7/29/2016

Genialny nawilżacz, czyli krem Mediderm

Witajcie,

Ostatnio pisałam Wam o kremie do rąk i paznokci, który głównie sprawdził się jako krem do suchych skórek. Dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym nawilżaczem suchych, wrażliwych dłoni chociaż krem przeznaczony jest ogólnie do skóry suchej, nie tylko tej na dłoniach.

Krem na łuszczycę

OD PRODUCENTA:

Mediderm cream jest specjalnym emolientem stworzonym do pielęgnacji chorobowo zmienionej skóry w przebiegu łuszczycy, egzemy i atopowego zapalenia skóry. Mediderm cream długotrwale nawilża i natłuszcza, tworząc barierę ochronną, która reguluje zawartość wody nawet w najgłębszych warstwach naskórka. Nadaje skórze miękkość i elastyczność likwidując nadmierne łuszczenie i pękanie. Krem działa kojąco przy świądzie i pieczeniu łagodząc podrażnienia, a także na długo zabezpiecza przed wpływem czynników drażniących.

SKŁAD:



Aqua Purificata, Petrolatum, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Cetomacrogol 1000, Phenoxyethanol.


Krem na łuszczycę

Produkt zawarty jest w 100 gramowej tubce z odkręcaną zakrętką. Producent oferuje także krem dostępny w 500 g oraz 1 kg wersji. Krem jest taki jaki lubię najbardziej, czyli bezzapachowy. Można wyczuć jedynie bardzo delikatny trochę ''apteczny'' zapach dopiero gdy powąchamy krem z bardzo bliska.


Jakiś czas temu wykryto u mnie alergie na różne składniki zawarte w kosmetykach. Reakcja na nie objawiała się mocno czerwonymi, podrażnionymi, popękanymi i spierzchniętymi dłońmi. Nie wiedząc co jest tego przyczyną przetestowałam wiele różnych kremów poczynając od drogeryjnych, a kończąc na aptecznych. Żadne z nich jednak nie poskutkowały. Dopiero kiedy trafiłam na Mediderm, który został stworzony specjalnie dla skóry atopowej z dermatologicznymi problemami moje problemy się skończyły. Alergia oczywiście została, jednak teraz wiem czym ''ratować'' dłonie po kontakcie z alergenem. 
Krem ma niezwykle prosty skład i nie zawiera niepotrzebnych barwników, zapachów ani SLS-ów, które zamiast nawilżać dodatkowo podrażniają i wysuszają skórę. Krem dość szybko się wchłania, ale zostawia po sobie lekką tłustawą warstwę co dla mnie jest zaletą. Produkt można stosować także na całe ciało. Cudownie nawilża i natłuszcza, pozostawiając skórę naprawdę miękką i gładką. 

Krem na łuszczycę

CENA: Zależy od wielkości. 100 g - ok. 7 zł, 500 g - ok. 15 zł, a 1 kg - koło 30 zł.

DOSTĘPNOŚĆ: Krem do kupienia w aptekach.




Tak jak pisałam na początku jest to mój ulubiony krem który oceniam 9/10. Bardzo dobrze nawilża, natłuszcza, łagodzi podrażnienia. Jedyne do czego mogłabym się przyczepić to obietnica producenta co do likwidowania świądu. Niestety w moim przypadku nie do końca ten świąd likwiduje. Szczególnie doceniam go za prosty skład, dzięki któremu mogą go używać wrażliwe osoby z różnymi chorobami alergicznymi w tym przy łuszczycy czy egzemie oraz dzieci już od 1 miesiąca życia.





Używał ktoś z Was tego kremu? Jeśli dotąd o nim nie słyszeliście, a borykacie się z przesuszonymi dłońmi jak i innymi partiami ciała koniecznie wypróbujcie ten produkt i podzielcie się swoimi spostrzeżeniami :)


41 komentarzy:

  1. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej marce ale krem wygląda bardzo ciekawie :) Fajnie że nawilża ^-^

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wciąż jestem na etapie szukania idealnego kremu do rąk. W sumie mam już takie dwa, które lubię, ale idealne mimo to nie są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie szukałam jakiegoś dobrego kremu, a akurat wybieram się dziś do apteki :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go używam bardzo czesto np ostatnio uczuliły mnie warzywa które były za mocno pryskane i ten krem dał mi ulgę i dzięki temu zlikwidowałam wysypke bez potrzeby wizyty u dermatologa :) uwielbiam go choć mam wrażenie że ten w plastikowej puszce 500 (mimo że to jest to samo) to lepiej działa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że odnoszę takie samo wrażenie? Najpierw używałam tego 500, ale później stwierdziłam, że wolę w tubce. Teraz jednak znów przerzuciłam się na ten 500 i również odnoszę wrażenie, że działa trochę lepiej i ma rzadszą konsystencję. Chociaż to dziwne, bo skład rzeczywiście mają taki sam :)

      Usuń
  5. Super post, bardzo przydatny bo dokładnie go opisałaś :)
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie!
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę zapytać w mojej aptece czy mają,jeszcze go nie znam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinien być. Zauważyłam, że w aptekach jest coraz bardziej ''popularny'' ;)

      Usuń
  7. Nie przepadam za parafiną choć na dłonie ujdzie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra też używa tego kremiku, ma tgo w takim dużym opakowaniu:) Jest jeszcze chyba emulsja do kąpieli tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, emulsję raz miałam i była całkiem w porządku. Reklamują też szampon, chyba wypróbuję :)

      Usuń
  9. Używałam tego kremu i jest rewelacyjny. Chyba będę musiała zakupic tą 500, bo ten w tubę się szybko kończy.
    Pozdrawiam
    Mój blog
    girlchat27.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja też już zakupiłam ten duży. W tubce idealny na wyjazd do torebki :)

      Usuń
  10. nie miałam i nie słyszałam o nim ;D
    problemów większych z przesuszaniem nie mam, ale na pewno komuś polecę ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie slyszalam o nim ale będę mieć na uwadze :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest bardzo tani, szczególnie gdy decydujemy się na większe opakowanie, muszę go wypróbować, jestem maniaczką kremowania dłoni, wcześniej o nim nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, cena jest bardzo niska porówując do innych drogeryjnych kremów, a działanie o wiele lepsze.

      Usuń
  13. mam strasznie suchą skórę na dłoniach, muszę wypróbować to cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zwłaszcza zimą moje dłonie to tragedia... pora zainteresowac sie tym kremem :)))
    Równiez obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawiera parafinkę to niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim ulubionym kremem do rąk jest czerwony z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podbierałam go czasami mamie, ale jednak nie jest dla mnie. Jego formuła nie przypadła mi do gustu, a do tego posiada uczulający składnik. Ale słyszałam, że właśnie dużo osób go sobie ceni ;)

      Usuń
  17. Na szczęście moje dłonie nie są nigdy aż tak suche, ale mimo wszystko co jakiś czas smaruję dłonie kremem. Tego akurat nigdy nie używałam :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie widziałam jeszcze tego kremiku, ja lubię z Eveline z mocznikiem :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Evelline jeszcze nie używałam, ale dzięki za polecenie :)

      również obserwuję ;)

      Usuń
  19. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie ;) Chętnie go przetestuję kiedyś :)
    Obserwuję również :*:)
    Buziaczki :):*

    OdpowiedzUsuń
  20. pierwszy raz widzę ten produkt 9 na 10 to dobry wynik

    OdpowiedzUsuń
  21. My mamy taki kilogramowy. Używa go cała rodzina. Tylko na wyjazdy zabieram inne kremy w mniejszych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również go używam i jestem zadowolona, pomaga moim dłonią, a mam naprawdę przesuszone i popękane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. oj widzę coś dla mnie idealnego! :)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/08/magiczne-kosmetyki-zamkniete-w.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi cudownie, muszę się na niego natknąć, a nóż i dla mnie będzie genialny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger