3/05/2016

Odżywcza pomadka z peelingiem od Sylveco

Cześć kochani,
Wiele z nas ma kłopoty ze spierzchniętymi, suchymi i popękanymi ustami oraz suchymi skórkami. Odkąd regularnie używam nawilżających pomadek moje usta są w dość dobrym stanie, jednak żadnej z tych pomadek nie udało się poskromić suchych skórek. Na co dzień nie są one widoczne, jednak kiedy zapragnę pomalować usta kolorową pomadką nie ma takiego fajnego efektu. Zamiast ładnie pomalowanych ust uzyskuję nieestetyczny wygląd. Jakiś czas zupełnie przez przypadek trafiłam na pomadkę z peelingiem od Sylveco. Jak się spisała?

Peeling do ust w pomadce Sylveco


OD PRODUCENTA:


SKŁAD:

Olej sojowy, Wosk pszczeli, Cukier trzcinowy, Lanolina, Olej z Wiesiołka, Wosk carnauba, Masło kakaowe, Masło karite (Shea), Betulina, Olejek z gorzkich migdałów.


Pomadka schowana jest w wysuwanym, plastikowym sztyfcie o pojemności 4,6 g. Całość zapakowana jest w tekturowym pudełeczku. Sztyft jest dość zbity, a w środku znajdują się kawałeczki cukru trzcinowego, który odpowiada za złuszczanie. Zapach marcepanowy, mnie osobiście nie zachwycił, ale też nie zniechęcił do stosowania. Ogromnym plusem jest, że pomadka zawiera w sobie same naturalne składniki. Po otwarciu można ją używać 3 miesiące. Nie jest to długi czas, jednak pomadka nie należy do zbyt wydajnych także spokojnie zdążycie ją zużyć przed upływem terminu ważności.

Peeling do ust Sylveco

Aplikacja jest bardzo łatwa. Używa się jej dokładnie tak jak inne pomadki. Nakładając ją czuć wyraźne ścieranie przez drobinki cukru, które złuszczają zbędny naskórek. Dla niektórych osób, które mają bardzo wrażliwe oraz popękane usta mogą okazać się za ostre i dodatkowo je podrażnić. Resztki cukru zostają na ustach, więc jest to raczej pomadka do używania w domowym zaciszu. Już po pierwszym ''zabiegu'' usta są wyjątkowo miękkie, gładkie, odżywione i co najważniejsze po suchych skórkach nie ma śladu. Teraz każda pomadka będzie wyglądała pięknie.

Pomadka peelingująca Sylveco


CENA: 9-12 zł

DOSTĘPNOŚĆ: Ja swoją zakupiłam w drogerii Dr. Max, można ją także znaleźć w Naturze oraz internetowo.



Z pewnością jeszcze wrócę do tego pomadkowego peelingu. Szczególnie spodobał mi się naturalny skład oraz to, że poradził sobie z nadmierną ilością suchych skórek oraz wygładził usta. Cena jest także przystępna patrząc na to, że nie używam jej codziennie lecz w sytuacjach ''kryzysowych'' :)


A Wy znacie produkty tej firmy? Dajcie znać czy używałyście ten peeling i co o nim sądzicie. Chyba, że macie inny sposób na suche skórki to koniecznie piszcie :)

31 komentarzy:

  1. Jeszcze nie próbowałam pomadki z peelingiem. U mnie by się nie sprawdziła bo mam często popękane usta:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe! Nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak peeling w szmince! Z chęcią spróbuję.
    www.bellacaroll.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Z peelingiem? Nawet nie słyszałam o takiej pomadce.
    Zostaje i obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie próbowałam pomadki z peelingiem... Ale może najwyższy czas wypróbować?
    pytalas o obs, jasne!
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam tę pomadkę, ratuje mnie dosłownie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O pomadkach z Sylveco czytam jedynie pozytywne opinie;) Mają świetne składy więc zamierzam wypróbować, kiedy skończę moją starą pomadkę;)
    Obserwuję i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Skład to ich największa zaleta, więc koniecznie wypróbuj :)
      Dziękuję, ja również zaobserwowałam ;)

      Usuń
  7. Ja jeszcze nie używałam produktów tej firmy :) Tę pomadkę chętnie wypróbuję, wszystko co może wygładzić usta jest u mnie mile widziane :) Mam nadzieję, że gdzieś ją znajdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno uda się ją gdzieś znaleźć. Zauważyłam, że marka robi się coraz bardziej znana więc nie powinno być problemu z jej znalezieniem ;)

      Usuń
  8. Czytałam o niej wiele dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad kupnem, chyba spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem przekonana co do jej użycia, ale wygląda zachęcająco :D
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałaś , że obserwujesz mój blog. Niestety nie mam Cie w obserwatorach.

      Usuń
    2. Sprawdź jeszcze raz. Mi wyświetla, że zostałam obserwatorem :)

      Usuń
  11. peelingu w sztyfcie jeszcze nie miałam, jak na razie męczę te w mini słoiczkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o niej wiele dobrego. Chyba w końcu ją kupię. :-)
    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. Również znam i lubię :) Moim zdaniem sztyft jest dużo lepszy niz słoik, choćby pod względem wygody, o higienie nie wspomnę ^^ to tak apro po bo widze, zę są tu rozkminki ^^
    Bardzo dobrze startujesz! fajne teksty, ładne zdjęcia i szablon, wspieram nową inicjatywę, trzymam kciuki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam co do słoiczków. Dużo wygodniej, nie brudzi się palców no i właśnie higiena - dla mnie na pierwszym miejscu ;)
      Dziękuję bardzo, cieszę się że się podoba. Mam nadzieję, że z czasem będzie jeszcze lepiej! :)

      Usuń
  14. ja nie mam problemu z suchymi skórkami na ustach, dlatego też ten produkt jeszcze nie wpadł mi w ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tę pomadkę, świetna i skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam zamiar zainwestować w tą pomadkę na jesień, wtedy czasem mam suche skórki na ustach

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ją lubię zimą sprawdza się genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak dużo wszędzie się mówi o tym peelingu, że w końcu się na niego skuszę :)

    Obserwuję i zapraszam do siebie: http://kosmetycznastronazycia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Warto spróbować, tym bardziej że cena nie jest wygórowana ;)

    również zaobserwowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie czegoś takiego szukam od dłuższego czasu, i chyba znalazłam ideał :) Post świetny :* Zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam ale może znajdzie się coś dla Ciebie bo z tego co widzę też lubujesz w sprawdzonych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że post Ci się spodobał. Na pewno do Ciebie zajrzę :)

      Usuń
  21. Uwielbiam tą pomadkę jest naprawdę dobra. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz :)

Copyright © 2014 Sabrina , Blogger