zaletą, gdyż warstwa która zostaje na skórze jest trochę zbyt "klejąca". Jeśli chodzi o samo działanie, krem dość dobrze nawilża i natłuszcza skórę dłoni, ale bez rewelacji. Bardziej zwróciłam uwagę na nawilżenie i zmiękczenie skórek wokół paznokci. Niektóre z nich nawet odeszły od płytki paznokcia. Rzeczywiście używając regularnie zmniejsza ''powstawanie zadziorków''. W samej płytce paznokcia również zauważyłam poprawę. Na pewno nie jest to zasługa samego kremu, lecz suplementów które stosuję, jednak olejek rycynowy zawarty w kremie mógł wpłynąć na ich kondycję. 




CENA: ok. 9 zł

DOSTĘPNOŚĆ: Krem zakupiłam online w jednej z aptek. Niestety dotąd nie spotkałam tego kremiku w sklepie stacjonarnym.




Podsumowując krem nie zrobił na mnie ogromnego wrażenia,  jednak jest to przyzwoity produkt. Dość dobrze sprawdził się jeśli chodzi o nawilżenie suchej skóry dłoni. Jednak najbardziej zachęcam się nim zainteresować, jeśli macie problemy z suchymi skórkami i rozdwajającymi paznokciami. Skład kremu nie powala, jednak jeśli kiedyś go spotkam pewnie go kupię do stosowania na paznokcie i wokół nich.

A Wy znacie kremy tej firmy, co o nich sądzicie?

55 komentarzy:

  1. Widzę że całkiem przyjemny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja potrzebuję solidnej dawki nawilżenia i odżywienia ponieważ skórę na dłoniach mam bardzo wymagającą więc dla mnie chyba byłby za słaby :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z chęcią wypróbuję! Nie podoba mi się, że jest "klejący", ale kusi mnie to zmiękczenie wokół paznokci, bo wciąż mam z tym problem. A z jakiej strony go zamówiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest niska więc rzeczywiście można spróbować :) Ja zamawiałam go z apteki Gemini przy okazji dużych ''zakupów'' :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym kremem nie miałam styczności, mam swój ulubiony i nie wiem czy bym kupiła inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię jak "coś" zostaje na moich dłoniach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim wypadku lepiej poszukać czegoś innego ;)

      Usuń
  7. na razie mam zapas kremideł do rąk ale może kiedyś sięgnę po niego:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tej firmy miałam tylko żele pod oczy, ale nie wywarły na mnie wrażenia. Z kremem mogłabym się nie polubić ze względu na tę nieprzyjemną warstwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, wiele osób nie lubi takiej warstwy, chociaż są osoby dla których to zaleta.

      Usuń
  9. Średniaczek, nie miałam go nigdy, też stosuje obecnie kuracje olejkiem rycynowym <3 Obserwuje z przyjemnością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za komentarz, również obserwuję :)

      Usuń
  10. Może się skuszę na ten krem :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam go :) ale samą firmę kojarzę :) ja bardzo mało używam kremów do rąk, ale mój jeden z ulubionych który obecnie używam to lábo beauty hand :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, nie słyszałam wcześniej o tym kremiku. Może się skuszę jak dobry :)

      Usuń
    2. W hebe po 9.99 jest :) i nie zostawia tłustego filmu a fajnie nawilża :)

      Usuń
    3. Dobrze wiedzieć gdzie mogę go znaleźć ;)

      Usuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym kremie. Ja zazwyczaj używam takiego jaki akurat mam pod ręką. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam dopóki nie wyszło mi uczulenie na niektóre składniki kosmetyków i muszę teraz uważać co używam :)

      Usuń
  13. Nie miałam tego kremu, ale możliwe że się skuszę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwację, również zaobserwowałam :)

      Usuń
  14. Fajna recenzja. Wszystko dokładnie wytłumaczone. Nie próbowałam tego krem, ale chyba go spróbuję. Pozdrawiam i obserwuję. Jeżeli podoba Ci się mój blog Pozdrawiam wszystkich mocno ♥
    Jeżeli podoba Ci się mój blog KLIK
    zaobserwuj i zostań ze mną na dłużej :) Będę bardzo wdzięczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komenatrz, ciesze się że się spodobała :)

      Usuń
  15. Szukam właśnie jakiegoś dobrego kremu :) Polecasz jakiś ? A co do recenzji to super , wszystko dobrze wytłumaczone :) Obserwujemy ?
    agaanix143.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, miło mi że recenzja przypadła Ci do gustu. Co do kremu to na pewno mogę Ci polecić Mediderm. W następnej notce opiszę go dokładniej ;)
      obserwuję :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź i obserwacje , czekam na recenzję tego kremu :) Pozdrawiam i również obserwuję

      Usuń
  16. Nie znam tego kremu, ale tych nigdy za dużo w mojej torebce, samochodzie i toaletce :) bo kremy sa doslownie wszedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Używałam wielu kremów do dłoni i paznokci (tego chyba nie) jednak działa on tylko na dłonie i skórki. Do paznokci używam raczej odżywek o strukturze lakieru do paznokci — dają lepszy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Jeśli skórki są w zwyłym stanie lepiej sprwdzają się odżywki :)

      Usuń
  18. Skład niekoniecznie dla mnie, lepiej mi służą bardziej naturalne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kremik fajny ale jednak mam juz zaufanie do innych :) Recenzja super napisana, lekko sie czyta :)
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję za komentarz, fajnie że recenzja się podoba :)
      Twój blog mam już w obserwowanych ;)

      Usuń
  20. Nie znam tej firmy, ale chciałabym wypróbować ten produkt. Bardzo podobają mi się takie recenzje :) Obserwuje Twojego bloga :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłi mi, że przypadła Ci do gustu. Dziękuję za obserwacje, również zaobserwowałam ;)

      Usuń
  21. Wątpię, że się na niego zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Szablon pobrałam z internetu, ale trochę go pozmieniałam tak jak mi odpowiadało :)

      Usuń
  23. Nie miałam okazji wypróbować jeszcze tego kremu, może kiedyś po niego sięgnę, ale to jeszcze nie teraz :)

    Obserwuję :)
    http://pospolitaola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzadko używam kremów do rąk,z tej marki miałam dużo kosmetyków ale kremu do rąk akurat nie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  26. Prawie wgl nie używam kremów do rąk :D
    Może kiedyś się przyda :D

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja mam swojego ulubieńca, którym jest krem z Garniera. Evree też ma bardzo fajny krem. Jeśli ten nie powala, to raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie spotkałam się z tym kremem, jednak za taką cenę z chęcią go wypróbuje ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Podoba mi się ta recenzja. Całkiem fajny produkt, a zmiekczanie skory wokół paznokci to ogromna zaleta: )

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam obrzydliwe dłonie i paznokcie, więc tego typu produktów chwytam się jak ostatniej deski ratunku :D Skoro mówisz, że działa na pazurki to wypadałoby wypróbować. U mnie w kwestii nawilżania sprawdza się słodziutko pachnący gumą balonową krem z Synergen w uroczym opakowaniu :)
    Buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. W takim razie warto spróbować, może podziała także na Twoje dłonie i pazurki ;) a o kremie, o którym piszesz wcześniej nie słyszałam. Muszę się nim zainteresować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chyba wypróbuję, mam ostatnio problem z rozdwajającymi się paznokciami oraz z odstającymi skórkami...
    wspólna obserwacja? ;)
    maaalgooos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używam kremów do rąk ponieważ nie mam z nimi zbyt wielkiego problemu jeśli chodzi o poziomo nawilżenia, więc produkt nie dla mnie :P

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostanę przy moim ulubiencu - Evree :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lubi kremydo rąk z Nivei ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger